skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Žere olej- Felicia 1.3 Bmm
20:01:01
05.02.2012
05.02.2012

lacko
MOGUL SUPER 15W-40 ............API SF-CC
19:21:52
05.02.2012
05.02.2012

minno
-> lacko: 15w-40 je len viskozita oleja.
19:11:05
05.02.2012
05.02.2012

lacko
ja davam mogul 15w-40 a motorje cistucky.
19:09:11
03.02.2012
03.02.2012

suri
2
19:08:17
03.02.2012
03.02.2012

suri
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: vieš dobre že to nie je značkou oleja tak prečo furt tie poznámky? odfotíme 120tku jazdenú na mogul M6AD a povieme že je je to mogulom ?
btw 158 000km a stav pod víkom takýto , resp ešte jemne čistejšie
btw 158 000km a stav pod víkom takýto , resp ešte jemne čistejšie
19:00:42
03.02.2012
03.02.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> lacko: castrol háj milídž

18:09:14
03.02.2012
03.02.2012

lacko
pekne zasrany motor to tam nalievali mazut?
10:43:33
02.02.2012
02.02.2012

Lamz
-> myschaak AZNP K.Hora:
A votom to je 



10:31:54
02.02.2012
02.02.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: jo,tohle mě vždycky dostane...jak moje bejvalá 130ca,která brala tolik oleje že jsem poslední dva měsíce dolejval už jen vyjetej

20:17:29
01.02.2012
01.02.2012

Tomaso435
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 01.02.12 20:12:34: jeee takhle vypadá muj hnědej s M8AD
a jak to šlape :-D


20:12:34
01.02.2012
01.02.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
a pak felda ze slovenska, mpi castrol olej asi celoživotný 

20:11:36
01.02.2012
01.02.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Kuladmin: jde spíš o ty pravidelné výměny .. viz fel z anglie - starý jednobod, bez lpg a karbon nikde
20:04:07
01.02.2012
01.02.2012

Kuladmin
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: njn plna syntetika tam uz je tezky ten karbon najit a navic lpg tak to se to vytahuje

Jenze tenhle olej nalejt do skodovackyho motoru tak pak je to jak plechovka sroubku



Jenze tenhle olej nalejt do skodovackyho motoru tak pak je to jak plechovka sroubku


19:56:40
01.02.2012
01.02.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> myschaak AZNP K.Hora: 

19:56:09
01.02.2012
01.02.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Kuladmin: nedrbal, měnil jsem rozvody - je to rok 95 najeto přes 300tis km - olej 5w30 provoz LPG
19:45:22
01.02.2012
01.02.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: aneb další výhoda lpg,karbon není



19:28:39
01.02.2012
01.02.2012

Kuladmin
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: A jak dlouho sy to drbal a kdyz na to tak koukam je / byl tam nekdy vubec olej
pekny cisty co tam je plna syntetika? Mas vetsi svinstvo okolo ja k v tom
(prostor kde jsou svicky)



19:06:40
01.02.2012
01.02.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Jarda:




19:05:29
01.02.2012
01.02.2012

Jarda - zrušená registrace
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: ty vacky jsou na muj vkus nejak vysoko

18:14:57
01.02.2012
01.02.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Kuladmin: jasný, jsem prase a neměním olej, nemohu si to dovolit - mám to plný bordelu

18:04:11
01.02.2012
01.02.2012

Kuladmin
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Tak se nekdy podivej pod svy ventilovy viko
a kdyz ne karbon dobre tak bordelu tam bude urcite dost.


08:23:33
01.02.2012
01.02.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> lacko: ano, a ked k tomu ešte prisypeš zázračný prášok, tak ti to urobí generálku bez rozoberania!
08:18:59
01.02.2012
01.02.2012

jarda.u1
-> lacko: muzes zkusit zelenej PRO-TEC
08:17:10
01.02.2012
01.02.2012

lacko
na ten karbon je nieco, co by ho rozozralo bez toho aby si rozoberal motor,jednoduho do kazdeho valca naliat dajme tomu petrolej co tie kruzky uvolni alebo iny pripravok,samozrejme treba vymenit olej,nepoculi ste o niecom takom.
07:58:50
01.02.2012
01.02.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Kuladmin: kde by se tam vzal karbon? když se mění olej tak tam karbon nemá co dělat, a když tam je, tak nějaká výměna gufer je k prdu, protože budou zakarbonované i stírací kroužky

07:37:55
01.02.2012
01.02.2012

Kuladmin
-> Jarda: je fakt ze ty zamecky jsou obcas pekne v karbonu prichyceny ale me sly dolu dobre diky tomu original stahovaku bezproblemu - ten pist musi neco vydzet a neni tam takovy zdvih aby se neco poskodilo.
21:59:12
31.01.2012
31.01.2012

Jarda - zrušená registrace
-> Kuladmin: bez sundani hlavy bych mel strach, ze udelam neco s pistem, ja na tu podlozku zajistenou tema dvoudilnejma zjistovatkama, ktera jsou do kuzelu musim vzdycky poradne bouchnout, aby se uvolnila
-> gsr: je mozne, ze je to jen nejaka netesnost, ja poskodil vanu v chorvatsku a taky to neteklo, nez jsem dojel domu, tak jsem tam nalil 2l oleje
mrkni jeste na svicky, jak vypadaji... jestli to jsou krouzky nebo gufera, tak to na nich musi byt videt
-> gsr: je mozne, ze je to jen nejaka netesnost, ja poskodil vanu v chorvatsku a taky to neteklo, nez jsem dojel domu, tak jsem tam nalil 2l oleje
mrkni jeste na svicky, jak vypadaji... jestli to jsou krouzky nebo gufera, tak to na nich musi byt videt
13:34:01
31.01.2012
31.01.2012

gsr
No jak to tak čtu, tak se budu muset asi obrátit na mechanika, páč tohle je na mě moc
10:34:00
31.01.2012
31.01.2012

Kuladmin
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: Jasny ja to riskl vodu to nebralo tak jsme mi to nechtelo rozhazovat, pred a po jsem zmeril komprese a jsou porad stejne a v poradku a na vycisteni jezdim na ethanol
takze pohoda. Skoda to zbytecne rozhazovat kdyz chces jen ty gufera. A davat nove pistni krouzky a na ostatni veci nesahat jako je klika a ojnicni a klikova loziska neni uplne nej reseni. Nahore se zvysi tlak a pak spodek trpi.



09:23:15
31.01.2012
31.01.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Kuladmin: jde to, ale je to dle mého názoru taková oprava na dvě věci..
sundat hlavu u fel snad není problém, tesnení také nestojí majland, pokud to žere olej, tak i spalováky a ventily budou zasrané, sundal bych hlavu, vyměnil gufera, očistit případně zabrousit ventily a zkusit těsnost.. zajistím vložky, sundám vanu - vytáhnu písty, namrskám nové kroužky, stojí také prd prd nic, pak alespoň vím že olej mi to žrát nebude..
sundat hlavu u fel snad není problém, tesnení také nestojí majland, pokud to žere olej, tak i spalováky a ventily budou zasrané, sundal bych hlavu, vyměnil gufera, očistit případně zabrousit ventily a zkusit těsnost.. zajistím vložky, sundám vanu - vytáhnu písty, namrskám nové kroužky, stojí také prd prd nic, pak alespoň vím že olej mi to žrát nebude..
07:12:58
31.01.2012
31.01.2012

Kuladmin
-> Petr Volfik: Kdyz mas 136 tak ventil opre o pist takze staci jen natacet klikovkou a pokud 135 kde jsou pisty vybrany tak sem si je podrzel tyckou. A zeshora je na to original pripravek na stlaceni ventilu. A staci vysroubovat jen ty prostredni srouby co drzi hridelku zdvihatek. Naopak ty krajni se nesmeji!!! pac drzi zaroven hlavu!! A pak uz je to sranda. Nekde tu je uz i tema s obrazky toho pripravku. Ale staci na to klidne provrtany obyc klic nejka ta maticka a sroub apod. moznosti je pak mnoho.

22:54:41
30.01.2012
30.01.2012

Petr Volfik
-> Kuladmin: To by mě zajímalo jak to děláš že měníš gufírka bez sundání hlavy
. Máš teda nějakej přípravek na mačkání pružin přímo na motoru a ty ventily aby ti nezajely držíš jak? Napadá mě akorát pístem ze spodu?

20:54:26
30.01.2012
30.01.2012

gsr
Hoši na to až se rozsvítí kontrolka opravdu nečekám, olej samozřejmě kontroluju podle měrky. Co se týče tý kontrolky jak jsem psal tak je to dáležitost jednoho času. Ovšem podle měrky to opravdu tak vychází
20:48:20
30.01.2012
30.01.2012

Kuladmin
-> palinator:
no jo vidis to me nanapadlo si na to prisel
akorad to zblbly v automobilce melo byt oranzovy a ne cerveny 




20:47:54
30.01.2012
30.01.2012

palinator
-> Kuladmin:

Asi někdo myslí, že je to hladový voko na olej.

Asi někdo myslí, že je to hladový voko na olej.
20:46:27
30.01.2012
30.01.2012

Kuladmin
-> palinator: tjn
-> gsr: kolik pak dolivas ? 2 - 3 litry?
byt tebou jeste bych projistotu dotahl olejovou vanu - opatrne jen spis projistotu!! a viko zdvihatek co je pod svickama - ty 4 maticky na 10 klicek.
-> gsr: kolik pak dolivas ? 2 - 3 litry?
byt tebou jeste bych projistotu dotahl olejovou vanu - opatrne jen spis projistotu!! a viko zdvihatek co je pod svickama - ty 4 maticky na 10 klicek.
20:41:31
30.01.2012
30.01.2012

palinator
-> gsr:
Jinak nevim, ale čekat na kontrolku mazání mi přijde docela zajímavý.
Jinak nevim, ale čekat na kontrolku mazání mi přijde docela zajímavý.

20:40:39
30.01.2012
30.01.2012

Kuladmin
ty gufera na ventilech je sranda kdyz vis jak na to, spojka klasika a jednoduchy, ty krouzky jsou horsi ale ja verim tem guferam taky my to docela bralo a to mam najeto jen 110 tis vymenil a uz nebere defakto nic.
20:38:23
30.01.2012
30.01.2012

gsr
Tak to mě čekaj pěkný věci teda :-)
20:30:27
30.01.2012
30.01.2012

jarda.u1
Pokud by teklo gufero na klice,tak by se olej bezne do spojky nedostal,protoze ho setrvak rozhaze po freme prevodovky.Do spojky se dostane spis olej z prevodovky,pokud je v haji gufero na spojkove hrideli (mrkvi).Jestli je spoj mezi motorem a prevodovkou suchy,tak to spojka bude mit nejspis za sebou a ta spotreba oleje bude spocivat v tech guferech na ventilech,popripade opotrebenych krouzkach a motoru celkove.
20:26:31
30.01.2012
30.01.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> gsr: tak ty km pokud je spojka původní olejem nemusej bejt...jak je tu psáno,udělat spojku a projít přitom simerinky,přetěsnit kde co rosí a zkusit gufera ventilů,když nepomůže tak překroužkovat
20:24:50
30.01.2012
30.01.2012

gsr
Nalítáno má poctivých 170 500 km. Za ty 3 měsíce najezdim do 1000 km ted v zimě, v létě kolem 3000-4000km. jinak spojka se bude měnit během února tak to zkontrolujem
20:19:01
30.01.2012
30.01.2012

4FELDA4 - zrušená registrace
-> castrol: aha neprečítal som si celé,tak sa ospravedlnujem
20:16:59
30.01.2012
30.01.2012

castrol
-> 4FELDA4: gsr 30.01.12 19:55:37 napsal: podotýkám že nečoudí ani nesmrdí. klouže mi spojka, napadlo mě jestli to nemůže mít taky vliv.
20:13:15
30.01.2012
30.01.2012

Kuladmin
-> gsr: kolik to ma nalitano? a kolik toho najezdis za ty 3 mesice ?? v kilometrech a ne v case? Pripadne ta spojka se da alepson trosku seridit lankem - teda pokud uz neni k.o.
20:11:22
30.01.2012
30.01.2012

Kuladmin
-> gsr: tak pokud pod autem nejsou fleky tak ty gufera na ventilech + spojka
20:10:35
30.01.2012
30.01.2012

Kuladmin
je to fuk jestli klouze spojka tak ji nech vymenit a zaroven se zkontroluje to gufero na klice - neni co jineho resit. Pokud gufero nepotece bude ok tak pak by to chtelo skusit vymenit gufera na ventilech - jde to i bez sundani hlavy !! takze pak to stoji jen trosku casu a pytlicek gufer za cca stovku.
20:08:55
30.01.2012
30.01.2012

gsr
Ještě bych mohl podotknout že nějak závratně neteče, vana je sice zasratá, ale ještě jsem si nevšiml že by ukáplo, pod autem je sucho
20:06:47
30.01.2012
30.01.2012

gsr
Mohli by jste mi to nějak vysvětlit? Co se týče motoru tak znalej moc nejsem :)
19:56:12
30.01.2012
30.01.2012

Nwkt
Tak asi gufero na klice