Fav utíkaní Lpg

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 20.02.2012 do 28.02.2012, založil/a filip.kosut
řadit dle data
17:21:15
28.02.2012
COL
U lovata mi to delal bordel v sedle ventilu II st. Volnobeh byl naprosto nenastavitelny. Slo o to, ze po vymene membran se zacal uvolnovat nejaky napeceny sajrajt, ktery byl na telese reduktoru ze strany membrany I st. a hromadil se ve ventilu II. st.
08:11:03
28.02.2012
filip.kosut
zkusím ten šroub, závada se stále projevovala i po výměně membrán:/
13:22:02
25.02.2012
Gryzly
-> King: P je pneumatico. Elektromagnet má E.

-> filip.kosut: Zkus vyšroubit trochu šroub volnoběhu, tím by se povolila pružina co tlačí na páku. Jestli to bude lepší, asi je čas na výměnu dosedacího sedla popřípadě i membrán.
upraveno 1x, naposled 25.02.2012 13:22:39
22:47:16
20.02.2012
King
To AT90P má na reduktoru elektromagnet nebo je tam tenká hadička k sacímu potrubí?

Jinak tuhle nepříjemnost můžou způsobit úsady sraček z LPG na sedle ventilu 2. stupně - páka s gumovou ploškou dosedající na mosazné sedlo, páčku ovládá velká membrána. Hodně problémů se řešilo v tématu "Lpg pro lpgisty"....
22:21:45
20.02.2012
filip.kosut
Ahojte motoristi, obracím se na Vás pro radu, FAV LPG BRC AT90P po vypnutí motoru jde slyset syceni plynu někde, pokud ale chci znovu nastartovat tak je to prehlcene, resim problem s dedou a premyslime, membrany? cely modul BRC? můžete poradit co a jak?:) zkušenosti? Děkuji.
Extreme Tyres