skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
4 klapka, nebo weber
18:20:51
14.02.2012
14.02.2012

Martin/martin20
Weber 35 IBSH na škodu 120 ?
20:17:23
05.01.2012
05.01.2012

reher64
No jasný ale já potřebuji jeden kus a né X Proto říkám že třeba ty pro pdm by mě vyšli + - na 2/3 z ceny brázdila.
12:06:08
05.01.2012
05.01.2012

StepaNoFUN
-> reher64: Porovnáváš cenu pro koncovýho uživatele a cenu pro někoho, kdo to bude montovat dál a nebude brát jeden kus za život. Tyhle ceny se obyčejně dost lišej.
11:42:35
05.01.2012
05.01.2012

reher64
Co za 15 000 ,- novou i s kabelama. Vždyť brázdil jí má na shopu za 25 i s kabeláží. Jo a zapoměl jsem euro nekomunikuje se sériovými čidly takže plus tak 10 za čidla zase jenom lambda lineární stojí 8500 ,-
10:44:41
05.01.2012
05.01.2012

Gemini
-> reher64: mal som mat za 15 000 s kabelazou....
19:32:46
04.01.2012
04.01.2012

reher64
U brázdila lacinějš jo ? Kolik ti řekl. Euro 1 s kabeláží stojí 25 000,- + jeho práce a nastavení jednotky. A je to kolem 35 - 40 tisíc určitě si myslim.
16:14:15
04.01.2012
04.01.2012

Gemini
-> m8rinek: lenze mne sa neoplatil ani kus....Brazdil a jeho euro1 vysla lacnejsie
16:29:50
02.01.2012
02.01.2012

m8rinek
-> Gemini: což ho ale přece nemusí zajímat, chce koupit jeden kus a pokud to funguje správně tak je mu jejich podnikatelsko-obchodní duch uplně buřt ;)
16:23:46
02.01.2012
02.01.2012

Gemini
-> reher64: chcel som brat viacero kusov, ani zlava ani prd.....chcel som robit montaz na SK, propagovat neznamy produkt a oni dali taku cenu ze sa to neoplatilo....
01:38:52
02.01.2012
02.01.2012

reher64
Fákt ? Ten co mi to doporučoval tak řikal že supr že to vyděl i na vlastní oči ty kluky dělat i hotový výsledek a řikal že paráda. Ale neřikal nic o tom jaká snimi byla domluva a jak to probíhalo.
21:48:25
01.01.2012
01.01.2012

Gemini
-> reher64: riesil som snimi potencionalne obchody a su to jelimani........troska skusenosti bez stipky podnikatelsko-obchodneho ducha :(( radsej ruky prec
01:02:46
30.12.2011
30.12.2011

TooM-As
-> reher64: Např. Alfa romeo 145 1.4ts má 103koní a vstřiky 179cc , a fiatí 2l turbo motory (od 150 do 200 koní) měli vstřiky okolo 230cc.
Jinak na plánovanýho závoďáka teď taky řeším způsob plnění a zapalování , zatím vyhrávají motokarbce a ignitech , ale pořád mi v hlavě vrtá megasquirt popř. použít celej systém z mých oblíbených italů (který se mi tu válí doma a jen se na něj práší).
Jinak na plánovanýho závoďáka teď taky řeším způsob plnění a zapalování , zatím vyhrávají motokarbce a ignitech , ale pořád mi v hlavě vrtá megasquirt popř. použít celej systém z mých oblíbených italů (který se mi tu válí doma a jen se na něj práší).
00:45:46
30.12.2011
30.12.2011

reher64
Jinak teď jsem dostal kontak na tyto lidi www.propdm.eu/index.htm a na efi euro 1 zvysoka kašlu
toto je sakra zajímavé !

23:36:46
29.12.2011
29.12.2011

reher64
Jasný vím co jste myslel
jenom mě zarazilo ža až takto malé 


23:26:48
29.12.2011
29.12.2011

Gryzly
-> reher64: Toto myslím: darabos 29.12.11 10:41:59:
23:21:48
29.12.2011
29.12.2011

reher64
250 ccm ? Teď se mi povedlo sehnat 4 klapku ze suzuki 1000 i se vstřiky, takže bych je asi zachoval ty co by tam byli.
23:04:46
29.12.2011
29.12.2011

Gryzly
-> reher64: jsi to urcite blbe pochopil. Darabos myslel 4x 250ccm vstřiky a né 425ccm.
22:58:48
29.12.2011
29.12.2011

darabos
-> reher64: ja sa chystam na jar na nieco podobne, ale uz viac ako rok studujem a snazim sa nazbierat co najviac informacii, aby som mohol nasledne, ked vyskytne sa nejaky problem rozumne a konkrétne sa opytat tych spravnych ludi.
Neviem, ake ciele mate s motor co sa tyka vykonu?
BTW minule sme robili kamosovi 1,6-ku. A prebrali sme rozne alternativy, aj vstrekovanie so stvorklapkou s cielom dosiahnut 150-160 koni. Ale ked sme to prekonzultovali s motorarmi z Ciech, tak sme sa dostali cenovo za upravy motora, ECU + kablovacku cez 5000eur a este tam nebola v cene stvorklapka.
Nakoniec sme zatial ostali u mensich upravach, hlava jemne, vacka, pruziny, webre, nejake pocitadlo na zapalovanie a koniec.
A hlavne este pred tym, nez zacnes nakupovat veci, prekonzultuj to s clovekom, ktory Ti to bude robit, aby si zbytocne nevyhadzoval peniaze.
Neviem, ake ciele mate s motor co sa tyka vykonu?
BTW minule sme robili kamosovi 1,6-ku. A prebrali sme rozne alternativy, aj vstrekovanie so stvorklapkou s cielom dosiahnut 150-160 koni. Ale ked sme to prekonzultovali s motorarmi z Ciech, tak sme sa dostali cenovo za upravy motora, ECU + kablovacku cez 5000eur a este tam nebola v cene stvorklapka.
Nakoniec sme zatial ostali u mensich upravach, hlava jemne, vacka, pruziny, webre, nejake pocitadlo na zapalovanie a koniec.
A hlavne este pred tym, nez zacnes nakupovat veci, prekonzultuj to s clovekom, ktory Ti to bude robit, aby si zbytocne nevyhadzoval peniaze.
22:44:33
29.12.2011
29.12.2011

reher64
Ne ne do toho se pouštět určitě nebudu. Časem bych se to rád naučil, ale zatím bych si to jenom poskládal a naladit bych to nechal odborníky. Mě de jenom čistě o tom to dát dohromady poschánět věci, zkompletovat a odvést na seřízení jednotky. Nóó to by mě také zajímalo laditelné zapalování
Mohli by jste mi o něm trochu povyprávět z čeho ho máte a jak na něj 


22:15:47
29.12.2011
29.12.2011

m8rinek
-> TooM-As: tak nějak, mám pouze programovatelné zapalování a nastavit ho tak, aby fungovalo jak má... nic moc...
22:06:53
29.12.2011
29.12.2011

TooM-As
-> reher64: a to si budeš ladit sám ? Nechci se tě dotknout , ale pokud takhle od boku volíš vstřiky asi by ses na to měl rovnou vyprdnout .
Ono to vypadá hezky sedět si v autě s notebookem a ladit , zatímco druhej s webrama mění trysky stěluje hejblata čuchá benzín atd , ale taková sranda to není.
Chce to hodně znalostí ohledně spalovacích procesů , funkce motoru ,a kdoví čeho ještě. samotná efi E1 je pěkná věc , ani moc nestojí , jen si k tomu musíš připočíst širokopásmovou lambdu , měření teploty výfukových plynů , snímat detonace a určitě ještě spoustu dalších věcí který já ani neznám. Neříkám to proto že to umím ale proto že jsem se do něčeho podobného chtěl pustit, mluvil jsem s lidma kteří už to dělají (a tím nemyslím nějakej čip do VW TDI ), a zatím jsem se neodhodlal udělat další krok.
Já osobně se chci pro začátek pustit do laditelnýho zapalování , a to budu mít zábavy na pár měsíců..
Ono to vypadá hezky sedět si v autě s notebookem a ladit , zatímco druhej s webrama mění trysky stěluje hejblata čuchá benzín atd , ale taková sranda to není.
Chce to hodně znalostí ohledně spalovacích procesů , funkce motoru ,a kdoví čeho ještě. samotná efi E1 je pěkná věc , ani moc nestojí , jen si k tomu musíš připočíst širokopásmovou lambdu , měření teploty výfukových plynů , snímat detonace a určitě ještě spoustu dalších věcí který já ani neznám. Neříkám to proto že to umím ale proto že jsem se do něčeho podobného chtěl pustit, mluvil jsem s lidma kteří už to dělají (a tím nemyslím nějakej čip do VW TDI ), a zatím jsem se neodhodlal udělat další krok.
Já osobně se chci pro začátek pustit do laditelnýho zapalování , a to budu mít zábavy na pár měsíců..
21:50:23
29.12.2011
29.12.2011

reher64
Takže použijem 425 cc střiky 

10:41:59
29.12.2011
29.12.2011

darabos
-> TooM-As: jj to su na take 500 konove preplnovane motory...do 150 konikov stacia take 4 250ccm pri tlaku 3bar
S tymi 750 nenastavia volnobeh
S tymi 750 nenastavia volnobeh

10:12:19
29.12.2011
29.12.2011

TooM-As
-> reher64:
Nevím jestli tvoje volba vstřiků je rozumná .. nejsem žádnej odborník ale 750cc vstřiky jsou moc , navíc tuším že 5barový vstřiky jsou pro přeplňované motory. Ale možná se strašně pletu tak mě prosím někdo kdo vstřikování opravdu rozumí opravte.
Nevím jestli tvoje volba vstřiků je rozumná .. nejsem žádnej odborník ale 750cc vstřiky jsou moc , navíc tuším že 5barový vstřiky jsou pro přeplňované motory. Ale možná se strašně pletu tak mě prosím někdo kdo vstřikování opravdu rozumí opravte.
00:52:57
29.12.2011
29.12.2011

reher64
Díky to jsou už užitečné rady. Jinak tu 4 klapku mám naplánovanou dělat z motorky. Konkrétně mi bylo doporučeno ze suzuki gsx r 1000 ccm rv. 2000 a víš. Sací potrubý má průměr prý 42 mm. Tak snad by měla stačit, nebo můžete někdo doporučit jinou?
21:58:13
28.12.2011
28.12.2011

Petr frei
má to na stránkach www.mirabrezik.cz/
21:50:52
28.12.2011
28.12.2011

milos1400
urcite ale bude vedet
21:46:04
28.12.2011
28.12.2011

milos1400
20:48:22
28.12.2011
28.12.2011

Petr frei
zkus se zeptat Míry Březíka ten jezdil s 1,6 kit car
20:01:12
28.12.2011
28.12.2011

Gemini
-> reher64: 4klapku kupis lacno z motorky obsah 1000-1400ccm, mas to rovno aj s TPS a vstrekmi.......riadiacu kupis EFI aj pouzitu alebo DTA, pozapajat to nie je problem, horsie je to nastavit......treba mat sirokopasmovu lambdu plus merak......ked sa ti dobre pritrafi, moze ta to vyjst narovnako ako nove Webre
18:19:54
28.12.2011
28.12.2011

milos1400
nevim jestli to je rozumne hledat taketo info na foru ale to je na tobe...ja bych radsi asi jezdil po zavodoch a ptal sa tech zpravnych lidi
23:39:40
27.12.2011
27.12.2011

reher64
Jasný plus tyto věci u jednotek s přepínatelnými mapy jasné. Budu raději teda investovat do té elektroniky. Taď ale, poskládat si to doma chci sám protože i 4 klapku jsi budu dělat. Naprogramovat jednotku už pak samozřejmě nechám u někoho kdo se tím zabývá. Teď ale ta otázka právě jakou použít jednotku a jaké střiky. S tím že to bude 4 střik 8 by byl hezký ale efi euro 6 za 75 tisíc kupovat fakt už nebudu
Mohl by jste teda někdo doporučit jednotku + nějaké střiky které použít popřípadě klidně sondy atd... budu rád za vše

23:21:37
27.12.2011
27.12.2011

StepaNoFUN
-> reher64: Spotřebu bych neviděl jako ten hlavní "problém"... Ale u elektroniky je daleko jednodušší ten motor odladit tak aby opravdu jel a co tam nastavíš, to tam bude. Ne jako např. úprava pružinek rozdělovače (jehož mechanická regulace prostě nebude nikdy úplně optimální), přesný dávkování paliva podle zatížení, možnost kontroly klepání a v neposlední řadě možnost volby režimů pro přejezd a závod... Ale je pravda, že lidí kteří dokážou naladit tu jednotku je o dost míň než lidí co dokážou tu mechaniku a proto se elektroniky dost lidí bojí.
23:11:29
27.12.2011
27.12.2011

reher64
Protože el. je úspornější než karburátor
Což je ale u závoďáka pasé tam se na spotřebu nekouká...

22:30:47
27.12.2011
27.12.2011

milos1400
-> reher64: proc nejezdija auta karburatory ale vsechny elektroniku (jak zavodni tak aj seriove)???
22:05:18
27.12.2011
27.12.2011

Zazaa
naladena 4klapka bude vykonejsi
22:02:29
27.12.2011
27.12.2011

reher64
No právě vím že jednotka + kabely vejdo to co weber bez sání. + sonda + střiky a je to cena za webery i se sání a s příruby. Teď právě otázka jestli to za to stojí. Píšete že se stříkačkou je to lepší jízda ok. Teď ale když koupím u brázdila střiky 750 cm3/min při 5.0 bar. ŘJ efi euro 1 sondu, 4 klapku. Tak mě to vyjde možná o pár tisíc víc, ale potřeboval bych aby mi někdo řekl bude to takle výkonější, nebo s weberem 40 dcoe bude výkonější.
21:37:50
27.12.2011
27.12.2011

milos1400
ja mel to i to a vzdycky jde o to met to dobre vyladene.....cenove me to vyslo +- stejne ale se 4klapku bylo o moc vic prace(ale jine svezeni)
21:13:30
27.12.2011
27.12.2011

Petr frei
musíš si vybrat jestli ty peníze nacpeš do motoru nebo vstřikování, řeším stejný problém :) to co dáš u brázdila za jednotku a kabeláž tě stojí dva webry samozřejmě bez sání :)
18:09:00
27.12.2011
27.12.2011

stepan
-> reher64: Ale jde o to, jestli vymejšlet a testovat něco jinýho vyjde na míň než 300k.
15:12:13
27.12.2011
27.12.2011

reher64


15:07:12
27.12.2011
27.12.2011

vhml
Sparvne naladene vstrikovani vzdycky pojede lepe nez spravne naladeny karburator. Ovsem kdo to naladí a zaplatí...
15:02:34
27.12.2011
27.12.2011

reher64
Aha znám právě takové to pravidlo co se říká že stříkača nedosáhne takovejch výkonů jako karbec. Dobře takže střiky. No a dejme tomu že bych použil 4 klapku, do té by jsem instaloval větší střiky např. tyto www.brazdil.com/e-shop/e-
shop.html a použil k tomu jednotku euro efi 1. Stím že by se samozřejmě dělali věci kolem hlava vačka, spodek motoru atd... Teď mi de jenom o vstřikování. Myslíte že takováto 4 klapka s vstřiky a jednotkou by byla schopna větších výkonů než weber? Je mi jasné že tak jak sem to napsal zní divně záleží zase jak se naladí weber atd.... to vím jde mi jen o to když to takle poskládám tu 4 klapku aby nebylo lepší a levnější koupit webere kterej by vyšel míň a s větším výkonem...
02:08:12
27.12.2011
27.12.2011

milos1400
pokud se vse udela tak jak ma tak vstrikovani bude lepsi.....(v max vykonu bude zalezet na prumeru klapek ale prubeh vykonu bude urcite lepsi jak weber) vzdycky jde jen o penize pokud investujes moc pojede to moc..........
00:46:28
27.12.2011
27.12.2011

reher64
Ahoj mám jeden velký dotaz. Řeším předělání motoru z feldy 1.6 Mpi do rally. Potřboval bych poradit co je lepší jestli 4 klapka s nějakýma velkýma střikama a jednokou, nebo weber karburátor ? S tím že by mě zajímalo aby názor byl ovlivněn k přihlídnutí na cena vs výkon. Např. s 4 klapkou se dosáhne většíc výkonů, ale je to o 50 tisíc dražší atd... Předem děkuji každému aspoň za nákou radu a názor.