Problém felda 1.6

prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 31.01.2012 do 31.01.2012, založil/a FleshGordon-Rapid130
řadit dle data
09:30:48
31.01.2012
StepaNoFUN
-> FleshGordon-Rapid130: Lambda, ucpanej kat (nebo jiná část vejfuku), vstřik v háji (Pokud teče, tak je to "o písty"), nízkej tlak paliva (čerpadlo, regulátor tlaku), málo paliva (ucpanej filtr), ten termostat souvisí se spotřebou velice úzce ;-)

Je toho hromada a je potřeba jít vylučovací metodou. Navíc diagnostika neznamená jenom přečíst paměť závad. ;-) Je potřeba i hlídat některý live data...

Edit: To spínání větráku je daný jiným čidlem - na chladiči. Každopádně by to chtělo opravdu zjistit podle diagnostiky (a zároveň nejlépe teploměrem) opravdovou teplotu motoru a od toho pokračovat. Jak již bylo napsáno - nový čidlo neznamená dobrý čidlo. Pokud je to to "úzký" celoplastový, tak to je potřeba zahodit rovnou.
upraveno 2x, naposled 31.01.2012 09:35:38
09:14:44
31.01.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> FleshGordon-Rapid130: jede na všechny válce? podívat se diagnostikou na skutečnou teplotu vody kterou hlásí čidlo pro ŘJ, nové čidlo nemusí vždy znamenat dobré čidlo.
09:10:56
31.01.2012
FleshGordon-Rapid130
Navíc jsem počítal spotřebu která je 14,5L na 100Km
09:08:41
31.01.2012
FleshGordon-Rapid130
Zdravím,

Mám dost problém s motorem 1.6Mpi

Auto huře startuje a nechce jet na plny vykon.

Pocukava a maximalni rychlost je 120.Když příjde kopec je to jak 120tka. VAG neukázal žádnou chybu. A navíc je zřejmě v háji i termostat jelikož auto se ohřeje jen když stojí a to pouze na 70 stupnu a pak z nejakeho duvodu spina sahara. Cidlo teploty je nove.

Poradite mi nekdo?
Extreme Tyres