-> Peter/favo: Ještě jedna věc. Někdy se stane, že se lanko v bowdenu akcelerace vytahá (nebo se v tom nějaký jelito hrabalo), je tam velká vůle a i přes plné sešlápnutí pedálu akcelerace se škrticí klapka neotevře zcela. Strašně je to znát při vysokých otáčkách, kdy klapka brzdí nasávanou směs.
Proveď tedy i kontrolu vůle lanka akcelerace. Zároveň to nepřežeň, nějaká vůle tam být musí (cca 2 mm), jinak by se ti spolehlivě nespínal volnoběžný kontakt.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit Bmm 40kw otáčky
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 08.01.2012 do 10.01.2012, založil/a Peter/favo
13:32:43
10.01.2012
10.01.2012

Markop
12:56:29
10.01.2012
10.01.2012

Peter/favo
ok dik za radu
12:24:52
10.01.2012
10.01.2012

Markop
-> Peter/favo: Byl jsi v servisu? A emise ti tam změřili?
Občas se stane, že dává lambda sonda nižší napětí než by měla. Pokud ještě trochu reaguje na směs, ECU jí neodpojí (a nezapíše se závada) a dál podle ní řídí směs.
Vytáhni pod termostatem svorkovnici od lambdy, na 15 minut odpoj baterku, poté nastartuj, nech motor bez sešlápnutí běžet 2 - 3 minuty a pomalu se z vozem rozjeť. Na trojku od 2000 ot/min sešlápni pedál až k podlaze, auto musí bez škubání akcelerovat až do omezovače. Pokud to nepomůže a je dál slabá akcelerace, nebo pokud auto škube (nebo obojí), zapoj jí zpátky, není to lambdou. Za vyzkoušení nic nedáš.
Občas se stane, že dává lambda sonda nižší napětí než by měla. Pokud ještě trochu reaguje na směs, ECU jí neodpojí (a nezapíše se závada) a dál podle ní řídí směs.
Vytáhni pod termostatem svorkovnici od lambdy, na 15 minut odpoj baterku, poté nastartuj, nech motor bez sešlápnutí běžet 2 - 3 minuty a pomalu se z vozem rozjeť. Na trojku od 2000 ot/min sešlápni pedál až k podlaze, auto musí bez škubání akcelerovat až do omezovače. Pokud to nepomůže a je dál slabá akcelerace, nebo pokud auto škube (nebo obojí), zapoj jí zpátky, není to lambdou. Za vyzkoušení nic nedáš.
11:30:39
10.01.2012
10.01.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Peter/favo: zameraj sa na ten výfuk - všetky časti, bežne sú výfuky upchaté alebo vysypané ..
raz som mal aj vn cievku s medzizávitovým skratom - cievka bola funkčná, ale iskra nemala potrebnú intenzitu, auto bolo lenivé, nešlo viac než 100-110 , do kopca to bolo utrpenie ..
raz som mal aj vn cievku s medzizávitovým skratom - cievka bola funkčná, ale iskra nemala potrebnú intenzitu, auto bolo lenivé, nešlo viac než 100-110 , do kopca to bolo utrpenie ..
11:02:25
10.01.2012
10.01.2012

Induktor
-> Petr Volfik: Právě na volnoběh to bylo v našem případě dobré, nikdo by nic nepoznal. Při zvýšených otáčkách to ze spodu auta trochu syčelo.Bez rychlosti se to vytočit dalo tak k 5000otáčkám, ale za jízdy jsme se přes 3500 otáček nedostali, leč je pravda že nás bylo v autě 5 a plný kufr.
11:02:09
10.01.2012
10.01.2012

Peter/favo
bol som na diagnostike ziadna chyba a ziadny taky hlasok tam nepocut
08:39:19
10.01.2012
10.01.2012

Markop
-> Peter/favo: Když si otevřeš kapotu a nakloníš se k motoru, uslyšíš slabý hlásek "chci na diagnostiku, chci na diagnostiku..."
;-)
A mimochodem, omezovač je u 781.135BMM na 5800 ot/min.
;-)
A mimochodem, omezovač je u 781.135BMM na 5800 ot/min.
01:27:56
10.01.2012
10.01.2012

Peter/favo
Tak katalizator tam nemám je tam navarena trubka v nizkych otackach to zrychluje paradne ale do vyssich otacok uz ide velmy lenivo koncový diel vyfuku je v poriadku a ventili idem nastavit zajtra lebo pri vymene rozvodov som to nedal nastavit,to ze to ma omedzovac uz pri 5500ot to som fakt netusil ale to sa mi nezda, zajtra po nastaveni ventilov to vsetko otestujem
19:46:41
09.01.2012
09.01.2012

favo110lrs
-> Peter/favo: divný BMM má omezovač 40kw do 5500tis a ty ho tocíš 7000tis to by chtělo spíš jinej otáčkoměr!

19:46:26
09.01.2012
09.01.2012

Petr Volfik
-> Induktor: Je fakt že kamarádovi se to stalo na feldě- urval se ve vnitřku katik a skoro ani nedojel domu. Ale když na volnoběh to jde tak to tenhle případ asi nebude.-> castrol: Ajo příště se líp podivam. Koukal jsem jenom na těch 7000 otáček... to by BMM nemělo ne? Měl jsem za to že má omezovač asi na 6200 ot.->
Peter/favo: Hele a v nízkejch otáčkách to jede dobře nebo je to líný?
Peter/favo: Hele a v nízkejch otáčkách to jede dobře nebo je to líný?
15:59:44
09.01.2012
09.01.2012

Induktor
-> Peter/favo: My jsme měli Favorita s tím samým motorem jak máš ty a tohle nám dělal, když se nám vysypal poslední díl výfuku. Navenek nebylo nic poznat, až když se s nim potom zatřáslo.
14:39:00
09.01.2012
09.01.2012

suri
ventily nastavené?
23:44:53
08.01.2012
08.01.2012

Peter/favo
skúšal som to do kopca dalo to 110km ale otačky sa mi zdaju malé
23:42:26
08.01.2012
08.01.2012

Kurier Grobar
-> Peter/favo: moje do 5toci jak DEMON
(admin zmaž ma )


23:34:55
08.01.2012
08.01.2012

Peter/favo
motor už pri 4500poriadne hučí a nedostane sa vyššie a treba preradit
23:21:29
08.01.2012
08.01.2012

castrol
-> Petr Volfik: bmm nema ac pumpu ale cerpadlo a jednobodove vstrekovanie to len pre poriadok
23:18:24
08.01.2012
08.01.2012

Petr Volfik
Je to teda karburátorovej? Nejspíš chybí výkon no. Co svíčky a předstih ? Přicpanej nějakej filtřík od paliva nebo něco s AC pumpou?
23:07:11
08.01.2012
08.01.2012

Peter/favo
Nedostanem môjho favorita ani nad 5000ot max vide na 4500 ale aj to horko tazko no na volnobehu ho vytača do 7000. Je tam komplet nový rozdelovač kable zapalovaci modul, nové rozvody čo s tým je?