prave take nieco americke som dal na td namiesto stareho hrdzaveho od vyroby (bol zadara)
nieco ako img230.imageshack.us/img2
30/.../jshotn.jpg
turbo zacalo akosi slabo tlacit - hadice od IC su stale makke pri 1500-2000 ot, aj ked priskrtim hadicu na regulator tlaku
sice som to nespozoroval hned po vymene takze neviem ci to je vyfukom.
cze takyto design (dve dierovane rury) bezne mavaju preplnovane motory?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vyfuk turbo vs atmosfera
-> sbf: když je odpor ve výfuku, turbína se většinou neroztočí na plno, jako kdyby za ní byla jen trubka, ale jako všude si musíš rozmyslet na co to auto bude...
TechniX 27.02.12 19:09:34 napsal: ...Hlavně
u přeplňovaného motoru nejde takový hluk, protože většinu pohltí turbo
dmychadlo, takže odpadá problém jak to ztišit.
Tohle jsem si kdysi taky někde načetl a věřil jsem tomu... nicméně jak jsem to nastartoval s průchozím tlumičem, změnil jsem názor... na volnoběh to dělá strašněj kravál... za jízdy to zní jak kdyby tam byl motor z jinýho auta. toť má zkušenost...
nenapadlo vás někoho použít flowmaster tlumič s elektricky ovládanou klapkou? v zahraničí se to používá, myslím že by to šlo i podomácku napodobit, popř. u fajnových projektů i objednat z ciziny...
TechniX 27.02.12 19:09:34 napsal: ...Hlavně
u přeplňovaného motoru nejde takový hluk, protože většinu pohltí turbo
dmychadlo, takže odpadá problém jak to ztišit.
Tohle jsem si kdysi taky někde načetl a věřil jsem tomu... nicméně jak jsem to nastartoval s průchozím tlumičem, změnil jsem názor... na volnoběh to dělá strašněj kravál... za jízdy to zní jak kdyby tam byl motor z jinýho auta. toť má zkušenost...
nenapadlo vás někoho použít flowmaster tlumič s elektricky ovládanou klapkou? v zahraničí se to používá, myslím že by to šlo i podomácku napodobit, popř. u fajnových projektů i objednat z ciziny...
teda potom sa pouzit nedaju - spätný tlak by spomalil turbo?
Princip konstrukce sportovního výfuku na přeplňovaný motor americké značky.
Delší dobu také řeším jaký použít výfuk na přeplňované motory .. přeplňovaný vs atmosférický výfuk je v něm podstatný rozdíl. Hlavně u přeplňovaného motoru nejde takový hluk, protože většinu pohltí turbo dmychadlo, takže odpadá problém jak to ztišit. Tlumič u turba nenese nějaký zbytečný odpor, aby zase nebrzdily otáčky a pružnost turbo dmychadla. Dalo by se říct že se podobá konstrukci "středových tlumičů" tak jak je známe, například tělo s pláštěm tlumiče, vnitřek průchozí a nebo oddělená trubka od sebe, po celém jejím obvodu všude navrtaná, průměr rozměru použitých trubek je vypočítán dle použití a konstrukce a zbytek uvnitř odhlučněn nějakým pohlcujícím materiálem co vydrží vysokou teplotu. Aspoň takhle to bylo řešeno na normální použití ze sériových linek.. Pro sportovní účely jsou zase jinak dimenzovaný.
Viz foto, stavba výfuku na sériový vůz s přeplňovaným motorem.
Viz foto, stavba výfuku na sériový vůz s přeplňovaným motorem.
nieco sa aj tu riesilo skoda-virt.cz/cz/.../1524
59-vyfuk-benzin-nafta?goto
post=2...
tak zásadní rozdíl je diesl a benzín
ako je to s vyfukmi pre turbo motory, cim sa lisia od vyfukov pre atm, daju sa zamenit, poradite niekto znaly veci?
da sa napr. v td oktavke pouzit vyfuk z 2.0 (ak rozmerovo sadne) ci bude to mat vplyv na turbo?
da sa napr. v td oktavke pouzit vyfuk z 2.0 (ak rozmerovo sadne) ci bude to mat vplyv na turbo?