1,3 Mpi v škodovke

prohledat
41 příspěvků (zobrazeno 1 až 41) od 18.02.2012 do 20.02.2012, založil/a Rossowich
řadit dle data
12:27:49
20.02.2012
Rossowich
-> Petr Volfik: Nie pretoze ked som mu pridaval sam tak siel ale potom zacal strielat do sania a keby som ho posunul zle tak ani nenastartujem a ani nic
20:01:03
19.02.2012
elbacil
-> Rossowich: odmeraj tlak paliva1
18:05:49
19.02.2012
Petr Volfik
-> Rossowich: Hele a nemohl jsi ten setvačník otočit na druhou stranu než čidlo? A to čidlo je teda opravdu přesně přendaný o 90° ?
17:11:52
19.02.2012
Qwak
-> pavucina: 28
16:57:55
19.02.2012
pavucina
Neposlouchej kecy typu, vyhod mpi dej karbce, kdyz se zacne srat karbec, tak to taky neni zadna lahoda to naladit. TAdy jdes akorat po snimacich, zaklad je zjistit z diagnostiky co se deje, kouknout se jakou teplotu ukazuje cidlo teploty vody...
15:35:18
19.02.2012
suri
-> Rossowich: upravuje podľa čidla klepania ale na volnobeh ato nemá vplyv
15:22:35
19.02.2012
Rossowich
-> DEKODOVAC: Keby to bolo take jednoduche kapustit pumpu a ostatok zase :D
15:20:46
19.02.2012
DEKODOVAC
-> Rossowich: vyhod riadiacu jednotku a daj tam karborator a nemusiš chdit na diagnostiku6
15:18:42
19.02.2012
Rossowich
-> Matulo: ja som posunul zotrvačník aj s cidlom takze teoreticky je v spravnej polohe no skusim este niečo podniknuť s tým. ale minule mi potiekla voda z motora a zaliala mi cele čidlo pozrem či niesu kontakty zaoxidované.
15:12:33
19.02.2012
Maťulo
-> Rossowich: moze sa stat ze odide ale moze vydrzat aj celu zivotnost motora! zbehni na diagnostiku a ked ti ukaze ze je ok, tak problem bude inde! 4 Ja si skor myslim ze si nieco dokurvil ked si posuval ten zotrvacnik o 90° alebo to bude mat nieco spolocne s tym imobilizerom... no neviem, len tak tipujem!
15:08:50
19.02.2012
Rossowich
Ešte jedna vec neviete či často odchádza čidlo detonačného spalovania ? lebo to si vraj upravuje podla toho motor predzapal a pozapal
11:59:56
19.02.2012
Rossowich
-> Kuladmin: áno oprava chcel som napisat okolo 100-160
16:14:00
18.02.2012
Kuladmin
-> exwrcteam: jenze ono mu to strili do sani 4 ale to je jedno porad je to defakto stejny problem
15:09:52
18.02.2012
exwrcteam
ti to spatne pali kdyz to strili do vejfuku
15:03:38
18.02.2012
Maťulo
-> Kuladmin 18.02.12 12:49:13: tak tak, pytal som sa preto ci to nahodou nezlozil zle... 4 Rossowich 18.02.12 12:50:04 napsal:

→ Kuladmin: udajne okolo 10 tisic mal ale neviem či vôbec

niekedy boli menene rozvody
ty si najprv dobre over co si kupil za motor! 4
12:51:13
18.02.2012
Kuladmin
-> Rossowich: jako ze motor ma najeto jen 10tis km?? tak 110 / 210 ne?? jinak tomu snad ani sam neveris ne?
upraveno 2x, naposled 18.02.2012 13:05:37
12:50:04
18.02.2012
Rossowich
-> Kuladmin: udajne okolo 10 tisic mal ale neviem či vôbec niekedy boli menene rozvody
12:49:13
18.02.2012
Kuladmin
-> Rossowich: spis myslel ze jsi je slozil spatne, kolik ma ten motor nalitano?
12:47:09
18.02.2012
Rossowich
-> Matulo: Nie nemenil mysliš že ak su vylagrovane a tak maju na to až taký vplyv ?
12:11:42
18.02.2012
Maťulo
-> Rossowich: menil si aj rozvody?
12:02:58
18.02.2012
Rossowich
-> Kuladmin: Nastartoval mi ho a isiel normalne
11:45:50
18.02.2012
Rossowich
To je najvačsi problém že nemám poriadne nikoho kto moze prist ku mne domov s diagnostikov to pozret a tym padom neviem čo ďalej.
11:43:55
18.02.2012
darabos
-> Rossowich: a co na to diagnostika?
11:39:08
18.02.2012
Rossowich
hlina 0,25 a zelezo 0,20 podla prirucky ano sacie su hlinikove a výfukove su ocelove
11:36:18
18.02.2012
Kuladmin
-> DEKODOVAC: me to nepis ja to vim 4
11:35:38
18.02.2012
DEKODOVAC
-> Kuladmin: hiinik 0,25mm a železo 0,20mm6
11:22:23
18.02.2012
Kuladmin
-> DEKODOVAC: jj ja si taky mslim ze mas neco spatne s tema vulema

-> Rossowich: kolik si nastavil ty vule? mas tam i hlinikov tycky?
11:19:55
18.02.2012
DEKODOVAC
-> Kuladmin: a vilagrovany ešte nenusi byt ale či sudruh kolega dobre našteloval vole ventylov či to nema uplne opačne aj to sa stat može

6
11:13:54
18.02.2012
Kuladmin
ten motor normal jezdil?
11:12:29
18.02.2012
Kuladmin
-> DEKODOVAC: ono dost casto zalezi cim to meris, je fakt ze 8 a 9 neni zrovan nic moc to uz ukazuje na docela vylitanej motor ale slapat by mel.
11:11:22
18.02.2012
Kuladmin
to je jedno ma pri zapaleni jeste otevreny saci ventily, kdyz si mel hlavu dole nekontroloval jsi ventily, nezabrusoval si je nebo nezalil je? mas ty vule opravdu dobre? pokud ano chyba je v predstihu zapaleni a to si ridi elektronika podle cidel
11:10:29
18.02.2012
DEKODOVAC
-> Rossowich: ta kompresia je podla mna an 1.3 MPI strašne mala ved 120ciatkový motor ma kompresiu 10,5-10,5-10,5 106
11:03:17
18.02.2012
Rossowich
Ventily som včera nastavoval ked som menil tesnenie pod hlavou ale mne striela do sania nie do výfuku.
11:00:29
18.02.2012
Kuladmin
ventily mas serizeny? ty tlaky jeste jdou to by bylo v pohode, kdyz strili do vyfuku tak zapaluje ve spatnou dobu ....
10:59:30
18.02.2012
Rossowich
oprava o 90°som posuval čidlo polohy kluky
10:57:41
18.02.2012
Rossowich
A striela iba ked sa zohreje kusok 199
10:57:11
18.02.2012
Rossowich
Áno mám robil mi to kamarat čo robí v autorizovanom servise pre celý VW group.

palivove cerpadlo mám originál Mpičkové s drobnou úpravou. čidlo polohy som posúval o 45° spolu aj so zotrvačníkom takze to by malo byt v pohode.
10:53:22
18.02.2012
Kuladmin
-> Rossowich: u MPi mas vyplej imobilizer??? palivovy cerpadlo mas reseny jak? cidlo polohy klikovky mas spravne umistene?
upraveno 1x, naposled 18.02.2012 10:54:05
10:04:16
18.02.2012
Rossowich
Imobilizer mám vypnutý z riadiacej jednotky.
09:59:57
18.02.2012
MOLSO
imobilizer ?
upraveno 1x, naposled 18.02.2012 10:00:17
09:59:30
18.02.2012
Rossowich
Zdravím mám taký problém dával som motor 1.3 Mpi do 120tky s komplet elektronikou auto nastartuje takmer na brnk a potom bud zhasne alebo chvílku ide a potom sa začne dusit pozeral som klapka má tendenciu si pridať ale motor ako keby nereaboval ked mu pridam ručne tak sa vschopí a po chvilke začne striekať do sania.Menil som všetky tenenia na sacom a výfukovom potrubi plus aj tesnenie pod škrtiacov klapkou všetky hadice som tiež skontroloval.



Včera som prišiel na to ze som mal prasknute tesnenie pod hlavou a utekali mi tlaky(z časti) do vody včera som po založení nového tesnenia nameral tlaky a stredné válce mi ukázali 9 a krajné 8 je to v poriadku ?
Extreme Tyres