skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Slícování - jak na to?
13:30:02
03.03.2012
03.03.2012

Petr Urban
Pokud by někdo chtěl, sem schopen slícovat sací s hlavou s velkou přesností za odpoledne, vybavení k tomu mám, případně pište do id.
13:15:03
29.02.2012
29.02.2012

Raste
-> Raste: ono stejně v původní mpi hlavě, co jsem měl tam byl od výroby ostrej úkos až na velikost těsnění, jen jsem ho protáhl dovnitř. S mým náčiním s tím stejně nešlo nic jiného dělat.
13:12:41
29.02.2012
29.02.2012

Raste
-> Ultim: Uvidím, co to bude dělat. Když to bude dělat bordel, šoupnu zpět původní hlavu a seženu jiný sání.
19:21:32
28.02.2012
28.02.2012

Ultim
Raste 25.02.12 00:35:32 napsal:
→ franta111: A nedělá to nějakou neplechu, když sací
potrubí má ve své délce průměr pouze těch 27–28mm, pak se rozšiřuje
k těsnění a v hlavě je naopak kanál široký na začátku od těsnění,
a pak se zužuje?
A prave proto uz bych to nedelal. Bud to rozsirit cele, nebo jen slicovat na pouzitelny rozmer. Prilozis tesneni a fixou udelas tlusci caru a hned mas hranici pro 28mm.
→ franta111: A nedělá to nějakou neplechu, když sací
potrubí má ve své délce průměr pouze těch 27–28mm, pak se rozšiřuje
k těsnění a v hlavě je naopak kanál široký na začátku od těsnění,
a pak se zužuje?
A prave proto uz bych to nedelal. Bud to rozsirit cele, nebo jen slicovat na pouzitelny rozmer. Prilozis tesneni a fixou udelas tlusci caru a hned mas hranici pro 28mm.
15:07:26
26.02.2012
26.02.2012

Raste
-> franta111: Tak jsem se do toho pustil, jak to bude fungovat se uvidí později.
22:27:01
25.02.2012
25.02.2012

franta111
-> Raste: zkontroluj i přechody u výfukovýho potrubí tam bývájí hodně přesahy
17:57:58
25.02.2012
25.02.2012

Raste
-> franta111: Díky za rady, uvidím, co s tím půjde udělat.
17:50:31
25.02.2012
25.02.2012

franta111
-> Raste: když jsou plynulý přechody tak je to dobrý
00:35:32
25.02.2012
25.02.2012

Raste
-> franta111: A nedělá to nějakou neplechu, když sací potrubí má ve své délce průměr pouze těch 27-28mm, pak se rozšiřuje k těsnění a v hlavě je naopak kanál široký na začátku od těsnění, a pak se zužuje?
22:28:00
24.02.2012
24.02.2012

franta111
-> Raste: ja jsem to lícoval podle těsnění tak aby v hlavě by maličko větší otvor než v sacím potrubí a výfukový aby mělo maličko větší otvor než v hlavě ..a vše pleštil šmirglem ve vrtačce prostě by nebyly v přechodech výstupky
17:09:59
24.02.2012
24.02.2012

Raste
Tak jsem si pořídil hlavu z mpi a rozhodl se ji slícovat, než půjde do auta. Zajímá mě, jestli mám zvětšovat kanály až na velikost toho těsnění (ne celé, pouze protáhnout to do hloubky)? Nejsem si moc jistý, nové těsnění má na sání díry něco málo přes 30mm. Půjde to nějak funkčně udělat, když mám sání fávo 136B? Stále se o autech učím, tak se raději ptám.