skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zamrzla!
prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 01.02.2012 do 02.02.2012, založil/a Martin/125/
18:29:18
02.02.2012
02.02.2012

stodvacet
-> Martin/125/ 01.02.12 12:14:06: Ventil kúrenia je ventil topení,kolega chtěl říct,že musíš při odvzdušňování mít puštěné topení.Doporučuji zvýšit otáčky motoru tak na dva tisíce a pak odvzdušnit ventilem v prostoru kufru.
09:46:32
02.02.2012
02.02.2012

sbf
'+ musi byt napriamo hadica medzi expanskou a termostatom, ak je tam co i len 2 cm prehyb nemusi to pustit bubliny
15:00:08
01.02.2012
01.02.2012

palinator
-> Martin14:


14:58:02
01.02.2012
01.02.2012

Martin14
-> Petr Volfik: Tak to ti ten fachman rekl spatne. To cumak ma byt do kopce, aby se to prave hromadil vzduch u toho vypousteciho kohoutu a tim padem lepe odvzdusnilo.
14:40:06
01.02.2012
01.02.2012

Petr Volfik
-> Martin/125/: Jj, topení dát naplno a zahřátý motor. Dobrý je když někdo trošku přidává plyn a ještě mi nějakej starej fachman řikal že je dobrý dát předek auta trochu z kopce aby byl v tý hadici kde se to odvzdušňuje větší tlak a líp to teklo.
12:52:57
01.02.2012
01.02.2012

Saimon
To mas este dobre
neksaj odekrijem skodu sadnem do nej namraza vznutra som kukal jak puk 


12:49:51
01.02.2012
01.02.2012

stika87 - Maschinenführer
-> Martin/125/: zavri to nekam do garaze nebo treba do mycky ;-) kde je teplo motorem to tezko prostouchnes.
12:40:01
01.02.2012
01.02.2012

Martin/125/
kurilo znamená topilo? :-) asi jo...žejo :-D ja si to neuvědomil co to znamená slovensky :-D
12:37:16
01.02.2012
01.02.2012

peti
-> Martin/125/: ventil kurenia je ten ktory otvaras packou vnutri, ktorym spustes kurenie, tak ten daj aby ti to kurilo, a odvzudnovaci je v predu v pravom rohu ako uz pisali
12:34:21
01.02.2012
01.02.2012

Martin/125/
-> minno: tam jsou dva ventily nějaký? Kde je ten druhy? Ten ventil kurenia jak pises...ja nevim co to znamena...píšeš že mam nejdřiv otevřít tento a pak ten odzdušnovací...neznamená to ventil topení? Jako topení vevnitř tou páčkou dat naplno?
12:19:07
01.02.2012
01.02.2012

Martin/125/
-> Karel.: jj vim kde se nachází...ja jen kdysi čet v nějake "chytré" knize že se to dělá tak že když dolejvam vodu tak mam nechat ten ventil otevřeny...ale to z něj pořád teče voda všechnu co dolejvam tam zaroven vytejká...udělam to tak jak ste mi poradili kluci :-)
12:17:05
01.02.2012
01.02.2012

Karel.
-> Martin/125/: jo je u PP blatníku pod víkem kufru, motor nech běžet není špatní mít zvýšený otáčky
12:14:06
01.02.2012
01.02.2012

Martin/125/
a mam nechat při tom běžet motor a kde se nachazí nějaky ten ventil kúrenia,to je ten odzvdušnovací ventil?
11:57:03
01.02.2012
01.02.2012

minno
-> Martin/125/: v kufri pod kapotou pri nádržke ostrekovačov máš na hadičke čo vedie z kúrenia do chladiča, odvzdušňovací ventil. Zohreješ motor na prevádzkovú teplotu tak, aby už bol aj otvorený termostat, otvoríš ventil kúrenia naplno a potom otvoríš tento odvzdušňovací ventil a necháš otvorený kým neprestanú ísť bubliny. Kontroluješ výšku hladiny v expanzke.
11:51:53
01.02.2012
01.02.2012

Martin/125/
tak už to povolilo...upustil jsem tri litry a dolil fridexem...a jak se to odvzdušnuje?
10:15:25
01.02.2012
01.02.2012

m8rinek
-> MATTESS: Tak nějak... i kdy je pravda, že už nějakej pátek plánuju výměnu chladiva, místo toho hnusu co tam je, ale v týhle zimě? Ani nápad...
10:13:25
01.02.2012
01.02.2012

MATTESS
-> m8rinek: jednoduše. Když má někdo spíše vodu než směs.... Já měl alespoň na -40 a nikdy jsem neměl problem.
Jako kolega před pár lety. Přijel do práce se š120 a byl vzteklý na auto, že v zimě to zamrzne a vaří, v létě to vaří. A když jsem mu řekl, že to není autem, ale uživatelem (jak se stará), málem vařil taky
Jako kolega před pár lety. Přijel do práce se š120 a byl vzteklý na auto, že v zimě to zamrzne a vaří, v létě to vaří. A když jsem mu řekl, že to není autem, ale uživatelem (jak se stará), málem vařil taky

10:08:03
01.02.2012
01.02.2012

m8rinek
Jak někomu může zamrznout Fridex při -14? Tady bylo -24°C a jediný co zamrzlo byl bowden tacha :D.
09:51:40
01.02.2012
01.02.2012

vhml
Kdo není připraven bývá překvapen.
Pravdepodobne primo v chladici nebo nekde u nej, kde na to fouka vzduch
Pravdepodobne primo v chladici nebo nekde u nej, kde na to fouka vzduch
09:34:25
01.02.2012
01.02.2012

john simple
stejný problém dneska při -17st. dej to do tepla stejně jako já, dolij neředěný fridex a odvzdušni
09:34:00
01.02.2012
01.02.2012

StepaNoFUN
Většinou chladič, nebo ty kolena od něj... Než se ohřeje voda co jde do chladiče, tak se rozjedeš a za jízdy je mu daleko větší zima
09:30:10
01.02.2012
01.02.2012

ZdeněkH - zrušená registrace
to je blbý
09:26:36
01.02.2012
01.02.2012

Martin/125/
Kde mohla nejpravděpodobnějc zamrznout voda ve škodovce? V chladiči? Nebo někde pod autem? Zamrzla mi dneska přez noc jak bylo těch -13,14...fridex jsem tam měl ale asi málo...vzadu to nezamrzlo,protože čidlo ukazovalo teplotu a vařil jsem...takže někde na potrubí co vede dopředu nebo chladič:-(