zamena motoru felicia bmm

prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 07.02.2012 do 07.02.2012, založil/a Milos
řadit dle data
22:31:51
07.02.2012
Kuladmin
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Aha diky za info. To zas jen my mame todle na.....
upraveno 1x, naposled 07.02.2012 22:33:04
22:20:18
07.02.2012
StepaNoFUN
-> Chali: Jak jsem psal - nejvíc mě zajímalo 136B a 136M, protože to byl problém, kterej jsem řešil co dát do svýho (budoucího) MPi motoru. A vím, že tam některý FA vačky byly stejný. Ale jak jsem psal níže - pletu si to s karburátorem. ;-)
22:13:33
07.02.2012
Chali
-> Stepan FUN: 135B má vačku 240/230

136B má 254/254
22:11:33
07.02.2012
StepaNoFUN
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Hele je to možný. Jak říkám z hlavy si to nepamatuju. Vím jenom že jsem si chtěl nechávat brousit vačku z MPI 50kW na malý uložení a pak jsem zjistil, že z 136BMM je (podle úhlů otevření) totožná (max 1° rozdílu) a žiju v tom, že je stejná pro 135 i 136 BMM...

Edit: Teď jsem koukal na netu do tabulky a je stejná pro karburátory, takže jako bych nic neřekl... :-)
upraveno 1x, naposled 07.02.2012 22:12:34
21:54:24
07.02.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Stepan FUN: tyto veterány už pár let nedělám, ale pokud si to dobře pamatuju tak nemá - 135BMM má vačku tupou, a 136BMM míň tupou ehm teda drobet ostřejší1
21:52:38
07.02.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Kuladmin: nevadí, protože je na slovensku, a tady ten typ neřeší, pokud tam nedá 1,6 nebo 1,9D tak pohoda.
21:49:45
07.02.2012
StepaNoFUN
-> Dušan: Nemá BMM stejný vačky 135 i 136? MPI se lišilo určitě, ale u BMM si teď z hlavy nějak nejsem jistej...
19:42:13
07.02.2012
Kuladmin
-> Milos: A jen drobnost nevadi ti ze to neni legalni a na technicky muzes mit pripadne problem kdyz kouknou na typ motoru? 4
upraveno 1x, naposled 07.02.2012 19:42:25
14:30:03
07.02.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Milos: prehodit a jazdit, fungovat to bude
14:01:31
07.02.2012
Dušan
-> Milos: neco si to asi doladi samo, ale ja bych to dodelal. Otazka 3h
13:55:49
07.02.2012
Milos
ja som len chcel vedieat ako sa bude spravat motor ak by som nechal RJ136 a motor 135 s nizsou kompresiou,

v povodnom aute jazdil v original konfiguracii 135 luxusne... to bude tymi kilometrami
13:42:15
07.02.2012
Dušan
dat 135, snizit hlavu na KP 136 a vymenit vacky
13:39:59
07.02.2012
Milos
povodny 136



chcem dat 135



otazka je ci mozem ponechat povodnu RJ 136 a vstrekovac 136 a aky by to malo mat vplyv(horsi alebo lepsi) alebo dat aj rj zo 135.



preco? lebo 135 ma 60t a 136 ma 186t nabehanych km.. jedna sa o seriu, ziadne upravy.

pouzitie je vo felicii

diky za normalne rady alebo tipy
upraveno 1x, naposled 07.02.2012 13:56:21
Extreme Tyres