skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Serizeni Edsr 32, v mrazu chcipa pri pridani
18:38:27
02.02.2012
02.02.2012

stodvacet
-> Vlada1234 31.01.12 07:01:15: Sundej víko z karburátoru a šuplerou změř rovinnost víka.Bude ti z něj čouhat trubička a u ní to změř,sebemenší prohnutí znamená falešný vzduch v sytiči,motor chytne a hned zdechne,třeba 3x.Když už to pak trochu jede tak přidáš plyn a zase to zdechá.
11:14:32
31.01.2012
31.01.2012

colaczech
-> Vlada1234: stahni si tuto prirucku na 120 www.uloz.to/2623571/jarro
slav-andrt-udrzba-a-opravy
-automobil-skoda-pdf
mas tam popsanou rozborku karburatoru, a co je co.
Nebo to skus tady www.tatraportal.sk/?ukaz= data/...
mas tam popsanou rozborku karburatoru, a co je co.
Nebo to skus tady www.tatraportal.sk/?ukaz= data/...
07:25:03
31.01.2012
31.01.2012

mereksk
nieje to tím že možno nefunguje injektor ? alebo funguje ale zle ? Prípadne kombinácia viacerích veci ?
07:01:15
31.01.2012
31.01.2012

Vlada1234
Priznam se že tak moc jsem do toho karburatoru neštoural. Takze nevim jak je konstrukčně řešen. Otryskování zkontroluju, na to je potřeba jeho demontáž, že?? :-( A tu trubicku s tlumičem- asi bys nenasel nejaky foto vid?
19:11:00
30.01.2012
30.01.2012

ferrari
Skôr by som povedal, že je zmes chudobná, keď to chcípa...ale 742ky s EDSRami a SEDRami bežne chodia, aj cez zimu...ja napr. úplne bez problémov...a máš osadenie karbov podľa výrobcu? Nemáš pomenené trysky?
Ak sú so 742kami problémy, tak sú alebo prehnuté príruby, alebo inokade saje falošný vzduch, alebo je sýtič osadený nevhodnými tryskami...jo, ešte by aj mohlo chýbyť to tlmítko pod trubičkou sýtiča (taká akási tryska, ktorá je pod tou trubičkou, čo vyčuhuje z víka karbecu)...
Ak sú so 742kami problémy, tak sú alebo prehnuté príruby, alebo inokade saje falošný vzduch, alebo je sýtič osadený nevhodnými tryskami...jo, ešte by aj mohlo chýbyť to tlmítko pod trubičkou sýtiča (taká akási tryska, ktorá je pod tou trubičkou, čo vyčuhuje z víka karbecu)...
11:25:06
30.01.2012
30.01.2012

Vlada1234
No ja je nepoužíval :-) byly použity vyrobcem :-D Jedna se o Tatru 613. Jinak pravě skutr se mi chová stejně, tak jsem si rikal jestli neni ta směs moc bohatá nebo tak... Protože co jsem měl 1000MB tak tam to bylo vse OK (ale jinej karburator samozrejme).
Co se tyka konstrukce karburatoru, tak do nich nevidim pravě :-) Takže si mysliš že je to běžná vlastnost?? To dělalo to auto ale v zimě prakticky nepojízdný :-D
Co se tyka konstrukce karburatoru, tak do nich nevidim pravě :-) Takže si mysliš že je to běžná vlastnost?? To dělalo to auto ale v zimě prakticky nepojízdný :-D
10:33:12
30.01.2012
30.01.2012

Zazaa
reseni sytice (a vubec celeho karbce) je uplne k nicemu, takze to co pises neni chyba ale vlastnost ...
sytis jen vali smes pod klapku, neni tam privera nad difuzorama takze pri pridani klesne podtlak a za studena kdy se ten benzin poradne neodparuje je to chudy , skube, chcipa atd
pridanim bohatosti sroubem (povoleni) to nevyresis ma to vliv hlavne na volnobeh
BTW> co te probuh vedlo k tomu pouzit tyhle karbce ?
sytis jen vali smes pod klapku, neni tam privera nad difuzorama takze pri pridani klesne podtlak a za studena kdy se ten benzin poradne neodparuje je to chudy , skube, chcipa atd
pridanim bohatosti sroubem (povoleni) to nevyresis ma to vliv hlavne na volnobeh
BTW> co te probuh vedlo k tomu pouzit tyhle karbce ?
09:28:10
30.01.2012
30.01.2012

Vlada1234
Zdravim, chci se zeptat....Mam problem s motorem V8 živenýho 2xEDSR.
V těchto teplotach motor sice nastartuje, ale i při sebemenším přidání plynu, nebo zatížení motoru se okamžitě chcípá....
Sytič je mechanicky. Po mírném ohřátí motoru je situace malinko lepsi, ale i tak chcipá.
V čem by mohla byt zrada?? Počítám špatná bohatost směsi?? Jestli je tam moc benzínu?? Jak funguje regulace na karbecech? při zašroubování se benzin snižuje nebo naopak zvyšuje.
Nebo problém někde jinde?? Poraďte prosím.... Svíčky i kabely mam nove,dle specifikace vyrobce
V těchto teplotach motor sice nastartuje, ale i při sebemenším přidání plynu, nebo zatížení motoru se okamžitě chcípá....
Sytič je mechanicky. Po mírném ohřátí motoru je situace malinko lepsi, ale i tak chcipá.
V čem by mohla byt zrada?? Počítám špatná bohatost směsi?? Jestli je tam moc benzínu?? Jak funguje regulace na karbecech? při zašroubování se benzin snižuje nebo naopak zvyšuje.
Nebo problém někde jinde?? Poraďte prosím.... Svíčky i kabely mam nove,dle specifikace vyrobce