
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aretacne pripravky na Htp 40kw
21:04:36
19.12.2011
19.12.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Milan 136: komu není rady... 

20:03:54
19.12.2011
19.12.2011

Milan 136
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: to dělal kolega fabii praktik 47kW.
Tlakovalo to a několikrát to uvařili. Že prej srovnat hlavu a dát zpátky. Všichni jsme jim říkali, že to je nesymsl. Nicméně se obrousila hlava, dala zpět a tlakovalo to dál
Tak se tam teda namontovala nová sada. Tlakovat to přestalo. Za měsíc přijeli bez oleje. Dolil se, za dva tisíce zas sucho
Tak se dal polomotor a jak to krásně jezdí
Tlakovalo to a několikrát to uvařili. Že prej srovnat hlavu a dát zpátky. Všichni jsme jim říkali, že to je nesymsl. Nicméně se obrousila hlava, dala zpět a tlakovalo to dál

Tak se tam teda namontovala nová sada. Tlakovat to přestalo. Za měsíc přijeli bez oleje. Dolil se, za dva tisíce zas sucho

Tak se dal polomotor a jak to krásně jezdí

19:32:22
19.12.2011
19.12.2011

slant
proste mi to pride ze s novym tesnenim to bolo dobre z nejakaho dovodu poddalo.
19:24:55
19.12.2011
19.12.2011

slant
ale nejde mi do hlavy preco pred tou opravou to tlakovalo, potom po oprave to bolo ok a teraz to tlakuje zas?
19:18:08
19.12.2011
19.12.2011

suri
-> slant: tesnenie treba origo celoplechové a ako píšem to tesnenie pri správnej montáži prežije motor ...
19:16:16
19.12.2011
19.12.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> slant: ale tesnenie na htp je uplne iné ako na favorit-felíciu ..
htp má celoplechové tesnenie a vydrží veľa ..
na tento "motor" dať ešte lpg je samovražda ..
odmerať tlaky pred rozobratím je u tohto motora základ...
nechcem ťa podceňovať, ale pokial si ten motor ešte nemal rozobratý, tak tvoje šance na úspešnú opravu vidím dosť biedne
každopádne prajem veľa štastia
htp má celoplechové tesnenie a vydrží veľa ..
na tento "motor" dať ešte lpg je samovražda ..
odmerať tlaky pred rozobratím je u tohto motora základ...
nechcem ťa podceňovať, ale pokial si ten motor ešte nemal rozobratý, tak tvoje šance na úspešnú opravu vidím dosť biedne

každopádne prajem veľa štastia
19:09:54
19.12.2011
19.12.2011

slant
tlaky som nemeral, hlava bola repasovana 30 tisic km dozadu a volnobeh ma odvtedy stale hladky a pravidelny, ziadne potriasacky ako si na to pamatam pri podpalenom ventile. na svojich 40 kw taha inac stale celkom slusne. praveze neviem ake tesnenie tam dal ten panko ked repasoval hlavu, co ak je tam ten temac o ktorom sa pise o temu vedla?.
inac, pred repasom hlavy mi to robilo toto iste, po repase s novym tesnenim bol 30 tisic uplny klud. ozvalo sa to az teraz, prvy raz asi pred mesiacom.
voda v oleji neni, olej je cisty. v otackach mi do vody tlaci bublinky, ked mu vytnem, tak to robi az jemnu naslahanu penu, je to vidiet na tom tenkom odvzdusnovacom potrubi co vedie z motora do vrchej casi expanzky. no a vplyvom zvyseneho tlaku mi unika kvapalina na spojoch niektorych hadic-na termostate a odbocke do LPG reduktora.su tam ruzove krystaliky. uz som to skusal utahovat novou eska paskou, myslel som ze ta origo spona je unavena. ale vobec to nepomohlo.
kurna, ale prasknuty valec? cojaviem, nemyslim si, este nikdy som ten motor neuvaril a zase nejake extra porcie mu nenakladam. vzdialenosti- to ano, robi v priemere tak 80 az 100 km denne, ale studeny ho nevytacam. necham ho povrcat teraz v zime aspon pokym oskriabem okna a potom prdprd asi 2 km na 2200 otackach, teplomer vylezie aspon do polovice a az potom pozvolna naberam plnu medzimestsku cestovnu rychlost.
no sam som zvedavy co najdem. pripravky budu asi az medzi sviatkami. vtedy sa mozno do toho pustim, nech to uz po dovolenke jazdi tak ako ma.
inac, ja som odchovany na S100 a 105, tam co si pamatam tesnenie, tak na nom bola diera pre valec obalena takym zavalcovanym plechom. proste jeden kus plechu. ked som videl ake tesnenie mi dal to stare po repase hlavy, tak to bolo ako dva mokre zlozene papiere nalepene na sebe, otvor pre valce nebol vystuzeny zavalcovanym plechom, ale tiez mi to pripadalo ako dva plechove kruzky nacapene na sebe, teda nie jeden plech v kuse tak aby obopinal dieru pre valec. normalne som to tesnenie zlahka roztvoril ako noviny. to sa potom ani nedivim ze medzi tie plechove kruzky potom moze niekde unikat z valca tlak.
ake tesnenie mi odporucite tam teraz dat? myslim znacku.
inac, pred repasom hlavy mi to robilo toto iste, po repase s novym tesnenim bol 30 tisic uplny klud. ozvalo sa to az teraz, prvy raz asi pred mesiacom.
voda v oleji neni, olej je cisty. v otackach mi do vody tlaci bublinky, ked mu vytnem, tak to robi az jemnu naslahanu penu, je to vidiet na tom tenkom odvzdusnovacom potrubi co vedie z motora do vrchej casi expanzky. no a vplyvom zvyseneho tlaku mi unika kvapalina na spojoch niektorych hadic-na termostate a odbocke do LPG reduktora.su tam ruzove krystaliky. uz som to skusal utahovat novou eska paskou, myslel som ze ta origo spona je unavena. ale vobec to nepomohlo.
kurna, ale prasknuty valec? cojaviem, nemyslim si, este nikdy som ten motor neuvaril a zase nejake extra porcie mu nenakladam. vzdialenosti- to ano, robi v priemere tak 80 az 100 km denne, ale studeny ho nevytacam. necham ho povrcat teraz v zime aspon pokym oskriabem okna a potom prdprd asi 2 km na 2200 otackach, teplomer vylezie aspon do polovice a az potom pozvolna naberam plnu medzimestsku cestovnu rychlost.
no sam som zvedavy co najdem. pripravky budu asi az medzi sviatkami. vtedy sa mozno do toho pustim, nech to uz po dovolenke jazdi tak ako ma.
inac, ja som odchovany na S100 a 105, tam co si pamatam tesnenie, tak na nom bola diera pre valec obalena takym zavalcovanym plechom. proste jeden kus plechu. ked som videl ake tesnenie mi dal to stare po repase hlavy, tak to bolo ako dva mokre zlozene papiere nalepene na sebe, otvor pre valce nebol vystuzeny zavalcovanym plechom, ale tiez mi to pripadalo ako dva plechove kruzky nacapene na sebe, teda nie jeden plech v kuse tak aby obopinal dieru pre valec. normalne som to tesnenie zlahka roztvoril ako noviny. to sa potom ani nedivim ze medzi tie plechove kruzky potom moze niekde unikat z valca tlak.
ake tesnenie mi odporucite tam teraz dat? myslim znacku.
17:36:17
19.12.2011
19.12.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> slant: riešim tie motory denne, vadné tesnenie bolo snad len 2x ... -> slant: a aké máš tlaky vo válcoch? 

17:35:34
19.12.2011
19.12.2011

suri
-> slant: no tesnenie ako také vydrží s toho motora najviac , videl som aj prasknutú hlavu už , o vložke len počul ...
17:25:08
19.12.2011
19.12.2011

slant
aj to sa na tom motore stava? kua, same prekvapenia. priznam sa ze o tom som este nepocul. ventily, voditka, katalyzator, skackavy volnobeh...repas hlavy... o tom som cital uz vela, ale valec? no te buh, tak to som zvedavy
15:24:14
19.12.2011
19.12.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> slant: skor než to tesnenie bude prasklá vložka (válec) ..
14:34:30
19.12.2011
19.12.2011

slant
tesnenie pod hlavou. teda aspon myslim, pretoze mi to tlakuje do chladiaceho systemu.
na pripravkoch sa uz pracuje, som rad ze existuju ludia, ktori su ochotni zdielat svoje poznatky a skusenosti. fakt dik
na pripravkoch sa uz pracuje, som rad ze existuju ludia, ktori su ochotni zdielat svoje poznatky a skusenosti. fakt dik
11:56:22
16.12.2011
16.12.2011

Milan 136
-> slant: jaký těsnění?
11:26:18
16.12.2011
16.12.2011

slant
super, diky moc,
o hlavu nejde, hlava je OK( zatial ), len mi prasklo tesnenie
o hlavu nejde, hlava je OK( zatial ), len mi prasklo tesnenie
21:31:41
12.12.2011
12.12.2011

myschaak AZNP K.Hora
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček:



19:27:33
12.12.2011
12.12.2011

Milan 136
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: 

13:06:30
12.12.2011
12.12.2011

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> slant: hledej šmudlo, dával jsem to sem už jednou ..
skoda-virt.cz/cz/.../1235 87-autoojetiny-problem-htp ?poffset=50
Stejně, až uděláš tu hlavu, začne ti to brát olej

skoda-virt.cz/cz/.../1235 87-autoojetiny-problem-htp ?poffset=50
Stejně, až uděláš tu hlavu, začne ti to brát olej


12:00:38
12.12.2011
12.12.2011

slant
ahoj, ak ma niekto pripravky na aretaciu klukoveho a a vackoveho hriadela T10120 a T 10121, nemozete to prosim nejako pomerat a hodit sem skicu s rozmermi? dik