detonačne spalovanie ?

prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 22.11.2011 do 24.11.2011, založil/a mereksk
řadit dle data
03:50:19
24.11.2011
Petr Urban
-> mereksk: Bez lambdy dost blbě...leda podle tahu...ale asi sám něvíš jaký by měl být, tak se to bdu těžko subjektivně odhadovat. Pokud bude karbec perfektně vyčištěn a seřízen jak má být,nebude si to vůbec nikde podsávat vzduch(pod svody, pod karburátorem...určitě kontola rovinosti příruby, každá druhá je prohlá,kontrola hadice posilovače a kontrola hadice a šroubení k podtlaku rozdělovače...to všechno musí být 100%těsnost) tak musí být bohatost ok. Jinak na zimní provoz doporučuji trysky zvětšit, např z 115 na 118 či 120 nebo z 108 na 112, ze 110 na 115. Rozdělovač se shání blbě ale jde to na autovrakovišti či koupit od hanhart morkovice www.eurosta.cz/hanhart/Ro zdel_1.html a budeš mít po detonacích na 100% ETZ a cívku můžeš vzít z jakéhokoli fav. co jel, ale ETZ doporučuji taky novou.
15:29:57
23.11.2011
Vrba
-> mereksk: To by jsi tam musel mít sakra velkou vůli aby ti ten ventil nějak klepal.On by spíš cvakal,ale to by jsi stejne neslyšel a už vůbec ne v autě.
14:08:06
23.11.2011
mereksk
A teraz ako spoznať chudobnú zmes ? v určitých otáčkach atď ? Už mi je z toho pýtania trápne 3



Uf prave som bol odniesť svoju prvú š105 na šrotovisko :-( no keby ste videli aka krásna š120LS užovka tam bola... krásny stav a majiteľ ju dal zošrotovať . No to je trochu mimo tému



Ako alebo kde zohnať rezdelovač typ 880 ? Je mi jasne že z fava no len tak sa nikde nepovaluju, neviete o niekom kto predáva ? Mimochodom pozeral som nejaké inzeratí na favo rozdelovače no kde je označenie napr 880 ? lebo čo som pozeral tak trojčíslie bolo napr 443 213 204 tak teda neviem ako zistím či je to 860 alebo 880 ?
upraveno 2x, naposled 23.11.2011 14:24:37
13:11:56
23.11.2011
palinator
Mě Š120 když jedu na pětku plnej kotel, tak chvíli jede při cca 4200 ot. v pohodě, ale jak se postupně asi ohřívá hlava/nasávaný vzduch, tak začnou pomalu mlátit skřítci a je mi motoru dost líto. Kromě vylítanejch rozvodů a rozdělovače podezřívám nedostatečnou dodávku paliva, AC pumpa se mi zdá nějaká pofidérní.. že prostě při plným kotli nedoplní hladinu na optimální a pomalu se směs ochuzuje.

Vysvětlovalo by to to, že při studeným startu po načepování ruční pumpičkou na sytič motor hned naskočí, ale pomalu klesaj otáčky, až nekontrolovatelně zdechne.
08:17:50
23.11.2011
Petr Urban
-> mereksk: Tvrdý zvuk může být také moc vysoký předstih, to je třeba ještě na hranici,ale většinou jsou to jen rezonanční kmitočty karoserie a jak se různě sčítají, tak ten motor jde jakoby slyšet uvnitř tvrdě a hodně,mám s tímto zkušenosti na dosti škodovkách. Jak poznat že to není zvuk od ventilů ? Pokud jsou správné ventilové vůle, tak ventily neklepou v žádném režimu jízdy. Právě už sem říkal že si to většina lidí plete s těmi detonacemi na které trpí v určitých otáčkách či pod zatížením každá druhá škodovka co snad na cestě jezdí a většina lidí pak tvrdí že jim klepou ventily, protože neví že jsou to detonace 4 Já v 18-letech taky pořád zjišťoval proč mi klepou ventily, dokud mi kamarád nesnížil předstih a ejhle...klid,ale pak to v určitých otáčkách zase nechtělo táhnout a v jiných to pořád trpělo na detonace. Na to proč to tak je sem přišel celkem nedávno, můj závěr je špatná odstředivá regulace rozdělovačů hned z výroby a to hlavně pro motory z KP 9,5+ Vyřešeno je to až u 50kw fav.motorů,kde je právě ten typ 880,který už má tu regulaci uspokojivou.
upraveno 1x, naposled 23.11.2011 08:19:17
06:52:01
23.11.2011
mereksk
Ako sa potom prejavuje klepanie ventilov ? je medtí tim zvukom vôbec nejakí rozdiel ? Rozdelovač mám 560 no bez vôle medzi koncami ( medzi palcom a spodnou častou ktorá je v kominiku)

Rozvody chcem vymeniť. Cinkavý zvuk mi je samozrejme známi ak idem do prudkého kopca a dam plyn až na podlahu - no v tej chvíli znižujem predstih na každej škode ( ktoré som mal ).

No rád by som skúsil to z 4 rkou a 2000 ot - to poznám no v mojom prípade š136 sa akurat tak pridusí takže.. Ten rozdelovač z fava sa pokusím zohnať.



No tím tvrdím zvukom čo som mal na mysli na začiatku zrejme problem nieje
upraveno 1x, naposled 23.11.2011 06:52:56
23:42:17
22.11.2011
Petr Urban
-> mereksk: Zkus jiný rozdělovač bez vůlí, když točíš pomalu řemenicí na klice, neměl by se při každé otáčce ten předstih měnit, mělo by to být max. -+ 2st rozdíl při každé otočce řemenicí, tzn. na každé dva válce to bude max. o 2st. házet jiný předstih, což pro neupravený motor není žádná tragedie,ale víc už je špatně. Rozvody, komínek, rozdělovač...věci kde může být problém. Detonace=cinkavý zvuk od motoru, někdo špatně říká že slyší ventily jak cvakají, ale to bývá právě detonace. Zkus na 4 rychlost jet 2000 ot. a prudce dát plný plyn, může to zadetonovat jen v první chvíli,pak by měl být čistý chod. Zvýšení náchylnosti k detonacím může napomáhat i chudá směs. Ale pro mě je hlavním důvodem naprosto špatně nastavená odstředivá regulace v rozdělovačích hned z fabriky,nevím zda byli tak zdechlí vymýšlet pro 130-136 úplně minimální změnu v odstředivé reg. nebo si fakt mysleli že je dobrý Ještě sem neviděl, že by z origo rozdělovačem 540 či 520 jela nějaká škodovka dobře od volnoběžných po max. otáčky. Řešení pro motory 130-136 je použití rozdělovače typu 880,který je z fav.50kw,kde už je ta regulace trochu slušnější. PS: při detonacích můžeš základní hodnotu předstihu dávat i záporně, hned po startu ho stejně regulace pošle do kladných hodnot.
22:29:11
22.11.2011
Nepér
Nesmí to cvakat jako dýzl 8 to už je moc špatně.
19:52:49
22.11.2011
mereksk
Mám otázku nech predídem problémom. Ako sa prejavuje detonačné spalovanie ? Mám 742.136 ( výfuk nerez ) zejme je tam vôla v rozvodoch lebo bol problém nastaviť základni predstih ( podla mierky raz 0 potom -3 alebo +4 ) No mal som najprv cca 5 potom som skúsil 0 išlo to horšie tak som dal 5 no ten zvuk sa mi nezdá je taký tvrdý - ostrý alebo ako to nazvať. Teraz to ma tah fakt poriadny no ten zvuk sa mi nezdá ( ako traktor )
Extreme Tyres