skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Snížení bloku Mpi
prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 20.02.2012 do 20.02.2012, založil/a StepaNoFUN
22:41:55
20.02.2012
20.02.2012

m8rinek
-> Stepan FUN: skoda.daves.cz/Zmena_komp
resniho_pomeru_pri_snizova
ni_hlavy?&phras... to o kolik jde píst nad hranu odečti od těsnění...
22:41:45
20.02.2012
20.02.2012

palinator
-> Stepan FUN:
Vem o to 4 mm, bude to mít kompresi 14,5:1, budeš mít Virt Edition motor, bude to točit 9500 rpm, pojede to nevídaně a benzín to bude vracet do nádrže.
Vem o to 4 mm, bude to mít kompresi 14,5:1, budeš mít Virt Edition motor, bude to točit 9500 rpm, pojede to nevídaně a benzín to bude vracet do nádrže.

22:38:50
20.02.2012
20.02.2012

suri
-> Stepan FUN: 0,3mm trčí mpi piest nad vložku
22:22:07
20.02.2012
20.02.2012

StepaNoFUN
Ví někdo, kolik lezou písty přes vložky u sériovýho MPi? A o kolik se změní komprese s každou další desetinou přesahu? Asi jsem lama, ale na tohle jsem tabulky nikde nenašel... :-/ A bohužel ani náš dvorní motorář u MPi neví...
22:13:17
20.02.2012
20.02.2012

favo110lrs
změř si tesnění seriový a použitý a si na svejch...
16:56:01
20.02.2012
20.02.2012

Marty_pv
Bez změření bych to moc neriskoval, přeběh pístu nad úroveň vložky máš i na nesníženém bloku
Potřebuješ mezi čelem pístu a plochou hlavy (výška stlačeného těsnění - maximum přeběhu, změříš hodinkama) podle "selské rady" 0,1mm na každých 1000 otáček + 0,1 mm (tzn pro motor co bude točit max 6000 minimálně 0,7 mm)
Potřebuješ mezi čelem pístu a plochou hlavy (výška stlačeného těsnění - maximum přeběhu, změříš hodinkama) podle "selské rady" 0,1mm na každých 1000 otáček + 0,1 mm (tzn pro motor co bude točit max 6000 minimálně 0,7 mm)
16:06:22
20.02.2012
20.02.2012

StepaNoFUN
-> favo110lrs: Ale mě jde spíš o to, jestli mi pak nepolezou písty ven z vložek...
15:56:01
20.02.2012
20.02.2012

favo110lrs
sníž to tak aby si měl dobrý přesahy..
13:39:40
20.02.2012
20.02.2012

StepaNoFUN
Pokud se to tu někde probíralo, tak se omlouvám, ale vyhledávání nepomohlo.
Chtěl bych se zeptat, o kolik je maximálně možný snížit blok u feldy MPi. Jedná se mi hlavně o to, že jsem musel kvůli srovnání dosedacích ploch vložek zafrézovat spodek o cca 0,5mm a nepřijde mi rozumný dávat tam tolik podložek. Ale skládat motor abych oměřil kolik je vůle nad pístama a pak to zase rozebírat se mi nechce.
Jedná se o blok 136B, písty a ojnice budou 136M, snižovat bych chtěl o cca 0,5mm. Případně jestli někdo neví, o kolik se (přibližně) zvedne komprese. Hlava bude 136M starý typ...
Chtěl bych se zeptat, o kolik je maximálně možný snížit blok u feldy MPi. Jedná se mi hlavně o to, že jsem musel kvůli srovnání dosedacích ploch vložek zafrézovat spodek o cca 0,5mm a nepřijde mi rozumný dávat tam tolik podložek. Ale skládat motor abych oměřil kolik je vůle nad pístama a pak to zase rozebírat se mi nechce.
Jedná se o blok 136B, písty a ojnice budou 136M, snižovat bych chtěl o cca 0,5mm. Případně jestli někdo neví, o kolik se (přibližně) zvedne komprese. Hlava bude 136M starý typ...