motor mpi z felicie do favorita

prohledat
52 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.01.2012 do 04.01.2012, založil/a 66johny99
řadit dle data
13:44:23
04.01.2012
castrol
-> suri 04.01.12 05:50:00: ok ja som ta len doporucil lebo vies o tom vac nez ja -> suri 04.01.12 05:53:17: popisane tu je hadam dost aby to pochopil ale evidentne je niekde chyba
05:53:17
04.01.2012
suri
→ castrol: jo je, nevím nevím, jestli to surimu nakonec bude

stát za odpověď 3





ja zvyknem odpovedať každému , ale len od neho závisí či odpoviem aj na ďalší dotaz alebo už radšej nie :-D
05:52:06
04.01.2012
suri
-> Hrada: tak si to skombinuj z bmm elektriky demontuj klíma zväzok , v dielenskej príručke nájdi osadenie svorkovnice riadiacej jednotky mpi a vseparuj to do toho nového zväzku .... akurát bmm elektriky je škoda a škoda ju ničiť , nezabúdaj že máš v aute aj inú jednotku na klímu , to by sa mohlo dať ešťe predať , veľa ich nie je ...
05:50:00
04.01.2012
suri
-> Jura_Favorit: -> castrol: surimu dajte pokoj :) to bez tak len niekto niečo vymyslí a prd s toho
02:55:06
04.01.2012
darklord
No ty vole. A on ma este aj vodicsky preukaz. No doprdele!
00:32:37
04.01.2012
Jura_Favorit
-> castrol: já taky právě... navíc vše potřebné již bylo řečeno.
00:32:13
04.01.2012
castrol
-> Jura_Favorit: zacinam o tom pochybovat 1
00:29:38
04.01.2012
Jura_Favorit
-> Hrada: kristova hodino... přečti si, co tu kdo napsal, zamysli se nad tím a vyřešíš to hned.

Abys zprovoznil MPi, potřebuješ MPi motorový svazek. Aby na tom navíc ještě fungovala klima, musíš mít motorový svazek ve verzi 1.3MPi + klima. Svazek z BMM ač ve verzi s klimou si bohužel můžeš akorát tak strčit víš kam, prostě je na MPi nepoužitelný...

Víc to nemá smysl řešit, je to ztráta času.



-> castrol: jo je, nevím nevím, jestli to surimu nakonec bude stát za odpověď 3
00:26:08
04.01.2012
Hrada
Mám BMM s klimou a MPI bez klimy. Mám elektirku z celých aut jen tu klimošku potřebuju vyřešit.
00:24:41
04.01.2012
castrol
nejake komplikovane cele
00:21:24
04.01.2012
Jura_Favorit
-> Hrada: jestli máš motorový svazek 1.3BMM + klima i motorový svazek 1.3MPi + klima, tak netuším, co to tady řešíš za nesmysly......
upraveno 1x, naposled 04.01.2012 00:23:05
00:19:14
04.01.2012
Hrada
Mám kompletní elektriku jak na BMM a MPI :D takže dilu mám dost.
00:16:58
04.01.2012
castrol
-> Jura_Favorit: 47
00:16:02
04.01.2012
Jura_Favorit
-> castrol: no vidíš, on vlastně má jeden na prodej, tak alespoň se toho zbaví 40
00:15:09
04.01.2012
castrol
-> Jura_Favorit: nee suri mu preda ten co ma on 1
00:13:00
04.01.2012
Jura_Favorit
-> castrol: a suri mu napíše, ať si ve Škodovce koupí motorový svazek verze 1.3MPi + klima, což je jediné rozumné řešení... 2
00:12:22
04.01.2012
Petr Volfik
-> Hrada: 1 Tak teď už tě skoro nechápu. Nechal bys tam BMM motorovou elektriku i s klimou a do ní bys ještě napojil motorovou elektriku Mpi i s jednotkou a příslušenstvim pro motor? 1
00:12:06
04.01.2012
Hrada
Shatter- Zatím jsi hraju s barvičkama ale jak mile dostříkam auto tak vypraparuju elektriku a začnu stym neco dělat no :D
00:09:59
04.01.2012
castrol
-> Hrada: ako pise -> Shatter: prehadzat elektriku a s klimou by mozno vedel pomoct suri napis mu mozno ti pomoze
00:08:53
04.01.2012
Hrada
Petr Volfik- napadlo mě že ty svazky jse liší jen v motorovém prospotoru a v koncovkách že by to šlo nák vypraparovat a přehodit koncovky na ŘJ stym že bych bmm svazek pro motor oddělil a upravil abych nemusel lovit klimošku :D
00:07:05
04.01.2012
Hrada
No takže sehnat schéma feldy bmm a mpi s klimoškou a zkompletovat, protože nektry končej tam a nekterý tam :D
00:06:42
04.01.2012
Petr Volfik
-> Hrada: No nevim jak vypadá klima na feldě ale myslim si že jednodušší udělat to s tou Mpi mot. elektrikou a na to nějak připojit tu klimu. Než teda na BMM mot. elektriku připojovat jednotku a věci Mpi.
00:05:53
04.01.2012
Shatter
-> Hrada: no a celú tú elektriku čo máš vtom aute musíš dať do červenej feldy svojej. a bodka. že je klíma poprepletaná cez bmm kabeláž-bohužiaľ
00:01:42
04.01.2012
Hrada
„Shatter“ mám feldu BMM s klimatizaci přičemž klimatizace je prozaže přes celej svazek až od ŘJ klimatizaci načtu vag-com, motor 136 (50kw) jenže kdybych chtěl separovat kliamtizaci a namotat jí na svazek MPI tak nevím co kam napojit protože tech dratu je hodně :D , chci doní dát motor MPI 136 50kw z bouračky, mám auto s celelou elektrikou
upraveno 1x, naposled 04.01.2012 00:02:07
23:57:48
03.01.2012
Jura_Favorit
pitrs-84@ 03.01.12 23:45:57 napsal: pokud sou ty konektory u bmm favorit stejne jako bmm fel,melo by to fungovat

Hromy u Fáčka je to jinak, bohužel...

Fáčko totiž nemá pojistky a relé pro BMM v pojistkovce pod palubovkou, ale na přídavné pojistkovce přímo na motorovém svazku.. Takže přestavba na MPi se (nejen tímto) trochu komplikuje. A je toho samozřejmě ještě víc, ale neřešitelné nic z toho není.....
upraveno 1x, naposled 03.01.2012 23:59:41
23:57:15
03.01.2012
Shatter
-> Hrada: bolo by dobré keby si označoval komu čo píšeš.. "vložit: [nick]"

ja to chápem čo chceš spraviť, ale vravím že to tak nejde..keď chceš mpi, musí byť aj motorová kabeláž mpi
23:55:53
03.01.2012
castrol
-> Hrada: ved ti to pisem od zaciatku ze tudy cesta nevede 4 jedine zohnat kabeaz na MPI
upraveno 1x, naposled 03.01.2012 23:57:22
23:54:38
03.01.2012
Hrada
Nevím jak tito napsat :D. Mám BMM feldu z karty. Chci z ní udělat MPI mám dvě auta ale v té červené mám klimatizaci a je to strašně promotané přes cely svazek a nevím jak jí předělat na MPI
23:52:45
03.01.2012
Hrada
Jestli máš pravdu tak budu moc rád já myslim že to tak jednoduché nebude.
23:52:23
03.01.2012
Shatter
-> Hrada: ak máš namysli, že motor a RJ bude mpi a prepojené to bude bmm elektrikou, tak toto čo píšeš sa nedá, to sú odlišné systémy.. mpi má 4 vstreky, samostatnú škrtiacu klapku..bmm toto nemá takže kabeláž z bmm na motor mpi jednoducho nedáš..
23:50:08
03.01.2012
Petr Volfik
-> Hrada: Nevim jak u fáva ale u feldy odpojíš za aktivním uhlím celou motorovou elektriku i s ŘJ.
upraveno 1x, naposled 03.01.2012 23:50:18
23:50:03
03.01.2012
Hrada
Přesně tak stým že mám jak BMM elektriku tak MPI z celyho auto ale chci to pro feldu co mám v kartě a mám tam klimošku.
23:48:25
03.01.2012
castrol
-> pitrs-84@: ak som to dobre pochopil on chce zo zvazku BMM urobit zvazok na MPI
23:47:29
03.01.2012
Hrada
MPI a BMM jendotka má jinej svazek celkově jinka namotanej a za aktivní uhlim odpojiš jen čas jeslti jsi to dobře pamatuju.
23:45:57
03.01.2012
pitrs-84@
-> castrol: jak si na to dosel?



pokud menis mpi za bmm ve felicii, vymenis ""JENOM" motorovy svazek, ani budiky nemusis sundavat, jen zapojis mpickovy svazek do dvou konektoru za aktivnim uhlim a je to hotove.pokud sou ty konektory u bmm favorit stejne jako bmm fel,melo by to fungovat
23:45:55
03.01.2012
Hrada
jde mi oto že v kastli mám natažení kabeli od klimošky který jse mi proklinaj celym svazkem a ŘJ a já sobně nemá schéma cele elektro instala BMM a MPI. Chci jsi nechat v kastli svazek z BMM a motor použít MPI stym že potřebuju vedět jak upravit kabeláš pro BMM tak abych měl vystup pro MPI jednotku.
23:42:56
03.01.2012
Shatter
-> Hrada: ale kabeláž či už bmm alebo mpi sa týka len motorovej časti, nie celej kasne..alebo nechápem ako to myslíš
23:42:50
03.01.2012
Petr Volfik
-> Hrada: Buď z toho zase udělej BMM a nebo to přendej i s motorovou elektrikou, sánim, jednotkou, atd. a udělej Mpi. Tady jsme nedávno řešili jak tu motorovou elektriku Mpi připojit. skoda-virt.cz/cz/.../1035 30-mpi-do-shade?poffset=0
23:41:37
03.01.2012
castrol
-> Hrada: ale tak to fungovat nebude
23:39:37
03.01.2012
Hrada
Blbě jsem se vyjadřil promin. Chci jsi v autě nechat BMM elektriku stym že konec co jse do ŘJ rozmotam a co jde k motoru tak oddělim vemu koncovku pro MPI a zkompoletuju a pro motor nechám origo MPI a uvnitř v kastli budu mit přemotavou elektriku BMM s konektorem na MPI. Nechci měnit celou elektro instalaci byt jí mám ale chci přizpusobyt elektriku v aute pro MPI ŘJ a kabeláž k motoru použit MPI
23:36:38
03.01.2012
castrol
-> Hrada: nie neslo
23:35:03
03.01.2012
Shatter
-> Hrada: veď práve o to ide že mpi má iné konektory než bmm, nehovoriac o tom že mpi je siemens a bmm je bosch
23:29:57
03.01.2012
Hrada
jojo dík. Pravě by jse mi libilo kdybych svazek co jse do řidicí jednotky jde jakoby rozděli na dva: 1, jde pro motor čidla atd 2, připojka pro diagnostiku a zbytek vozu. (BMM). MPI to má defakto podobně jen že ŘJ má dva vice pinové konektory. Tak mě napadlo jestli by to nešlo nak zkompletovat anižbych musel měnit celou elektriku :D
23:26:30
03.01.2012
castrol
-> Hrada: jj posledna rada bmm a aj otom sa tu dost pise
23:24:53
03.01.2012
Hrada
Nebyl poslední Favorit BMM ? Protože ted mám na problem že bych moc rád předělal BMM na MPI s tym že mám klimatizaci.
23:16:20
03.01.2012
Shatter
-> 66johny99: záleží čo chce spraviť..zameniť len holý motor, alebo použiť celé s elektrikou mpi?
upraveno 1x, naposled 03.01.2012 23:23:30
23:12:55
03.01.2012
66johny99
preklep :) pardon :) malo tam byť 1993 nie 96 :) tak aspoň v skratke či tam treba veľké prestavby, pretože som pozeral ale je tam toho spústa ale to čo som chcel som nenašiel.
23:10:11
03.01.2012
Maťulo
-> 66johny99: neklam! favorit sa prestal vyrabat v 94tom... 5
23:10:00
03.01.2012
Shatter
96 favorit? preklep nie? ináč takýchto tém je tu kopa
Extreme Tyres