skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor mpi z felicie do favorita
-> suri 04.01.12 05:50:00: ok ja som ta len doporucil lebo vies o tom vac nez ja -> suri 04.01.12 05:53:17: popisane tu je hadam dost aby to pochopil ale evidentne je niekde chyba
→ castrol: jo je, nevím nevím, jestli to surimu nakonec bude
stát za odpověď
ja zvyknem odpovedať každému , ale len od neho závisí či odpoviem aj na ďalší dotaz alebo už radšej nie :-D
stát za odpověď

ja zvyknem odpovedať každému , ale len od neho závisí či odpoviem aj na ďalší dotaz alebo už radšej nie :-D
-> Hrada: tak si to skombinuj z bmm elektriky demontuj klíma zväzok , v dielenskej príručke nájdi osadenie svorkovnice riadiacej jednotky mpi a vseparuj to do toho nového zväzku .... akurát bmm elektriky je škoda a škoda ju ničiť , nezabúdaj že máš v aute aj inú jednotku na klímu , to by sa mohlo dať ešťe predať , veľa ich nie je ...
-> Jura_Favorit: -> castrol: surimu dajte pokoj :) to bez tak len niekto niečo vymyslí a prd s toho
No ty vole. A on ma este aj vodicsky preukaz. No doprdele!
-> castrol: já taky právě... navíc vše potřebné již bylo řečeno.
-> Jura_Favorit: zacinam o tom pochybovat 

-> Hrada: kristova hodino... přečti si, co tu kdo napsal, zamysli se nad tím a vyřešíš to hned.
Abys zprovoznil MPi, potřebuješ MPi motorový svazek. Aby na tom navíc ještě fungovala klima, musíš mít motorový svazek ve verzi 1.3MPi + klima. Svazek z BMM ač ve verzi s klimou si bohužel můžeš akorát tak strčit víš kam, prostě je na MPi nepoužitelný...
Víc to nemá smysl řešit, je to ztráta času.
-> castrol: jo je, nevím nevím, jestli to surimu nakonec bude stát za odpověď
Abys zprovoznil MPi, potřebuješ MPi motorový svazek. Aby na tom navíc ještě fungovala klima, musíš mít motorový svazek ve verzi 1.3MPi + klima. Svazek z BMM ač ve verzi s klimou si bohužel můžeš akorát tak strčit víš kam, prostě je na MPi nepoužitelný...
Víc to nemá smysl řešit, je to ztráta času.
-> castrol: jo je, nevím nevím, jestli to surimu nakonec bude stát za odpověď

Mám BMM s klimou a MPI bez klimy. Mám elektirku z celých aut jen tu klimošku potřebuju vyřešit.
nejake komplikovane cele
-> Hrada: jestli máš motorový svazek 1.3BMM + klima i motorový svazek 1.3MPi + klima, tak netuším, co to tady řešíš za nesmysly......
Mám kompletní elektriku jak na BMM a MPI :D takže dilu mám dost.
-> Jura_Favorit: 

-> castrol: no vidíš, on vlastně má jeden na prodej, tak alespoň se toho zbaví 

-> Jura_Favorit: nee suri mu preda ten co ma on 

-> castrol: a suri mu napíše, ať si ve Škodovce koupí motorový svazek verze 1.3MPi + klima, což je jediné rozumné řešení... 

-> Hrada:
Tak teď už tě skoro nechápu. Nechal bys tam BMM motorovou elektriku i s klimou a do ní bys ještě napojil motorovou elektriku Mpi i s jednotkou a příslušenstvim pro motor? 


Shatter- Zatím jsi hraju s barvičkama ale jak mile dostříkam auto tak vypraparuju elektriku a začnu stym neco dělat no :D
-> Hrada: ako pise -> Shatter: prehadzat elektriku a s klimou by mozno vedel pomoct suri napis mu mozno ti pomoze
Petr Volfik- napadlo mě že ty svazky jse liší jen v motorovém prospotoru a v koncovkách že by to šlo nák vypraparovat a přehodit koncovky na ŘJ stym že bych bmm svazek pro motor oddělil a upravil abych nemusel lovit klimošku :D
No takže sehnat schéma feldy bmm a mpi s klimoškou a zkompletovat, protože nektry končej tam a nekterý tam :D
-> Hrada: No nevim jak vypadá klima na feldě ale myslim si že jednodušší udělat to s tou Mpi mot. elektrikou a na to nějak připojit tu klimu. Než teda na BMM mot. elektriku připojovat jednotku a věci Mpi.
-> Hrada: no a celú tú elektriku čo máš vtom aute musíš dať do červenej feldy svojej. a bodka. že je klíma poprepletaná cez bmm kabeláž-bohužiaľ
„Shatter“ mám feldu BMM s klimatizaci přičemž klimatizace je prozaže přes celej svazek až od ŘJ klimatizaci načtu vag-com, motor 136 (50kw) jenže kdybych chtěl separovat kliamtizaci a namotat jí na svazek MPI tak nevím co kam napojit protože tech dratu je hodně :D , chci doní dát motor MPI 136 50kw z bouračky, mám auto s celelou elektrikou
pitrs-84@ 03.01.12 23:45:57 napsal: pokud sou ty konektory u bmm favorit stejne jako bmm fel,melo by to fungovat
Hromy u Fáčka je to jinak, bohužel...
Fáčko totiž nemá pojistky a relé pro BMM v pojistkovce pod palubovkou, ale na přídavné pojistkovce přímo na motorovém svazku.. Takže přestavba na MPi se (nejen tímto) trochu komplikuje. A je toho samozřejmě ještě víc, ale neřešitelné nic z toho není.....
Hromy u Fáčka je to jinak, bohužel...
Fáčko totiž nemá pojistky a relé pro BMM v pojistkovce pod palubovkou, ale na přídavné pojistkovce přímo na motorovém svazku.. Takže přestavba na MPi se (nejen tímto) trochu komplikuje. A je toho samozřejmě ještě víc, ale neřešitelné nic z toho není.....
-> Hrada: bolo by dobré keby si označoval komu čo píšeš.. "vložit: [nick]"
ja to chápem čo chceš spraviť, ale vravím že to tak nejde..keď chceš mpi, musí byť aj motorová kabeláž mpi
ja to chápem čo chceš spraviť, ale vravím že to tak nejde..keď chceš mpi, musí byť aj motorová kabeláž mpi
-> Hrada: ved ti to pisem od zaciatku ze tudy cesta nevede
jedine zohnat kabeaz na MPI

Nevím jak tito napsat :D. Mám BMM feldu z karty. Chci z ní udělat MPI mám dvě auta ale v té červené mám klimatizaci a je to strašně promotané přes cely svazek a nevím jak jí předělat na MPI
Jestli máš pravdu tak budu moc rád já myslim že to tak jednoduché nebude.
-> Hrada: ak máš namysli, že motor a RJ bude mpi a prepojené to bude bmm elektrikou, tak toto čo píšeš sa nedá, to sú odlišné systémy.. mpi má 4 vstreky, samostatnú škrtiacu klapku..bmm toto nemá takže kabeláž z bmm na motor mpi jednoducho nedáš..
-> Hrada: Nevim jak u fáva ale u feldy odpojíš za aktivním uhlím celou motorovou elektriku i s ŘJ.
Přesně tak stým že mám jak BMM elektriku tak MPI z celyho auto ale chci to pro feldu co mám v kartě a mám tam klimošku.
-> pitrs-84@: ak som to dobre pochopil on chce zo zvazku BMM urobit zvazok na MPI
MPI a BMM jendotka má jinej svazek celkově jinka namotanej a za aktivní uhlim odpojiš jen čas jeslti jsi to dobře pamatuju.
-> castrol: jak si na to dosel?
pokud menis mpi za bmm ve felicii, vymenis ""JENOM" motorovy svazek, ani budiky nemusis sundavat, jen zapojis mpickovy svazek do dvou konektoru za aktivnim uhlim a je to hotove.pokud sou ty konektory u bmm favorit stejne jako bmm fel,melo by to fungovat
pokud menis mpi za bmm ve felicii, vymenis ""JENOM" motorovy svazek, ani budiky nemusis sundavat, jen zapojis mpickovy svazek do dvou konektoru za aktivnim uhlim a je to hotove.pokud sou ty konektory u bmm favorit stejne jako bmm fel,melo by to fungovat
jde mi oto že v kastli mám natažení kabeli od klimošky který jse mi proklinaj celym svazkem a ŘJ a já sobně nemá schéma cele elektro instala BMM a MPI. Chci jsi nechat v kastli svazek z BMM a motor použít MPI stym že potřebuju vedět jak upravit kabeláš pro BMM tak abych měl vystup pro MPI jednotku.
-> Hrada: ale kabeláž či už bmm alebo mpi sa týka len motorovej časti, nie celej kasne..alebo nechápem ako to myslíš
-> Hrada: Buď z toho zase udělej BMM a nebo to přendej i s motorovou elektrikou, sánim, jednotkou, atd. a udělej Mpi. Tady jsme nedávno řešili jak tu motorovou elektriku Mpi připojit. skoda-virt.cz/cz/.../1035
30-mpi-do-shade?poffset=0
-> Hrada: ale tak to fungovat nebude
Blbě jsem se vyjadřil promin. Chci jsi v autě nechat BMM elektriku stym že konec co jse do ŘJ rozmotam a co jde k motoru tak oddělim vemu koncovku pro MPI a zkompoletuju a pro motor nechám origo MPI a uvnitř v kastli budu mit přemotavou elektriku BMM s konektorem na MPI. Nechci měnit celou elektro instalaci byt jí mám ale chci přizpusobyt elektriku v aute pro MPI ŘJ a kabeláž k motoru použit MPI
-> Hrada: nie neslo
-> Hrada: veď práve o to ide že mpi má iné konektory než bmm, nehovoriac o tom že mpi je siemens a bmm je bosch
jojo dík. Pravě by jse mi libilo kdybych svazek co jse do řidicí jednotky jde jakoby rozděli na dva: 1, jde pro motor čidla atd 2, připojka pro diagnostiku a zbytek vozu. (BMM). MPI to má defakto podobně jen že ŘJ má dva vice pinové konektory. Tak mě napadlo jestli by to nešlo nak zkompletovat anižbych musel měnit celou elektriku :D
-> Hrada: jj posledna rada bmm a aj otom sa tu dost pise
Nebyl poslední Favorit BMM ? Protože ted mám na problem že bych moc rád předělal BMM na MPI s tym že mám klimatizaci.
-> 66johny99: záleží čo chce spraviť..zameniť len holý motor, alebo použiť celé s elektrikou mpi?
preklep :) pardon :) malo tam byť 1993 nie 96 :) tak aspoň v skratke či tam treba veľké prestavby, pretože som pozeral ale je tam toho spústa ale to čo som chcel som nenašiel.
-> 66johny99: neklam! favorit sa prestal vyrabat v 94tom... 

96 favorit? preklep nie? ináč takýchto tém je tu kopa