skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je tu někdo kdo už daval na 1,9d turbo?
11:29:44
01.03.2012
01.03.2012

Petr Volfik
Nějaký ještě info- ptal jsem se na to kamaráda. Kovaný písty maj až motory PDčka, on sám má 3 golfa s motorem z feldy a turbo má na to dodělávaný a bez problémů. Motory z feldy cpou i do transportérů T4 těch 1.9 když odejde a transportéry jezděj vesele dál. Myslim si že životnost těch motorů je spíš o výměnách oleje a výběru oleje než s turbem a bez turba.
22:57:40
29.02.2012
29.02.2012

RSak
to jsem udelal ale na kapote mensi dulek jeste ze je mi to jedno :D
21:04:16
29.02.2012
29.02.2012

Tommyk
rychle zavři kapotu a je to :D viz skoda-virt.cz/cz/.../8738
-cerhy-tractor-1-9-td ještě za původního majitele
19:03:36
28.02.2012
28.02.2012

RSak
Dekuju. Samozdrejme budik uz je :) A nehodlam na tom honit kone, spis jen 47kW malo na tahani odpadu a veci k domku. Takze chci jen neco klidnejsiho kde to trosku pojede a nebudu muset radit tolik. Presne jak u toho TD. Tak uvidime, rad pak poreferuju,dam fotky, poradim s montazi, video. 

20:17:28
27.02.2012
27.02.2012

Pavel P@nkáč
motor to vydrzi kdyz zustanes u serioveho tlaku, vacka je lepsi z D tak ji tam nech lepe to pojede
i ten tlak muzes zvednout ale dej si budilk a zustan v rozumne mire

18:06:04
27.02.2012
27.02.2012

TechniX
tady zrovna někdo Turbo Diesel Feldu někdo prodává, třeba by ti prodejce i s něčím pomohl.. jinak přeju mnoho úspechu a ať se dílo podaří do samého konce
aukro.cz/skoda-felicia-ko mbi-1-9td-vyvarena-i215109 1416.html
aukro.cz/skoda-felicia-ko mbi-1-9td-vyvarena-i215109 1416.html
21:59:04
26.02.2012
26.02.2012

RSak
elbacil: vadi tam kolinko od sani, sani by muselo bejt jinak řešený. turbo uplne v pohode. Ale to nijak nevadi 

20:46:46
26.02.2012
26.02.2012

elbacil
-> RSak: pootoč si turbinovu časť a zmestí sa to pod kapotu

20:45:38
26.02.2012
26.02.2012

pepa110r
-> palinator: Já jen upozorňuju na možný rizika.A navíc známeto že, když už ten motor tak krásně tahá ... 
Nicméně návody na zástavbu turba a vše s tím spojené jsou na netu.
třeba tady: dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=10974

Nicméně návody na zástavbu turba a vše s tím spojené jsou na netu.
třeba tady: dieselpower.cz/forum/view topic.php?t=10974
19:39:52
26.02.2012
26.02.2012

palinator
-> MATTESS:
Jo, je to možný, nehádám se. Chci tím jen říct, že D písty v TD fungovat budou (aspoň chvíli), ale D písty v SDI rozhodně ne.
Jo, je to možný, nehádám se. Chci tím jen říct, že D písty v TD fungovat budou (aspoň chvíli), ale D písty v SDI rozhodně ne.
19:04:15
26.02.2012
26.02.2012

MATTESS
-> palinator: co jsem koukal, tak např. písty z 1,9D (Felda) nejsou v žádném TD. Jen 1,9D a 2,4D
18:27:42
26.02.2012
26.02.2012

palinator
-> MATTESS:
Ještě aby to nebyl rozdíl, když je to nepřímo a přímovstřik, u D a TD to úplně jasný na první pohled bejt nemusí.
Ještě aby to nebyl rozdíl, když je to nepřímo a přímovstřik, u D a TD to úplně jasný na první pohled bejt nemusí.
14:50:04
26.02.2012
26.02.2012

pavucina
Neres kecy e to nevydrzi, to musis vedet asi sam, ze to nebude mit zivotnost jak bez turba. Tam jde o to, ze to nevydrzi prevodovka, spojka, poloosy. Jinak to tam dej a vubec to neres, pokud nechces nic brutalniho a jen neco na normalni jezdeni, tak nevidim problem.
14:31:12
26.02.2012
26.02.2012

RSak
Ale ja tam nechci ani 150 koní :-D v klidu :-) Znám 3 lidi co to mají par let v autě a funguje to dobre. Tak uvidime 

14:05:36
26.02.2012
26.02.2012

stodvacet
-> RSak 25.02.12 22:24:00: Jestli to dáváš do Feldy,tak ti to moc nevydrží,skutečně tam jsou jiné písty a ojnice.Moje skušenost,taky jsem to chtěl kombinovat,ale nechal jsem toho
14:02:22
26.02.2012
26.02.2012

MATTESS
Se podívejte do katalogu a hned vám bude jasné, co je jiné. Už je rozdíl 1,9D a 1,9SDi
13:27:46
26.02.2012
26.02.2012

palinator
-> pepa110r:
Hmm, je teda zajímavý, že SDI písty na přeplňovaným SDI vydržely nějakejch tuším přes 150 koní a nepropálily se. Až po nějakejch desetitisících km prošla ojnice blokem.
E: tak to bylo 200 koní při 3300 ot. a 490 Nm při 2700. A nevydrželo uložení pístního čepu. Písty jinak netknutý.
Hmm, je teda zajímavý, že SDI písty na přeplňovaným SDI vydržely nějakejch tuším přes 150 koní a nepropálily se. Až po nějakejch desetitisících km prošla ojnice blokem.
E: tak to bylo 200 koní při 3300 ot. a 490 Nm při 2700. A nevydrželo uložení pístního čepu. Písty jinak netknutý.
12:39:59
26.02.2012
26.02.2012

pepa110r
-> darklord: Já myslím že ne.Klika bude nejspíš stejná ale písty jsou jiné.Někde sem to čet, myslím že na dieselpower foru.

08:31:16
26.02.2012
26.02.2012

darklord
-> pepa110r: ja myslim ze 1.9D a 1.9TD ma piesty aj zbytok bloku s klukovkou rovnake...
22:49:12
25.02.2012
25.02.2012

pepa110r
Nevím teda do čeho to dáváš,ale pokud na obyč.feliciovej motor tak se ti nejspíš roztečou písty,jelikož TDi má jiný myslím že kovaný. A navíc se tam používá jiná vačka.
22:24:00
25.02.2012
25.02.2012

RSak
Tak a je tam ta vopičárna
Pokračování příště.

22:22:57
25.02.2012
25.02.2012

RSak
Čerpadlo na místě:-)
22:22:14
25.02.2012
25.02.2012

RSak
Jinak ta hadice co je na pračku je na vypary z hlavy pod auto.. Koho by to zajimalo :-)) Pro ty rejpavé.
Turbo je tam KKKčko ale neni problem tam na tyhle svody posadit i 2,5 TDI z kači :-)
Turbo je tam KKKčko ale neni problem tam na tyhle svody posadit i 2,5 TDI z kači :-)
22:20:39
25.02.2012
25.02.2012

RSak
Zdravim, chci se zeptat na par lidi co už stím něco dělali :-) Ja teprv začinám. Už tam mam čerpadlo, ted ještě musím udělat na odtok oleje na vanu, jinak vše už mam připravené. Hadice, budik na tlak turba apod:-)
Vyfuk samozdrejme bez katu az jen zadni koncak aby to tolik neřvalo. V čem vidim tak problem je že se neda dovřít kapota, jelikož se opírá o kolínko sání, ale on neni problem bud kapotu asi nejak podložit protože je to fakt jen o malinkej kus nebo klempířkým kladívkem a troškou prace si tam udelat třeba trojuhelník nebo neco zajimaveho čemu by to nevadilo a vzniknul by tam prostor, rozhodne se chci vyvarovat tomu řezat do kapoty, nebo davat tam nejakej plastovej nasavač :-)



