skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1,4 a dvoradová remenica
18:08:05
13.02.2012
13.02.2012

afro100
-> fidelmc: a preco by to nemal uchladit ?
08:10:38
13.02.2012
13.02.2012

Majklsto
-> elbacil: Neviem kolko uberie, informácie o tom sa rôznia-> fidelmc: v pláne sú nejaké kapsy na nádychy, inak živú 1,3 som v zime uchladil v pohode aj s 3 listami na vrtuli aj pri závodnom nasadení. Je pravda že vonku bolo asi -10 a mám medený chladič
00:50:42
13.02.2012
13.02.2012

fidelmc
No hlavne abys to vubec uchladil
13:12:08
12.02.2012
12.02.2012

elbacil
-> Majklsto: a vieš ty vobec kolko PS ti uberie ventilátor?

08:34:46
09.02.2012
09.02.2012

Majklsto
-> aceboss: niečo som už objel, a budem skúšat dalej
11:34:49
08.02.2012
08.02.2012

aceboss
-> Majklsto: Pokud máš možnost obejdi dílny zámečníků, soustružníků či kovošrot zase tak velký kus materialu to není.
11:32:44
08.02.2012
08.02.2012

Majklsto
-> aceboss: sústruh je, len s materálom bude problém
11:01:57
08.02.2012
08.02.2012

aceboss
-> Majklsto: Stejný problém jsem řešil i já cca 2 roky zpět na nějaké futro do původní zapomen
Nech si vytočit novou na soustruhu a hned at ti udělám i drážku pro pero já to taky tak dělal a nemusíš ji ani vyvažovat....
Jediné co je potřeba je mít soustruh nic jiného.



10:24:30
08.02.2012
08.02.2012

MOLSO
09:37:45
08.02.2012
08.02.2012

Dušan
-> Vrba: me nehazela ani kdyz jsem jako blbe dite nasadil na MPI motor Fa remenici jen tak, ani jsem to nevedel 

09:34:49
08.02.2012
08.02.2012

Vrba
-> MOLSO: To jako fakt?neháže to?
14:16:57
07.02.2012
07.02.2012

myschaak AZNP K.Hora
šikovnej soustružník problém vyřeší)
12:19:00
07.02.2012
07.02.2012

Majklsto
-> MOLSO: to bude asi tá najschodnejšia cesta
11:45:27
07.02.2012
07.02.2012

Dušan
-> MOLSO: resil bych to stejne
11:28:05
07.02.2012
07.02.2012

Majklsto
-> Olgoj Chorchoj: no, ja by som tiež najradšej vyrobil novú , optimálne nejakú duralovú,ale na to nemám materiál, a toto moje riešenie mi príde ako také jednoduché locost riešenie
11:26:46
07.02.2012
07.02.2012

MOLSO
-> Majklsto: ja mam na fabke favo remenicu do ktorej mem vlepeny kruzeny 1mm pelch a teda zmenseny vnutorny priemer na 30 mm. s kilovou remenicou by sa malio dat urobit to iste 

11:26:30
07.02.2012
07.02.2012

Toušík
Hele já stočil drážky na řemenici ze 100vky a na to jsem si vytočil takovej prstýnek aby to byl stejnej průměr jako je na fábce. Nalisoval, přeleštil a fungovalo naprosto v pohodě.
11:23:56
07.02.2012
07.02.2012

Olgoj Chorchoj
teda... spíš bych to řešil nově vytočenou dvojitou řemenicí anebo bych přidal řemenici na vodní pumpě (na šroťákách bejvaj všemožný dvojitý řemenice), tohle mi přijde nějak divoký... ale třebas to taky pošlape
11:18:21
07.02.2012
07.02.2012

Majklsto
Skladám fabiu do kila a nejak som objavil problém, že čo s remenicou. Elektricky to chladit nechcem čiže musím nejak vyšpekulovat remenicu. Viem že sa tam dá dat remenica z nejakej felicie ale to budem mat aj tak len na jeden remen. Tak rozmýšlam túto fabiacku remenicu osústružit , nejak inak ostústružit 2radovú remenicu a potom nejak nalisovat jedno na druhé. Pôjde to? riešil niekto podobný problém, alebo budem konštruktér priekopník?