skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
předstih felicia 1.6
prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 05.03.2012 do 06.03.2012, založil/a myschaak AZNP K.Hora
17:20:43
06.03.2012
06.03.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN: voda dá se říct nemizí...myslíš že by šla do válců?
17:19:57
06.03.2012
06.03.2012

myschaak AZNP K.Hora
ani nevim,ale loňskou zimu s vylágrovaným motorem v pohodě a na jaře jsem měnil motor a tuhle zimu hrozný....
jinak základní nastavení jsem na tom nedělal...asi to zkusim,ještě přehodim rozdělovač a když to nepomůže tak na to seru,bydlím na kopci

jinak základní nastavení jsem na tom nedělal...asi to zkusim,ještě přehodim rozdělovač a když to nepomůže tak na to seru,bydlím na kopci



23:49:42
05.03.2012
05.03.2012

Petr Volfik
-> myschaak AZNP K.Hora: Dneska mi tohle dělal favorit BMM přesně jak píšeš. Přijel že jsem mu tam dal startér co začal potom blbnout a nakonec to bylo snímačem otáček kterej mu tam někdo dal novej. Novej na prd- nemáš tam taky něco měněnýho? Nebo to začlo samo?
23:14:34
05.03.2012
05.03.2012

StepaNoFUN
-> Jarda/felda: Poví. To nepopírám. Nicméně bez vypnutí přizpůsobení předstihu řídící jednotkou motoru bude ten předstih nikoli základní, ale už upravenej tou jednotkou, takže si můžeš nastavovat do aleluja a ten základ stejně nenastavíš...
Navíc když bude na emisích chtít (a umět to - většina mašin to umí, s obsluhou to bejvá horší), tak Ti dokáže perfektně nastavit 4 karburátory, dokáže Ti říct na kterým válci máš horší tlak (nebo špatně pálící svíčku), dokáže Ti říct ve kterejch otáčkách ten motor jde nejlíp... Je toho hodně a daj se s tím dělat zázraky (osobně jsem byl přítomen ladění závodního motoru za pomoci SME a můžu říct, že jsem čuměl jaký zázraky to umí a k čemu všemu se to dá využít). Ale bohužel v našich podmínkách musíme řešit alespoň relativně dostupný přístroje a zařízení. Znám hodně málo lidí, kteří maj přístup k ATALU a KTSce s veškerým příslušenstvím a neznám nikoho, kdo by to měl k dispozici doma... I když je fakt, že jeden člověk co ho znám se k tomuhle asi taky časem dopracuje v "gárážovejch" podmínkách, ale to je blázen, kterej cpe do vybavení dílny snad všechno co v ní vydělá (spíš ještě víc) a je tam denně od 3 do 8mi...
Navíc když bude na emisích chtít (a umět to - většina mašin to umí, s obsluhou to bejvá horší), tak Ti dokáže perfektně nastavit 4 karburátory, dokáže Ti říct na kterým válci máš horší tlak (nebo špatně pálící svíčku), dokáže Ti říct ve kterejch otáčkách ten motor jde nejlíp... Je toho hodně a daj se s tím dělat zázraky (osobně jsem byl přítomen ladění závodního motoru za pomoci SME a můžu říct, že jsem čuměl jaký zázraky to umí a k čemu všemu se to dá využít). Ale bohužel v našich podmínkách musíme řešit alespoň relativně dostupný přístroje a zařízení. Znám hodně málo lidí, kteří maj přístup k ATALU a KTSce s veškerým příslušenstvím a neznám nikoho, kdo by to měl k dispozici doma... I když je fakt, že jeden člověk co ho znám se k tomuhle asi taky časem dopracuje v "gárážovejch" podmínkách, ale to je blázen, kterej cpe do vybavení dílny snad všechno co v ní vydělá (spíš ještě víc) a je tam denně od 3 do 8mi...
22:53:32
05.03.2012
05.03.2012

Jarda/felda
-> Stepan FUN: stroboskop na eisích nepotřebuje nic a stejně ti poví předstih 

21:47:14
05.03.2012
05.03.2012

StepaNoFUN
-> myschaak AZNP K.Hora: Jak bylo napsáno - za pomoci VAGu (vypne Ti regulaci předstihu) a stroboskopu. Teda u 1,6 si musíš kvůli stroboskopu udělat ještě značku na řemenici a mít stroboskop se spožďovačem záblesku, protože jinak 1,6 značku nemá a nastavuje se to za pomoci snímače přišroubovanýho místo 1.3kovýho čidla v převodovce a speciálního zařízení...
Edit: A vymazání adaptačních hodnot a základní nastavení bylo po těch Tvejch zásazích do motoru udělaný? Každopádně to šprajcování při studeným startu se mi nezdá... I na ten Tvůj líh by to mělo startovat a regulace si s tím poradit... Spíš zapátrej po vodě ve válcích... ;-)
Edit: A vymazání adaptačních hodnot a základní nastavení bylo po těch Tvejch zásazích do motoru udělaný? Každopádně to šprajcování při studeným startu se mi nezdá... I na ten Tvůj líh by to mělo startovat a regulace si s tím poradit... Spíš zapátrej po vodě ve válcích... ;-)
21:18:13
05.03.2012
05.03.2012

Tommyk
vim ze se to ma ladit přes diagnostiku a stroboskopem, ale jak presně, to ti nepovím.
každopádně bys to musel mít hodně rozhozený, protože ŘJ má velkej rozsah regulace, co jsem slyšel
každopádně bys to musel mít hodně rozhozený, protože ŘJ má velkej rozsah regulace, co jsem slyšel
19:43:04
05.03.2012
05.03.2012

Kuladmin
Myslim ze pod vickem je nekde ryska. A ciste nahodou nemas spatne rozvody nebo nejsou uz stary vytahany na vymenu?
19:06:43
05.03.2012
05.03.2012

myschaak AZNP K.Hora
já právě mel v zimě problém s tím...koukal jsem že se s ním dá hejbat na dvou imbusech ale nevim jaký je základní nastavení

19:04:41
05.03.2012
05.03.2012

darabos
Ak dobre viem, tak sa nastavi na znacku a potom jednotka si doladi, co je horsie ja som hodnotu predstihu nevedel vycarovat z VAG-u 

19:03:44
05.03.2012
05.03.2012

Edisek
rozdelovac na 1,6 se da nastavit, tusim se to cele otaci, snad je tam i ryska ale delal jsem to mooooc davno tak presne nevim
19:01:08
05.03.2012
05.03.2012

myschaak AZNP K.Hora
dá se to ladit nebo to určuje jednotka?mi přijde že mám blbej předstih a šprajcuje mi při startování motor za studena....kostra to není,odpojím konketor z rozdělovače a točí jak blázen....případně jde to v domácích podmínkách nějak nebo VAG?