skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak poznam vadne cerpadlo na 1,9d?
18:03:30
12.02.2012
12.02.2012

Gryzly
-> RSak: www.agrega.cz
14:24:11
09.02.2012
09.02.2012

palinator
-> Athlonek 08.02.12 22:14:25:
A já někde tvrdím opak?
-> RSak:
Přesně si už nepamatuju, co je potřeba na mTDI, ale minimálně je to hlava a písty, pokud vůbec je záměna možná a nestaví se to ze základu TDI/SDI.
A já někde tvrdím opak?
-> RSak:
Přesně si už nepamatuju, co je potřeba na mTDI, ale minimálně je to hlava a písty, pokud vůbec je záměna možná a nestaví se to ze základu TDI/SDI.
12:55:04
09.02.2012
09.02.2012

Petr Volfik
-> RSak: Repasuje se to určitě- mělo by to být ve Lhotce u Mělníka. Nevim jestli jsi poblíž...
03:03:00
09.02.2012
09.02.2012

RSak
Tak doma mam vsechny dily na mTDI, takze se jde konat. Jinak cerpadlo zitra jde ven a jde tam turbo dieslove cerpadlo. Tak uvidime co to udela. Je tam par zadrhelu u toho mtdi co me stvou tak uvidime zda je zitra vyresim. Jinak Lucas je nejspis po smrti. Repasuje to nekdo, vykupuje to nekdo? Nebo to mam hodit do srotu



22:23:42
08.02.2012
08.02.2012

Athlonek
-> RSak: Doufám že tam nemáš vstřikovače Bosch India?
22:14:25
08.02.2012
08.02.2012

Athlonek
-> palinator: D a TD je komůrkáč, SDI a TDI je přímej vstřik
22:08:43
08.02.2012
08.02.2012

jarda.u1
Rekl bych,ze pokud by byl spatnej ten STOP ventil,tak by mu z cerpadla nesla vubec zadna nafta.
-> RSak: Jeste bys mohl zkusit pripojit na privodni hadici co vede z filtru do cerpadla trychtyrek a nalejt ho plny nafty,nekdo at ti zastartuje a pozoruj zda se to nezlepsi.Pokud ti nafta nebude ubyvat,tak je cerpadlo nejspis K.O.Pokud nafta bude ubyvat,tak ji dolejvej a cerpadlo by melo udelat tlak.Pokud ne,tak je po smrti...
-> RSak: Jeste bys mohl zkusit pripojit na privodni hadici co vede z filtru do cerpadla trychtyrek a nalejt ho plny nafty,nekdo at ti zastartuje a pozoruj zda se to nezlepsi.Pokud ti nafta nebude ubyvat,tak je cerpadlo nejspis K.O.Pokud nafta bude ubyvat,tak ji dolejvej a cerpadlo by melo udelat tlak.Pokud ne,tak je po smrti...
22:04:54
08.02.2012
08.02.2012

palinator
-> myschaak AZNP K.Hora:
Jo jo.
Jo jo.
22:04:15
08.02.2012
08.02.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> palinator: vím že se to dělalo,v podstatě klasický tdičko ale v něm čerpadlo z td...ale jen domado předělávky
22:01:22
08.02.2012
08.02.2012

palinator
-> myschaak AZNP K.Hora:
mTDI je neoficiální termín pro mechanický TDI, to znamená mechanický čerpadlo, žádný váhy, žádný elektronický regulace. Používaj se ve starejch krumplech, kde by bylo zavádění elektroniky trochu obtížné, např. jako náhrady D, TD.
mTDI je neoficiální termín pro mechanický TDI, to znamená mechanický čerpadlo, žádný váhy, žádný elektronický regulace. Používaj se ve starejch krumplech, kde by bylo zavádění elektroniky trochu obtížné, např. jako náhrady D, TD.
21:53:11
08.02.2012
08.02.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> palinator: mám dojem že u tdiček je ta váha celkem častej problém...nevim co teda konkrétně je mTDI

21:47:32
08.02.2012
08.02.2012

palinator
-> myschaak AZNP K.Hora:
mTDI váhu potřebuje? Mám dojem, že ne.
mTDI váhu potřebuje? Mám dojem, že ne.

21:27:37
08.02.2012
08.02.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> palinator: myslim že může bejt rád že to nemá váhu vzduchu

21:21:12
08.02.2012
08.02.2012

palinator
-> RSak:
Předělej to rovnou na mTDI.
Předělej to rovnou na mTDI.

21:17:47
08.02.2012
08.02.2012

myschaak AZNP K.Hora
jj,zkusil bych ten el.ventil
11:24:11
08.02.2012
08.02.2012

Čmoud
jo je tam nasroubovanej elektromagnet na vypnuti davky paliva do cerpadla kdyztak ho skuste vymontovat vyndat jen vnitrek a dat zpet jesi se to nezlepsi
09:34:05
08.02.2012
08.02.2012

Martin/125/
Když zapneš zapalování...cvakne to tam někde u toho čerpala? (nějaky spinač),ja měl kdysi problem s timhle...
23:17:32
07.02.2012
07.02.2012

RSak
Zdravim, mam takovy hloupy dotaz.
Mam 1,9D feldu. Delal jsem ted na ni rozvody s pumpou, oleje, filtry, prevodovku viz muj priprad tu na foru psany sni, tak vymeneno i ze spojkou novu. Najel jsem za 1 den sni 80km a vecer jsem to postavil k baraku, druhy den v 5 rano chci jet do prace a uz jsem nenastartoval. Myslel jsem ze mam zamzlou naftu tak jsem to hodil do garaze na 24 hodin do tepla, topil jsem tomu. Vse ok, baterku jsem nabil. Vse v poradku. Motor toci, baterka je nabita a stale na nabijecce. Fridex mam tez dobre udelany. Zhavici svicky jsou nove sice starline ale funguji. Kdyz odpojim vstriky a startkuji tak by melo jit od cerpadla do vstriku naftu kde by mela strikat, mit tlak ale me to vicemene jen tak tece bez tlaku, tak by me zajimalo zda je to cerpadlem nebo pokud ma nekdo nejakou zkusenost tak by me zajimalo co to ma presneji delat. Vse cvaka, starter se toci, auto zhaví, proste vse jak ma ale nechytne to. Ja uz si nevím rady a jediny co me napada tak cerpadlo.
Mam lucase, mam moznost se dostat k cerpadlu za par kroun od Bosche. Co jsem zaslech tak bosch se nesere jako Lucas. Take mam moznost k dilum z 1,6TD a 1,9TD samozdrejme u s cerpadlem TDckovym. Tudis ze bych to tam dal. Ale vubec nevim zda to ma cenu, jako druhy auto. Mam to jako winter car :-) Na leto mam neco jinyho tohle fakt jen do prace z prace a kdyz je hnusne. Tak pokud to ma cenu, ja jsem zas takovej ze mam ze vseho radost tudis bych to turbo tam klidne nacpal. Problem to zas takovy neni.
Ale zas si říkám k čemu. Radeji tam dat bosche. Ale zas se nedostanu k tomu abych stim autem jel v klidu 140-160 do Prahy z Prahy. Myslim tim to že cesty po dalnici s tímhle motorem jsou udesny pokud je nekdo navyklej na PDčko. A teď lidi raďte :-))))) Zda jsem pošuk. Nebo to mam trumfnout a dát to tam. Vše je otazka par korun, tak pravě přemýšlím. A potřebuju to rozhodnout od středy večera. Než dodělam na jednom kombikovi spojku a pak se vrhnu na svoje. Tak co tedy?

Mam 1,9D feldu. Delal jsem ted na ni rozvody s pumpou, oleje, filtry, prevodovku viz muj priprad tu na foru psany sni, tak vymeneno i ze spojkou novu. Najel jsem za 1 den sni 80km a vecer jsem to postavil k baraku, druhy den v 5 rano chci jet do prace a uz jsem nenastartoval. Myslel jsem ze mam zamzlou naftu tak jsem to hodil do garaze na 24 hodin do tepla, topil jsem tomu. Vse ok, baterku jsem nabil. Vse v poradku. Motor toci, baterka je nabita a stale na nabijecce. Fridex mam tez dobre udelany. Zhavici svicky jsou nove sice starline ale funguji. Kdyz odpojim vstriky a startkuji tak by melo jit od cerpadla do vstriku naftu kde by mela strikat, mit tlak ale me to vicemene jen tak tece bez tlaku, tak by me zajimalo zda je to cerpadlem nebo pokud ma nekdo nejakou zkusenost tak by me zajimalo co to ma presneji delat. Vse cvaka, starter se toci, auto zhaví, proste vse jak ma ale nechytne to. Ja uz si nevím rady a jediny co me napada tak cerpadlo.
Mam lucase, mam moznost se dostat k cerpadlu za par kroun od Bosche. Co jsem zaslech tak bosch se nesere jako Lucas. Take mam moznost k dilum z 1,6TD a 1,9TD samozdrejme u s cerpadlem TDckovym. Tudis ze bych to tam dal. Ale vubec nevim zda to ma cenu, jako druhy auto. Mam to jako winter car :-) Na leto mam neco jinyho tohle fakt jen do prace z prace a kdyz je hnusne. Tak pokud to ma cenu, ja jsem zas takovej ze mam ze vseho radost tudis bych to turbo tam klidne nacpal. Problem to zas takovy neni.


