vyfuk turbo vs atmosfera

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 27.02.2012 do 01.03.2012, založil/a sbf
řadit dle data
15:37:43
01.03.2012
sbf
prave take nieco americke som dal na td namiesto stareho hrdzaveho od vyroby (bol zadara)

nieco ako img230.imageshack.us/img2 30/.../jshotn.jpg

turbo zacalo akosi slabo tlacit - hadice od IC su stale makke pri 1500-2000 ot, aj ked priskrtim hadicu na regulator tlaku

sice som to nespozoroval hned po vymene takze neviem ci to je vyfukom.

cze takyto design (dve dierovane rury) bezne mavaju preplnovane motory?
21:28:35
27.02.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
popř. bypass s klapkou na potrubí
QTP Electric Cut-Out LS1
21:24:31
27.02.2012
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> sbf: když je odpor ve výfuku, turbína se většinou neroztočí na plno, jako kdyby za ní byla jen trubka, ale jako všude si musíš rozmyslet na co to auto bude...



TechniX 27.02.12 19:09:34 napsal: ...Hlavně

u přeplňovaného motoru nejde takový hluk, protože většinu pohltí turbo

dmychadlo, takže odpadá problém jak to ztišit.





Tohle jsem si kdysi taky někde načetl a věřil jsem tomu... nicméně jak jsem to nastartoval s průchozím tlumičem, změnil jsem názor... na volnoběh to dělá strašněj kravál... za jízdy to zní jak kdyby tam byl motor z jinýho auta. toť má zkušenost...



nenapadlo vás někoho použít flowmaster tlumič s elektricky ovládanou klapkou? v zahraničí se to používá, myslím že by to šlo i podomácku napodobit, popř. u fajnových projektů i objednat z ciziny...
21:00:10
27.02.2012
sbf
teda potom sa pouzit nedaju - spätný tlak by spomalil turbo?
19:11:25
27.02.2012
TechniX
Reálná konstrukce, náhled do něj..
zvětšit vyfuk turbo vs atmosfera - obrázek od TechniX vložen 27.02.2012 19:11:25
19:10:40
27.02.2012
TechniX
Princip konstrukce sportovního výfuku na přeplňovaný motor americké značky.
zvětšit vyfuk turbo vs atmosfera - obrázek od TechniX vložen 27.02.2012 19:10:40
19:09:34
27.02.2012
TechniX
Delší dobu také řeším jaký použít výfuk na přeplňované motory .. přeplňovaný vs atmosférický výfuk je v něm podstatný rozdíl. Hlavně u přeplňovaného motoru nejde takový hluk, protože většinu pohltí turbo dmychadlo, takže odpadá problém jak to ztišit. Tlumič u turba nenese nějaký zbytečný odpor, aby zase nebrzdily otáčky a pružnost turbo dmychadla. Dalo by se říct že se podobá konstrukci "středových tlumičů" tak jak je známe, například tělo s pláštěm tlumiče, vnitřek průchozí a nebo oddělená trubka od sebe, po celém jejím obvodu všude navrtaná, průměr rozměru použitých trubek je vypočítán dle použití a konstrukce a zbytek uvnitř odhlučněn nějakým pohlcujícím materiálem co vydrží vysokou teplotu. Aspoň takhle to bylo řešeno na normální použití ze sériových linek.. Pro sportovní účely jsou zase jinak dimenzovaný.





Viz foto, stavba výfuku na sériový vůz s přeplňovaným motorem.
zvětšit vyfuk turbo vs atmosfera - obrázek od TechniX vložen 27.02.2012 19:09:34
17:12:48
27.02.2012
castrol
17:08:22
27.02.2012
havlik
tak zásadní rozdíl je diesl a benzín
17:06:21
27.02.2012
sbf
ako je to s vyfukmi pre turbo motory, cim sa lisia od vyfukov pre atm, daju sa zamenit, poradite niekto znaly veci?



da sa napr. v td oktavke pouzit vyfuk z 2.0 (ak rozmerovo sadne) ci bude to mat vplyv na turbo?
Extreme Tyres