skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Atyp. motor 781.135
22:00:28
30.01.2012
30.01.2012

favo110lrs
a Motor je doma:)
21:07:48
11.12.2011
11.12.2011

Ultim
-> Milan 136: Tak pokud se ten papir pouziva na viko termostatu,pod termostat a pod vodni pumpu, tak na te hlave vydrzi taky. Tlak vody tam neni o nic mensi.
21:01:13
11.12.2011
11.12.2011

Milan 136
-> Sejki: když jsme u těsnění, tak Milan Lodr(jeho 120S je tady) měl pod hlavou zelenej papír
dva na sobě, jeden prej nevyšel a měděný podložky na vložkách

20:57:01
11.12.2011
11.12.2011

Sejki - zrušená registrace
-> Ultim: tak o tom zapichu jsem uz taky slysel, ale ja bych tam stejne udelal vybrani a dal medeny krouzky....
20:54:36
11.12.2011
11.12.2011

Ultim
To musej byt ty valce srovnany snad na 0,01mm,aby to pekne utesnilo.
By me zajimalo, jak se daji takhle srovnat vlozky?
Kdysi jsem se ptal,ze bych si nechal zabrousit vlozky na brusce do roviny, ale bylo me receno, ze nelze,ze se vlozka v samotnem bloku "kyve"...
By me zajimalo, jak se daji takhle srovnat vlozky?
Kdysi jsem se ptal,ze bych si nechal zabrousit vlozky na brusce do roviny, ale bylo me receno, ze nelze,ze se vlozka v samotnem bloku "kyve"...
19:01:41
11.12.2011
11.12.2011

Bororo
Jednou jsem takový motor zkoušel v autě,a pak si ho kopil kamarád .Podle prodávajícího upravaval motor někdo z Mladé B.Sníží se blok,a na vložkach se udělá zápich /osrá hrana/.Pří dotažení hlavy se vložka svojí ostrou hranou zapíchne do hlevy a utěsní spalovací prostor.Vodní prostory mají těsnění.Motor,který jsem zkoušel měl také vrtání 77 a prodávající s ním prý neměl žádné problémy.Motor měl závodní úpravu výkon tak 100 koní.Stejné řěšení má kamarád na BMW 2002 sotěžní auto konce šedesátých let.Nikdy jsem to neviděl rozebraný,ani kamarád zatím neměl důvod to rozložit, myslím motor Škoda.
16:55:51
11.12.2011
11.12.2011

havlik
-> Sejki: čtu ale nevidel sem
16:48:28
11.12.2011
11.12.2011

osminohej
-> Ultim: ano, bylo to jen tak.
15:28:24
11.12.2011
11.12.2011

Ultim
-> osminohej: To nebyly mezi valcema a hlavou ani zadne medene podlozky?
Proste jen tak nasucho?
Proste jen tak nasucho?
14:33:37
11.12.2011
11.12.2011

Sejki - zrušená registrace
-> havlik: Ctes? pise 77mm
13:35:03
11.12.2011
11.12.2011

havlik
-> osminohej: a jaky to ma vrtani?:)
13:33:03
11.12.2011
11.12.2011

suri
-> Jarda/felda: tesnení na zákazku to asi neutesnilo nemyslíš
13:26:14
11.12.2011
11.12.2011

Jarda/felda
-> vhml 11.12.11 12:25:13: bejt nim tak nechám udělat těsnění na zakázku 

12:55:02
11.12.2011
11.12.2011

osminohej
Nevíte někdo na co se takový motor používal?
12:45:26
11.12.2011
11.12.2011

osminohej
Kdysi koupil od kámoše. On ho kupoval s tím že je to motor o objemu 1500ccm. No, včera jsem byl zvědavej jaký to má vlastně vrtání.
12:43:21
11.12.2011
11.12.2011

Tomaso435
-> Vojtisek: nekoukej na to, nebo tě napadne to dělat taky :-D
12:41:58
11.12.2011
11.12.2011

Vojtisek
-> osminohej: zajímavé, zajímavé, kdes k tomu přišel? Z čeho to máš?
12:34:48
11.12.2011
11.12.2011

osminohej
-> vhml: No, utáhlý to bylo hodně moc a hlava podle mě slízlá tak o metr. Hlava byla přitáhlá 10-kou imbusem.
12:33:44
11.12.2011
11.12.2011

osminohej
toto?
12:26:35
11.12.2011
11.12.2011

Sejki - zrušená registrace
-> osminohej: Muzes vyfotit ty vlozky? jen pro zajimavost :)
12:25:13
11.12.2011
11.12.2011

vhml
Hodne stesti az tohle budes skladat zpatky :-D :-d :-D
Pouziva se to pro vysoky komprese
Pouziva se to pro vysoky komprese
12:22:35
11.12.2011
11.12.2011

Sejki - zrušená registrace
byl duvod to rozdelavat?
12:21:13
11.12.2011
11.12.2011

osminohej
1
12:20:08
11.12.2011
11.12.2011

osminohej
Nevíte někdo co je toto za úpravu? Jaký má význam?
Vložky jsou přesazené, na nich položená hlava a těsnění jen po obvodu hlavy. Vrtání je cca. 77mm.
Písty zezhora ploché.
Vložky jsou přesazené, na nich položená hlava a těsnění jen po obvodu hlavy. Vrtání je cca. 77mm.
Písty zezhora ploché.