Karburator a kanalky

prohledat
23 příspěvků (zobrazeno 1 až 23) od 26.11.2011 do 04.12.2011, založil/a Sejki - zrušená registrace
řadit dle data
20:45:40
04.12.2011
ferrari
Tak to je fajn spotreba, dá sa...
19:07:11
04.12.2011
ferrari
Tak ale ak karbec slúži, prečo ho hneď zahadzovať...tiež mi ale nejde do hlavym že rozprašovače vapadávajú...inak, nedával by som tam epoxid, skôr možno malú dierku do deliacej roviny karbec a rozprašovač a malinký kolík, aby sa zabránilo pootočeniu. Ale pozor, ni ehlbokú dierku.



-> Sejki: inak, 6,5l pri akých jazdách?Ja som zajdil do 6l/100, ale iba dlhé trasy.
18:43:21
04.12.2011
darklord
-> peti: no ja prave neviem tak som sa pytal, tiez by sa mi hodilo zalepit plastovu nadrz do rapida...
17:23:54
04.12.2011
peti
-> darklord: minno nim lepil na nádrzi trubikcu co je vyvod paliva a drzalo mu to/drzi ak ma tu nadrz este
17:22:07
04.12.2011
Gryzly
-> darklord: jsou dvousložkový lepidla i na benzín.

-> Sejki: Zalepit a jezdit.
upraveno 1x, naposled 04.12.2011 17:22:22
16:57:22
04.12.2011
darklord
-> King: no napriklad prasknute telo by to vysvetlovalo, ja som tiez nikdy nepocul o tom zeby rozprasovac sam vypadol alebo sa svojvolne hybal. Isto epoxid prezije neustaly kontakt s benzinom?
16:56:13
04.12.2011
King
-> darklord: Tu deformaci těla karbu si nějak neumím představit, amximálně tak klasickou deformaci spodní příruby. Každopádně jsem se s uvolněným difuzorem nikdy nesetkal a když jsem ho ze zvědavosti zkoušel vyndat, nějak jsem neuspěl :) -> Sejki: Tak to řeší troška epoxidovýho tmelu, no ni? :)
16:07:41
04.12.2011
darklord
-> Sejki: pokial to je tak ako pises tak su bud v riti rozprasovace alebo deformovane telo karbeca, ja by som to zahodil.
16:01:30
04.12.2011
ferrari
darklord 04.12.11 10:05:38 napsal:

→ Sejki: a nemas nahodou ten karbec prasknuty ci nejak

deformovany? O tom zeby sa rozprasovac sam otacal v komore som jakziv nepocul,

vzdy je skor problem ho odtial dostat ked sa robia upravy…
veru tak, ja som práveže rozpračovače nemohol dostať von...sranda...
10:05:38
04.12.2011
darklord
-> Sejki: a nemas nahodou ten karbec prasknuty ci nejak deformovany? O tom zeby sa rozprasovac sam otacal v komore som jakziv nepocul, vzdy je skor problem ho odtial dostat ked sa robia upravy...
10:00:48
04.12.2011
darklord
-> Sejki: no, difuzor je u EDSR vyvrtany do tela karburatoru, rozprasovac je potom vlisovany do komory difuzoru, kazdopadne rozprasovac by sa v ziadnom pripade nemal sam od seba otocit ci inak hybat. Vyhod ten karbec a zozen si nejaky nerozbity.
upraveno 1x, naposled 04.12.2011 10:01:12
09:54:20
04.12.2011
darklord
-> Sejki: a isto sa bavime o difuzore a nie o rozprasovaci?
09:20:59
04.12.2011
darklord
-> Sejki: otocil difuzor v EDSR? 9 9 9
17:29:18
29.11.2011
King
-> Sejki: No, to je takovej všeobecně rozšířenej blud, že dtto nefunkční 2. komora šetří palivo :)
10:25:03
28.11.2011
Jozka
Hele, konečně EDSR..

-> Sejki: Nedávno jsem podobný jev zaznamenal a odstranil, ale kutil jsem to tak dlouho, že fakt nevím, co bylo příčinou.. Ale mimo jiné jsem čistil to druhé palivové sítko, co je pod tím šroubem, kolmým na nátokové hrdlo. A byl tam brutál humus ekonelogicky palivovej - skoro želé.
09:26:47
27.11.2011
ferrari
Ja som tiež nikdy nemal problém s viacnásobným použitím tesnenia pod víko...prilepené nebolo nikdy.



No ale pri takýchto problémoch by teoreticky mohol byť problém, ako som písal vyššie (asik nemáš otáčkomer, v tom prípade by totiž ručička padala na nulu). A ak nie, potom tipujem, že nedoteká benzín...ak máš papierový palivo filtrík, kukni ho, alebo rovno vymeň a ešte pozri aj memebránu benz. pumpy...
19:13:16
26.11.2011
King
-> Sejki: Tak pak jedině nůžky, tužtička a hraju ty ruce! :-)
19:00:28
26.11.2011
King
-> Sejki: Tesnění pod víkem karbu je, pokud je mi známo, použitelný i po desítkách demontáží víka4
17:57:25
26.11.2011
ferrari
začne na plný kotol spomaľovať, a či vynecháva? Namáš zle ten kontakt, čo ide z kondíka na ramienko? Už som raz videl, že to bolo otočené o 90st a pri pridaní plynu sa proste ten pliešok oprel o teleso rozdeľovača a bolo po iskre...
upraveno 1x, naposled 26.11.2011 17:57:37
17:48:27
26.11.2011
ferrari
Sejki 26.11.11 17:38:34 napsal: myslel jsem vytocit a nalisovat…

Njn, len to by si tam musel mat presnú dieru...
17:47:20
26.11.2011
ferrari
Stále nejak nevieme, aké auto, aký motor a aké osadenie 4
16:13:55
26.11.2011
ferrari
Sejki 26.11.11 09:12:38 napsal:

ze by vypadla sama od sebe?:) ?


Všeličo sa stáva, prečo nie, podľa mňa je to tam zaliate a mohlo sa to uvoľniť...a ako to najlepšie zapchať?No, možno tekutým kovom...lebo čo vytočíš na sústruhu? Závit tam nie je, tak čo...
09:11:00
26.11.2011
ferrari
No, možno mu odtiaľ proste vypadla tá záslepka, tak to zaslepil, ako vedel...
Extreme Tyres