Špatné starty za tepla i za studena

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 27.11.2011 do 07.12.2011, založil/a Bucin
řadit dle data
21:21:07
07.12.2011
palinator
-> Urbi:

Jo tak jo, ale pozor. Já třeba koupil novej posilovač s obj. číslem na 19 válec, ale měl uvnitř trn na 22, takže jsem ho stejně musel rozebrat.8
21:04:07
07.12.2011
Gazda2
sry opytam sa to tu nechcem novu temu zakladat...neviete mi niekto povedat kde moze byt chyba ked je motor studeny a idem na sytici a vchadzam napriklad do krizovatky tak mi to zdochne ked idem bez syticu tak je vsetko v pohode...skusal som aj membranu v posilovaci menit tej neni nic je tam nova hadica od posilovaca...stalo sa to tu uz niekomu?

jedna sa o skodu 120 6
16:21:52
07.12.2011
Bucin
-> kury: jo když jsem byl naposlet v ekopronu okouknout šáde tak jsem dostal po hlavě kleštěma z nakladače a jakou budu mít jistotu že nebude taky KO ?
23:49:15
06.12.2011
kury
-> Bucin: Tak vymontuj jinej posilovač někde na vrakáči ne?
14:26:08
06.12.2011
Bucin
HBV se v žádným případě odpojoivat od trubek nebude stačí povolit ty 2 třináctky a jde odehnout ale bojím se rozebírání posilovače novej si momentálně nemohu dovolit mám napjatej rozpočet a ten posilovač neni zrovna lacinej
01:44:18
06.12.2011
Petr Urban
-> palinator: Já vyměnil posilovač bez nutnosti rozebírat HVB, takže žádné zavzdušnění a je to mhokrát menší práce než ho repasovat, to bych ho rači 3x měnil než jednou rozebíral.
22:14:14
05.12.2011
palinator
-> Bucin:

Tak posilovač ven, rozebrat, přijít na závadu, případně vyměnit celej posilovač. Není s ním zas až tak příjemná práce.

E: můžeš zkusit poprvé zamáznout silikonem okolí toho náústku přivádějícího podtlak do rozdělovače, často to kolem něj utíká. Dále to pak může bejt těsněním trnu pod HBV, ale to už se do toho musíš šťourat - sundat válec, zavzdušnit si okruh, atd. atd.
upraveno 1x, naposled 05.12.2011 22:17:13
22:11:54
05.12.2011
Bucin
-> palinator: Je to varianta B a občas se stane že to drží samo ale to opravdu jen někdy.

A co se týče po zhasnutí motoru tak to neposiluje okamžitě.
21:34:07
05.12.2011
palinator
-> ferrari:

Je ještě potřeba rozlišit 2 možnosti:



-> Bucin:

a) Šlápneš na brzdu, otáčky se zvednou a hned opět klesnou - normální jev posilovače (bohatá směs)



b) Šlápneš na brzdu, držíš jí a otáčky se zvednou a neklesnou - přisává posilovač, jak píše ferrari. Mělo by to bejt slyšet, že něco netěsní.



I když já sám mám co říkat, mě fungl novej posilovač netěsní, když zdechnu motor, tak je za pár minut bez podtlaku.
12:49:56
05.12.2011
Bucin
-> ferrari: a víš jak to rozebrat tak aby se dal ještě složit a na co se v něm zaměřit zatim jsem žádnej nekuchal
19:09:31
04.12.2011
ferrari
Bucin 04.12.11 18:03:50 napsal: nejdřív bych stabilizoval proč se to po sešlápnutí brzdy srovná..

No pravdepodobne preto, že bude chyba v posilovači a pri stlačení brzdy to prisáva vzduch.
18:03:50
04.12.2011
Bucin
-> ferrari: nejdřív bych stabilizoval proč se to po sešlápnutí brzdy srovná.

Viděl bych to na ten posilovač, ale vůbec se mi do toho nechce ještě jsem posilovač nikdy nerozebíral.



-> Nwkt: kdyby hadice tak by to asi neměnilo stav po sešlápnutí pedálu a blblo ba to pořád stejně.
19:16:39
02.12.2011
ferrari
A máš to asik príliš bohaté...nastav si riadne zapaľovanie, pretesni a nastav karbec a budeš vidieť, ža sa to oplatilo
15:24:24
02.12.2011
Nwkt
-> Bucin: Jo, asi hadice
upraveno 1x, naposled 02.12.2011 15:24:39
15:23:52
02.12.2011
Bucin
ještě tu mám jeden dotaz když motor zahřeji a vypnu sytič tak mi nedrží řádně otáčky ale jak šlápnu na brzdu tak se srovnají je možné ža by to přez podtlak přisávalo falešný vzduch?
17:38:10
29.11.2011
Bucin
Zvolejte se mnou HURÁ UŽ TO JEDE!!!



vyčistil jsem kontakty na kladívku zvětšil odtrh a vyměnil polskej kondík za českej a už škytne na ťuknutí jak za tepla tak i za studena 5
19:26:09
28.11.2011
Bucin
Tak karbec byl v pohodě předstih taky, svíčky jsou suchý a čisťounký do zítra nabíjím total vycucanou baterii a vyměním polský kondík co tam je už cca 4 roky a pak se uvidí...
08:57:02
28.11.2011
sbf
posunuty predzapal (asi palec presmykuje) alebo upchaty volnobezny okruh (teda ak vylucime zrejme veci - baterka, prisun paliva, prechlastanie a pod.
20:30:13
27.11.2011
Bucin
-> Nwkt: že by tak najednou ?
20:28:49
27.11.2011
Nwkt
-> Bucin: předstih, celý rozhozený. Ono toho bude asi vícero, třeba padající benzín atd. ...
20:27:55
27.11.2011
Bucin
-> Nwkt: myslíš předstih nebo regulace podtlakem ?
20:26:04
27.11.2011
Nwkt
rozdělovač?
19:56:41
27.11.2011
Bucin
Hi lidi



Cca poslední měsíc mne auto strašně zlobí, dlouho musím točit (min. 30sec), než se trochu začne chytat a pak ho zkoušet v různých polohách plynem. Jak začne škytat tak držet plnej a doufat(cca15 sec). Toto dělá za studena i za tepla (za tepla o malinko méně, občas vůbec). Posléze když už konečně jedu tak musím opatrně na plyn jinak škube jako kráva, když má jít do tahu, dvakrát i chcípla, pak je i volnoběh velice nestabilní to chcípe dost pravidelně, pokud nemá záchvat zdravého motoru a drží.

Jedná se o motor 742/7* (130 z rapida)

Než se v tom začnu vrtat rád bych věděl na co se zaměřit. Svíčky, karbec, indukce, kondík ....



Sorry pokud se to tuž někde projednávalo, ale nemám náladu moc hledat po tom co mi dnes provedla....
Extreme Tyres