Změna průběhu předstihu. Spíš je problém vymyslet a odladit nějakou křivku, než upravit rozdělovač...
11:12:18 15.03.2012
Jezevec33
karburátor bude normál podle sk A a natryskován na obsah 1,3. V čem spočívá úprava rozdělovače a co to tak stojí?
02:37:20 15.03.2012
Petr Urban
-> Jezevec33: Sériové těsnění pod hlavou by mělo vydržet do KP 11:1 za předpokladu velice dobře udělaných přesahů a rovinosti dosedacích ploch, na takovou hodnotu si se myslím nedostal skrz to že origo 135 má 8,5. Nejlépe se hodnotu KP dovíš když naliješ spalovací prostor přímo na motoře nebo aspoň přes rovné plexi (fotky jak na to mám u auta) a dopočítáš...zdvih znáš a tloušťku těsnění taky,to se stlačí o 0.1mm, jinak se přesnou hodnotu nikdy nedovíš. K vačce 280 obvykle výrobci doporučují (měl by výrobce i tobě říci) 10,6-11 KP , volil bych 10,7 či 10,8 pro zachování použití natural 95, samozřejmě vše za předpokladu správného přetryskování karburátoru a úpravy rozdělovače. Úpravy rozdělovačů provádím (info do zpráv nebo tel.), bez změny odstředivé regulace si moc z ostrou vačkou nepojezdíš, spíš detonace a problémy s volnoběhem, max. ve vys. ot. by to mohlo jet, pokud se ti podaří zjistit jaký předstih to chce.
-> Jezevec33: no co, zkusit to musis, bud to pojede nebo ne. vlastne ono to pojede tak jako tak, jde o to jestli po svejch nebo na lane
To jen tak pro odlehceni, asi se toho neboj, ale jsou tu urcite odbornici kteri ti stim dobre poradi
23:11:23 14.03.2012
Jezevec33
taky sem toho názoru že by s tím neměl být problém
22:51:02 14.03.2012
Minik03
jestli je to na tuhle vačku dobrej KP ti tu asi řeknou jiní, za mě bych to tam ale bez obav dal.
22:43:50 14.03.2012
Jezevec33
písty sou ty co ve 135,nic sem s nima nedělal
22:42:10 14.03.2012
Minik03
jaké máš písty? ono totiž je jedno jestli máš hlavu 135/136. Co se týče svíček dal bych o číslo studenější než je předpis pro 136.
21:38:57 14.03.2012
Jezevec33
Zdravím. 31.3 mám závody v amaterské rally,tak bych se chtěl zeptat na pár rad. Nachystanou mám vačku 280/280. Dále hlavu ale sníženou o 1,2mm a navíc ze 135 motoru. Má smysl tam takovou hlavu cpát? KP při takovém snížení nenaroste víc,než na jaký je možné použít seriové těsnění pod hlavou. Dále jaké použít svíčky. Děkuji za každé rady,návrhy a postřehy.