Zvětšení difuzorů

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 30.11.2011 do 02.12.2011, založil/a lukynn105l
řadit dle data
10:57:20
02.12.2011
Olgoj Chorchoj
-> Urbi: Pochopitelne, vzdyt SE/ED SeRy ma prepazky v rozprasovacich!!!
01:36:52
02.12.2011
Petr Urban
-> Olgoj Chorchoj: Tak zase říct katastrofální...no jednoduchý to s něma není, ale fungují v rámci jejich možností a doby vzniku ještě obstojně, nejhorší je ten materiál z kterého jsou, málokdy dostanu karbec do ruk bez prohnutých přírub k sacímu nebo bez prohnutého víčka. 125/140 ... nebylo to ještě chudý s tak velkýma dif. ? Nebo DDSR si možná stráhává více benzínu...už nevím přesně jak to je. Já dával na Sedr dif. 23/27 trysky 130/155 aby to jelo bez chudobné směsi.
12:23:04
01.12.2011
vhml
-> Olgoj Chorchoj: 14
01:23:17
01.12.2011
Olgoj Chorchoj
no, ja jezdil na lehoulince upravenym favoritu (de facto jen vacka o symetrickych 280° a malinko probrany kanaly) DDSR s difuzorama 26-28 (klapky 32-34) a trysky 125-140... Chodilo to super vcetne prechodu, ale SEDR i EDSR jsou zkratka jina, katastrofalni konstrukce:)
upraveno 1x, naposled 01.12.2011 01:23:32
00:21:46
01.12.2011
Petr Urban
-> lukynn105l: Taky mám možná takovou zkušenost zajímavou...doted sem jezdil na fel. 50kw ve škodovce karbec z 120. A ted sem dal SEDR 130 a trysku schválně větší 120 na první stupeň a přínos zdá se mi téměř nulový,projevuje se až ve spojení s druhým stupněm,na který sem dal 140 trysku. Spíše na kousek plynu to poškubává a má to špatné přechody...asi dávám vinu celkové špatné konstrukci karb. ale také možno že s menším dif. docházelo k lepšímu mísení a províření směsi (což není zandebatelné dle teorie motorů) díky rychlejšímu prodění menším dif. a to může možná znamenat větší přínos u tohoto typu karb. Jinak doporučuji ti vyzkoušet trysku 125/ vz.190 či 200(trušku chudší ještě) a na druhý stupeň trysku 145 vz. 160.
upraveno 1x, naposled 01.12.2011 00:23:06
23:23:40
30.11.2011
Evž@
-> lukynn105l: na první stupen 130 je zbytečně moc,tam patří tak 115,120 a 125 je tak maximum co bych tam dal.Jinak na první stupen to nikdy nepotáhne :D páč od toho aby to táhlo je stupeň druhý :)....spíš napiš jaké máš vzdušníky
22:34:29
30.11.2011
MOLSO
-> lukynn105l: noo mohlo by veru aj trošku viacej no ... 1
upraveno 1x, naposled 30.11.2011 22:34:40
22:00:32
30.11.2011
lukynn105l
Zdar škodováci

Mám dotaz,udělal jsem experiment s jedním karburátorem SEDR a zvětšil difuzory: 1 komoru na 23, 2 komoru na 25 a vyleštil. Po prvním testu mi to na 1 stupen lehce škubalo a na druhej to jelo solidně tak jsem jel cca 10km na 1 stupen a vyndal svíčky, ty byli takové bílošedé-chudá směs, vyměnil jsem teda trysku prvního stupně za trysku 130(předtím 120) a škubání přestalo.Ted to jede celkem krásně akorát se mi zdá že na první stupen by to mohlo trošku lépe táhnout. Tak a ted se ptám, máte stím někdo zkušenost ?? Motor fa, pouze lehce upravenej(snížená hlava,zvětšené sání a kanály v hlavě, vačka Fa 50kw.
Extreme Tyres