Atyp. motor 781.135

prohledat
24 příspěvků (zobrazeno 1 až 24) od 11.12.2011 do 30.01.2012, založil/a osminohej
řadit dle data
22:00:28
30.01.2012
favo110lrs
a Motor je doma:)
21:07:48
11.12.2011
Ultim
-> Milan 136: Tak pokud se ten papir pouziva na viko termostatu,pod termostat a pod vodni pumpu, tak na te hlave vydrzi taky. Tlak vody tam neni o nic mensi.
21:01:13
11.12.2011
Milan 136
-> Sejki: když jsme u těsnění, tak Milan Lodr(jeho 120S je tady) měl pod hlavou zelenej papír3 dva na sobě, jeden prej nevyšel a měděný podložky na vložkách
20:57:01
11.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> Ultim: tak o tom zapichu jsem uz taky slysel, ale ja bych tam stejne udelal vybrani a dal medeny krouzky....
20:54:36
11.12.2011
Ultim
To musej byt ty valce srovnany snad na 0,01mm,aby to pekne utesnilo.

By me zajimalo, jak se daji takhle srovnat vlozky?



Kdysi jsem se ptal,ze bych si nechal zabrousit vlozky na brusce do roviny, ale bylo me receno, ze nelze,ze se vlozka v samotnem bloku "kyve"...
19:01:41
11.12.2011
Bororo
Jednou jsem takový motor zkoušel v autě,a pak si ho kopil kamarád .Podle prodávajícího upravaval motor někdo z Mladé B.Sníží se blok,a na vložkach se udělá zápich /osrá hrana/.Pří dotažení hlavy se vložka svojí ostrou hranou zapíchne do hlevy a utěsní spalovací prostor.Vodní prostory mají těsnění.Motor,který jsem zkoušel měl také vrtání 77 a prodávající s ním prý neměl žádné problémy.Motor měl závodní úpravu výkon tak 100 koní.Stejné řěšení má kamarád na BMW 2002 sotěžní auto konce šedesátých let.Nikdy jsem to neviděl rozebraný,ani kamarád zatím neměl důvod to rozložit, myslím motor Škoda.
16:55:51
11.12.2011
havlik
-> Sejki: čtu ale nevidel sem
16:48:28
11.12.2011
osminohej
-> Ultim: ano, bylo to jen tak.
15:28:24
11.12.2011
Ultim
-> osminohej: To nebyly mezi valcema a hlavou ani zadne medene podlozky?

Proste jen tak nasucho?
14:33:37
11.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> havlik: Ctes? pise 77mm
13:35:03
11.12.2011
havlik
-> osminohej: a jaky to ma vrtani?:)
13:33:03
11.12.2011
suri
-> Jarda/felda: tesnení na zákazku to asi neutesnilo nemyslíš
13:26:14
11.12.2011
Jarda/felda
-> vhml 11.12.11 12:25:13: bejt nim tak nechám udělat těsnění na zakázku 4
12:55:02
11.12.2011
osminohej
Nevíte někdo na co se takový motor používal?
12:45:26
11.12.2011
osminohej
Kdysi koupil od kámoše. On ho kupoval s tím že je to motor o objemu 1500ccm. No, včera jsem byl zvědavej jaký to má vlastně vrtání.
12:43:21
11.12.2011
Tomaso435
-> Vojtisek: nekoukej na to, nebo tě napadne to dělat taky :-D
12:41:58
11.12.2011
Vojtisek
-> osminohej: zajímavé, zajímavé, kdes k tomu přišel? Z čeho to máš?
12:34:48
11.12.2011
osminohej
-> vhml: No, utáhlý to bylo hodně moc a hlava podle mě slízlá tak o metr. Hlava byla přitáhlá 10-kou imbusem.
upraveno 2x, naposled 11.12.2011 12:56:20
12:33:44
11.12.2011
osminohej
12:26:35
11.12.2011
Sejki - zrušená registrace
-> osminohej: Muzes vyfotit ty vlozky? jen pro zajimavost :)
12:25:13
11.12.2011
vhml
Hodne stesti az tohle budes skladat zpatky :-D :-d :-D



Pouziva se to pro vysoky komprese
12:22:35
11.12.2011
Sejki - zrušená registrace
byl duvod to rozdelavat?
12:21:13
11.12.2011
osminohej
12:20:08
11.12.2011
osminohej
Nevíte někdo co je toto za úpravu? Jaký má význam?



Vložky jsou přesazené, na nich položená hlava a těsnění jen po obvodu hlavy. Vrtání je cca. 77mm.

Písty zezhora ploché.
zvětšit Atyp. motor 781.135 - obrázek od osminohej vložen 11.12.2011 12:20:08
upraveno 1x, naposled 11.12.2011 12:20:45
Extreme Tyres