skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Gardéčko
09:22:42
10.03.2012
10.03.2012

Sten
tak to si myslim taky spíš, že to bude tim zapalováním , protože injektor stříká krásně při prvním doteku táhla plynu a ty problémy jsou řekl bych skoro přesně v techto otáčkách jak píšeš ..... ale co s tim...jiný zapalko, civku nebo celej rozdělovač? Jak si to vyřešil? Dík
00:00:37
10.03.2012
10.03.2012

COL
Taky to muze bejt zapalovani.... Alespon u mne se problemy zapalovaci sosutavy - tedy VN casti projevuji nekde v rozmezi 1600-1800 ot./min.
23:01:04
09.03.2012
09.03.2012

Kaprof-Pisařík
-> palinator:



22:43:06
09.03.2012
09.03.2012

palinator
To se zase rozmohly názvy témat "Rapid", "Gardéčko"...*2
1*
22:38:53
09.03.2012
09.03.2012

mirco
niejaká špina najskôr v karburátore, ale injektor zle strieka, nestrieka, niejaká špina v akcelerčnej pumpe karburátora, treba vyčistiť karburátor, pozrieť prefúkať
20:46:57
09.03.2012
09.03.2012

Sten
Nevíte někdo čím by mohlo být to ,že když nastartuju tak motor kterej běží uplně normálně, ale když pridám plyn, tak se tak jako přidusí zakucká se a když vyleze nad 2000 otáček tak beží zas jak švajcary....chytá na první otočku a tohle mě dcl mrzí...jestli je vysoká plováková hladina nevim ...karbec je do GLS po 84 roce před tim jsem ho měl ve 130 Rapid a ten ho bral v poho tak nevim...