
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
asi prasklá hlava Škoda 100
-> bigskoda: Není... a stejně nevím jak bych jí na slovensko dopravoval... já jen že eR hlava je trochu větší vzácnost než 105ková... 105kovou mám i novou 

a je ta 105 hlava upravena na gufera?
-> bigskoda: Není, ale eRkovou hlavu ti klidně za 105kovou vyměním 

aka hlava je zamenna zo 105tkovou?
mal by som po ruke komplet hlavu zo skody 110r , je zamenna?
mal by som po ruke komplet hlavu zo skody 110r , je zamenna?
šrot...
zdravim , dneska som zacal ocistovat hlavu zo skody 105 L r.v.1986 a natrafil som na malu prasklinu. Podotykam , ten motor stale jazdil , len sa vymenil za favorit
. Mozem s tym dalej jazdit alebo mam rozmyslat nad inou hlavou? Ten motor si chcem nechat len na emisnu , koli legalnosti , a chcel som tu hlavu dat na upravu gufier.

si říkám že favorit je blbost.díky za rady

dej tam 100 nebo 105 hlavu... na netu psal jeden pán že na jeho 110 L : " Po vyvaření vody (praskl klínový řemen a motor se uvařil) došlo k porušení hlavy motoru. Pak byla vyměněna hlava, vložky v bloku a klikový hřídel, vše z vozu Škoda 120 a tím byl poněkud zvětšen objem motoru. Vůz byl prodán, když měl najeto něco málo přes 105 000 km."
-> mili1: favorit má uplne jinou a hlinikovou hlavu, na to zapomen
já myslím jeste něco místo 105....slyšel jsem o favoritu,ale to je kravina ne?
-> mili1: na náhradním motoru z MB (1969, číslo motoru cca 414 000) mám také hlavu ze 105 (černá slípka) a ničemu to tuším nevadí... 

díky za radu.je jeste nějaká alternativa co tam dát za hlavu?ted je tam 105.
-> mili1: Pokud to bude těsnění nebo hlava, bude to vařit celkem náhodně... Ujedeš třeba 100 km a nic, pak na 20 km to uvaříš 2x... Alespoň tohle je moje zkušenost. Každopádně hlavu dolů, pokud nebude načnutý těsnění tak nechat odtlakovat hlavu (nejlépe za tepla), zkontrolovat přesahy vložek a znovu složit.
tak nevím,dnes jsem jel na evidenčku,jel s ní cca 30km a dával schválně zápřah a nešla nad 80 stupnů,tak jsem zmaten.kdyby těsnění nebo ta hlava ruplá,za jak dlouho bych vařil?voda dnes neubyla žádná.sorry za laický dotazy

díky. jo kéž by to bylo jen těsnění rozeberu tak za týden a uvidím
-> Bukaj: nezabudaj na rozdielnu kompresnu vysku
-> mili1:
Hlava 105 se používá jako náhradní díl pro motory 1000 MB a 100, je to víceméně stále totéž, takže jakoukoli z těchto hlav můžeš bez obav použít. Ale Tvůj problém bude nejspíš jen těsnění pod hlavou
A písty 105 se od stovkových prakticky liší jen tím, že mají o jeden kroužek míň.
Hlava 105 se používá jako náhradní díl pro motory 1000 MB a 100, je to víceméně stále totéž, takže jakoukoli z těchto hlav můžeš bez obav použít. Ale Tvůj problém bude nejspíš jen těsnění pod hlavou

A písty 105 se od stovkových prakticky liší jen tím, že mají o jeden kroužek míň.
afro100 díky
mám motor stovku ale měla by tam být 105 hlava i písty...
mám motor stovku ale měla by tam být 105 hlava i písty...
-> mili1: vieme, v podstate teba by malo zaujimat, ze 120 hlava ma viac vybrany spalovak a tym padom ked to das na motor(a bude to tesnit) tak budes mat maly kompres ...
nevíte jaký je rozdíl mezi hlavou na 105 a 120?díky
-> mili1: skus vrakac
njn sháním dobrou a v okolí

-> mili1: hlav je vsade dost :)
nemáte někdo hlavu 105?je tam dávaná na motoru Škoda 100.
tak už se to hřeje tak po 8km zápřahu naplno

tom.t já vím,ale já musel do práce

-> mili1: lejt studenou vodu do uvařeného motoru neni moc dobrej nápad, většinou litina praskne... a co tak ješte k tomu utopené vložky?
Nejlepe tlakovou zkouskou. Mohlo ti jen fouknout tesneni.
Takový blbý dotaz jak se pozná prasklá hlava?olej nepřibyl,nehřeje se to(dolil vodu a jel cca 10 km).uvařil jsem a dolil studenou vodou potřeboval jsem jet dál 
