Felicia 1.3mpi 97" - prosakuje olej

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 20.11.2011 do 21.11.2011, založil/a tajnej
řadit dle data
20:21:28
21.11.2011
tajnej
Vyplach jsem hadici chladici system a naplnil ho pitnou vodou a razil do lidlu koupit kyselinu citronovou v pytliku.

Vsechno v poho, auto topilo, bylo to dobre odvzdusnene..

Na parkovisti u lidlu jsem nasypal 2 pytliky kyseliny do nadrzky s vodou a jel mestem nahoru do mototechny pro utesnovac chladice...

Pak jedu zpatky a slysim bublani a unik vody pres vicko nadrzky, kouknu na teplotu vody - ta hodne spadla a topeni prestalo topit...

Hned sem zastavil na parkovisti a vypnul motor. Otevru kapotu a nadrzka natlakovana a plna vody, v motorovym prostoru vsechno zadelany od ty vody s kyselinou...

Nechal sem to vystydnout a dolil cistou vodu pak rychle pelasil domu a z kopcu dolu vypinal motor..

Nastesti sem dorazil, jen jak cidlo teploty bylo na suchu to oblblo RJ a nechtelo mi to startovat teply motor...

Znova sem to proplach cistou vodou a projel jen s vodou, pak uz byl klid, vypustil jsem to a moh sem tam nalejt antifreeze s destilkou..

Ted uz jezdim bez problemu...



Jo a udelal sem mensi chybu, mel sem vyndat termostat aby se motor lip ochlazoval.

Vypada to ze voda s kyselinou citronovou ma nizsi bod varu a tudiz se hned zacla varit a tlakovat do systemu chlazeni, ktery se zavzdusnil - topeni netopilo, cidlo na suchu..

Termostat nez se otevrel uz bylo vsechno v cudu..



Radili to na feliciaklub.cz8
16:21:14
21.11.2011
vhml
Co to udělá za provozu?
11:53:27
21.11.2011
Karel.
-> tajnej: 3 3 kyselina citronová dobře čistí trubky, ale ne za chodu v autě, to je nesmysl'' N to jsi měl použít ocet nebo speciální připřavky k tomu určené, to ti poradil nějakej odbroník3 4
11:51:53
21.11.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> tajnej 20.11.11 11:55:36: Proč nepoužíváš přípravky na čištění chladicího okruhu - které jsou k tomu určené?
11:55:36
20.11.2011
tajnej
Ahoj, teď sem dělal na feldě a všiml jsem si, že se mi pořád objevuje volej na držáku alternátoru jak je uchycenej na hlavě šroubem a šteftem.

Vypadá to jako by to prosakovalo zkrz ten šroub. Bylo by to možný? Těsnění hlavy je původní a v oleji ani ve vodě nic, co by tam nemělo být není.

Jen mezi hlavou a blokem, jak je těsnění, trochu to tam lehce flekatí kolem dokola motoru, ale to bych řek, že je normální.

Auto ma zaručených 110t km.



Jo a taky bych chtěl "poděkovat" za návod jak pomocí kyseliny citronové vyčístit chladící systém.

Málem sem to uvařil..9
Extreme Tyres