Čerpadlo bmm

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 07.02.2012 do 09.02.2012, založil/a Čmoud
řadit dle data
18:46:29
09.02.2012
Čmoud
takže nejjednoduzší je fačkovou zasuvku pryč a připojit zasuvku z feldy a je to ?
upraveno 1x, naposled 09.02.2012 18:46:41
18:33:45
09.02.2012
pavucina
V zasade si staci sehant zasuvku z feldy ta má tri draty, jeden zapojis na minus, druhej na plus a treti na datovej kabel, kterej je v jedny z tech zastrcek u aktivniho uhli(u MPi je zelenej, u BMM netusim)
18:23:22
09.02.2012
StepaNoFUN
-> Čmoud: Kabel je pořád jeden, jenom na FA elektriku potřebuješ redukci, která jde i vyrobit...
17:44:16
09.02.2012
Čmoud
ještě se chci zeptat jak je to s diagnostickým kabelem když budu mit svazek z favorita tak potřebuju jinej kabel než na svazek z felicie a ten je jeste jinej než z felicie MPi ?
22:20:28
07.02.2012
King
-> Stepan FUN: A jó, teď koukám, že jde o pokus implementace BMM na shade - myslel jsem, že chce jenom dát BMM čerpadlo místo AC pumpy



92
21:34:33
07.02.2012
StepaNoFUN
-> King: Přečti si to ještě jednou... ;-) Je tam něco o vstřikování z FEL (konkrétně BMM) a nic o karburátoru... ;-)

Edit: Navíc na karburátor se dávaly čerpadla myslím do 0,5 Bar...
upraveno 1x, naposled 07.02.2012 21:35:56
21:32:06
07.02.2012
King
Čmoud 07.02.12 14:58:57 napsal:

Dobry den chci davat vstřikování z felicie do škody 120 a zajimalo by

mě když sem sehnal palivové čerpadlo ktere dava 3bary jesi si s tím

regulátor poradí nebo mam sehnat nějké co dava 1bar ?


Ehm...takže pořád platí, že chceš čerpadlo ze stříkačky zastavět do š120 s karbem?

Pak to ovšem bez úprav nejde, protože ventil v karbu to dlouhodobě neustojí. Řešení má víc variant a stačí pohledat ve starších tématech - jsou to různý variace na téma vracení části benzínu zpátky do nádrže....
20:52:05
07.02.2012
Čmoud
jinak da se ozkoušet funkčnost celyho zapojeni jen nějak na stole ?
20:01:17
07.02.2012
Čmoud
jasně tohle přesně sem potřeboval děkuju
19:58:04
07.02.2012
Markop
-> Čmoud: Tak znovu.

V tom čerpadle je pojistný ventil, nastavený na 3 chlastací skříňky. Je to prostě jenom jeho maximum. Regulátor tlaku paliva v centrální vstřikovací jednotce nastavuje 1 chlastací skříňku.

Takže to tvoje čerpadlo je v pohodě, tlak v soustavě bude 100kPa, tak jak má být. Chápeš?
19:48:52
07.02.2012
Čmoud
Furt nevím jesi to čerpadlo mužu použít nebo ne ?
19:47:43
07.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> suri: 4
19:47:08
07.02.2012
suri
-> myschaakAZNP K.Hora: tak mi berieme automobily všeobecne , keby berieme škodovky tak 1Bar považujeme za luxus :D
19:46:09
07.02.2012
Markop
-> King: No, on to snad ví. Teda doufám... :-D
19:43:05
07.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> suri: kolikrát mám problém s namazáním u jednoho baru,natož u třech až šesti3
19:38:50
07.02.2012
suri
-> King: ja si to predstavím



jeden učiteľ požaduje KPa a druhý Bary - je to radosť niekedy narýchlo premieňať , keď mu poviem mazací tlak tých 3-6 Barov tak má 15 minút nad čím rozmýšlať :D
19:36:34
07.02.2012
King
-> Markop: Ty mu pleteš hlavu :) Kolik lidí si dneska dokáže představit, co znamená 100kPa? :)
19:35:27
07.02.2012
King
-> Stepan FUN: Já jsem ještě narazil na jednu ptákovinku - zlobil mě občas na Fe 1.3 BMM imo, tak jsem našel inzerát nějakýho rozebírače, že prodá za pár šupů ECU z fa BMM. Přijedu k němu a že si ji tam rovnou smrknu a vyzkouším, než zaplatím. Jenže ouha, na konektoru ŘJ bylo něco jako klíč a nebylo to plug-and-play. Tak jsem mu to vrátil a doma jsem kabelem zjistil, že si ECU občas nepokecá s imo a promasírovanej konektor u imo to vyřešil.
18:44:05
07.02.2012
Markop
-> Shatter: Proč mu blbneš hlavu?

-> Čmoud: Ty tři bary je omezovací tlak ventilu v čerpadlu. Tlak u soustavy BMM udržuje na 100kPa regulátor u vstřikovače.
18:38:40
07.02.2012
Čmoud
dobra takže to čerpadlo co dava ty 3bary tam muže bejt nebo je to moc ?
18:32:32
07.02.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
rozdíl mezi jednotkama z favoritu BMM a felície je v imobilizéru
18:31:45
07.02.2012
StepaNoFUN
-> Čmoud: U tý feldy záleží na tom, z jakýho roku je ta jednotka. Do modelový řady 96 (neboli do druhý půlky roku 95) byly stejný jako favorit, potom už vyžadovaly signál z imobilizéru... Ale jinej rozdíl v software v nich není.
upraveno 1x, naposled 07.02.2012 18:32:11
18:30:22
07.02.2012
Markop
-> Čmoud: Ne, jedná se o identický motor, ECU má tedy identické mapy předstihu a vstřikování. Během výroby motorů 136 Bosch Monomotronic, nedošlo k žádnému továrnímu "chiptuningu", pokud myslíš toto.
18:25:21
07.02.2012
Shatter
-> Čmoud: BMM má 1.1bar, mpi 3bar.

Môj osobný názor je, že felicia bude mať lepší software. Ale ak máš komplet bmm z felicie tak nieje nad čím uvažovať
18:21:57
07.02.2012
Čmoud
a co se týče jízdy ?má třeba ta z felicie v něčem lepší software ?
18:19:50
07.02.2012
Markop
-> Čmoud: Felicie 136BMM? Funkční žádný.
17:52:08
07.02.2012
Čmoud
dobra děkuju jeste se chci zeptat je rozdíl v řidicích jednotkach favorit 50kw a felicie 50kw ?
15:18:07
07.02.2012
Markop
Samozřejmě že tři bary, tak to má být.
upraveno 1x, naposled 07.02.2012 15:19:33
14:58:57
07.02.2012
Čmoud
Dobry den chci davat vstřikování z felicie do škody 120 a zajimalo by mě když sem sehnal palivové čerpadlo ktere dava 3bary jesi si s tím regulátor poradí nebo mam sehnat nějké co dava 1bar ?
Extreme Tyres