skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zajisteni ojnicnich matic
17:31:31
05.01.2012
05.01.2012

fidelmc
Dikas za info
08:38:01
05.01.2012
05.01.2012

Sejki - zrušená registrace
-> m8rinek: od toho je ten moment aby se matka nepovolila a je to tak u vsech osobnich aut. Kdyz sem delal nas traktor tak tam se treba ojnicni matky zajistuji zavlackou :) Ale u vsech to taky neni pravidlo, u teh novejsich uz zadne zajisteni take nebylo...
00:26:01
05.01.2012
05.01.2012

packa
Taky jsem nikdy nelepil, ani nijak jinak nezajišťoval a nic se nestalo. Hlavně momenťákem dotáhnout na správný moment. I když přece jen pro klid duše........
16:12:09
04.01.2012
04.01.2012

Gemini
tiez som nikdy nelepil.....nebol dovod
13:18:23
04.01.2012
04.01.2012

Dušan
nikdy jsem nelepil, jen dotahl na predepsany moment a motory jezdily dokud jsem je nevyhodil
23:11:58
03.01.2012
03.01.2012

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> fidelmc: nic nelepit, utáhnout na moment
23:11:49
03.01.2012
03.01.2012

m8rinek
-> Sejki: a důvod proč nelepit? Takhle mam aspoň sucho...
23:11:06
03.01.2012
03.01.2012

Sejki - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: presne tak, nelepit, utahnout momentem a jit od toho...
18:53:06
03.01.2012
03.01.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Nebo vylejt karter betonem, aby se v pripade uvolneni matice nemohla ojnice rozdeli.
-> fidelmc: Statisice motoru jezdi bez lepidel i podlozek...
-> fidelmc: Statisice motoru jezdi bez lepidel i podlozek...

18:50:16
03.01.2012
03.01.2012

aceboss
Nwkt 03.01.12 18:47:25 napsal:
→ fidelmc: Bodni to cočkem
notak proč bodnout když to může bez matek zavařit dokolečka dokola...
→ fidelmc: Bodni to cočkem




18:48:28
03.01.2012
03.01.2012

suri
-> fidelmc: problém utrieť závity benzínom a kvapnúť lepidlo ? inak sú lepidlá ktoré ani nemusia ísť na odmastenú plochu
18:47:25
03.01.2012
03.01.2012

Nwkt
-> fidelmc: Bodni to cočkem 

18:46:53
03.01.2012
03.01.2012

fidelmc
Hmm takze vsechno je od oleje a na to mam neco lepit?. To mam jako steteckem naolejovat dosedaci plochu a zavit odmastit? Asi by to tak bylo nejlepsi, boze ja uz spodek motoru zaklapnul
uz po 3ti rozdelavat grr

18:43:51
03.01.2012
03.01.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> suri: Uprimne davam vetsinou pouzity spojovaci material, ale vim ze by se to nemelo...
18:33:44
03.01.2012
03.01.2012

suri
-> Matthes, záškodník z TechWebu: tiež si myslím že matky patria aj nové aby sa tá valcová časť zakusla do ojnice , samozrejmosť je naolejovaná styčná plocha všetkého , na nových autách väčšinou nové šrouby
18:26:37
03.01.2012
03.01.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
Ja to nikdy nelepil. Od nejakyho roku uz ty zajistovaci podlozky nedavaj. Jen je potreba namontovat matici tim valcovym k ojnici a dotahnout na moment. Pak se nic nestane.
18:25:56
03.01.2012
03.01.2012

Petr Volfik
-> Olgoj Chorchoj: A nebo hůř už z něj bude koukat ojnice ven blokem. Lepenim se nic nezkazí.
18:23:52
03.01.2012
03.01.2012

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> vhml: ...správně namontovat... :)
18:23:52
03.01.2012
03.01.2012

Olgoj Chorchoj
jen lep, nebo pak budeš chodit kolem motoru a děsit se, co to v něm tak bouchá:) jako já...
18:22:01
03.01.2012
03.01.2012

vhml
Stačí jen namontovat, nezajistovat, nelepit
18:21:46
03.01.2012
03.01.2012

m8rinek
Stačí zalepit...
18:20:07
03.01.2012
03.01.2012

fidelmc
Zdarec, nevim ci mam date nebo nemam dat jistici podlozky(maji na sobe dva jazicky na ohnuti) pod matice spodniho oka ojnice. V Seznamu nahradnich dilu na str. 28 je tato polozka pod c. 26 a je v zavorce. V knizce Jak na to Favorit Forman, tam o nich neni zminky. Jde o blok motoru 130 dvuradkovy, co se tyce ulozeni kliky je shodny s blokem fa. Klika ojnice jsou fa. Lepite to treba Loctitem?