1,3mpi se přechlastává

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 19.11.2011 do 09.12.2011, založil/a Pivodak
řadit dle data
15:18:09
09.12.2011
pavucina
Vymontuj listu se vstrikama, radim predtim pokud mozno nezapinat nakou tu hodinku zapalovani, nebo to pro jistotu odtlakuj, az budes mit listu venku, tak zapni zapalovani, az cvakne relatko, tak ho vypni a bez se podivat jestli ti nekapou vstriky, v DP je myslim povolena malinka kapicka za 10 minut.
12:49:25
09.12.2011
StepaNoFUN
-> vedec: nová lambda ještě bohužel neznamená dobrá lambda... :-/ 2x jsem reklamoval nějakej noname až jsem se vrátil k osvědčenýmu Boschi za dvojnásobek ceny. Ale i jeden Bosch jsem už posílal z5... :-/
upraveno 1x, naposled 09.12.2011 13:20:41
10:01:26
09.12.2011
sbf
odmontuj kostru riadiacej jednotky na bloku, smirglom to precisti a namontuj spat. potom startuj bez slapania na plyn.

edit: predpokladam ze baterku mas OK
upraveno 1x, naposled 09.12.2011 10:02:44
21:32:59
08.12.2011
suri
-> vedec: neviem mne to robí keď pred štartom sa dotknem plynu tak nechce chytiť alebo ak motor chcípne - zlé pohnutie tak má takúto tendenciu štartovania , pozrel by som na plynovom lanku či je vôla , cez diagnostiku pozrel či pracuje snímač teploty a lambda - hodnoty nie pamäť závad , prejavuje sa to v blbom okamžiku a ťažko sa hľadá závada
21:30:00
08.12.2011
vedec
-> Matulo: tak hall i cidlo za klapkou jsou novy..lambda je taky nova...

diagnostika ale ukazala 2x chybu 00525 020D 2342 Lambda sonda -

- výstup otevřen/zkrat na kostru/zkrat na plus/nesmyslný signál/signál mimo toleranci



jejidy co jsem tak vydedukoval z netu je mozna ze by to mohlo bejt vstrikama ??????
18:14:36
01.12.2011
Maťulo
-> Pivodak: praveze teplota sla na hor moc rychlo! hned po cca 10min na volnobeh to varilo a tlacilo do expanzky...

-> vedec: diagnostika ok??? bud to bude to cidlo teploty vzduchu na klapke alebo Hall...
16:53:50
22.11.2011
vedec
zdravim panove, vmisim se do tematu, mam podobnej problem, felda mpi plus lpg (vzdy ale startuje na benzin) studeny starty ok, teply uz jsou horsi, ale zas jak kdy. nejhorsi je kdyz zastavite chcipnete motor a chcete nastartovat tak po 10 minutach, ono to jako chyti ale sviti kontrolka dobijeni, pak se to chvilku jako rozmejsli jestli se to rozebhne nebo ne. a kdyz to chcipnete a zkusite znova tak to chyti bez problemu..jinak jizda jak na benzit tak plyn naprosto v pohode



jsou novy svicky, nova baterka, novy teplotni cidlo, vycistena a nastavena klapka...



vodu ani olej to nezere..jediny co jsem nasel byl trochu zoxidovanej konektor u cidla teploty nasavanyho vzduchu (vzadu za klapkou)..nejaky napady ?
13:19:09
20.11.2011
Pivodak
-> Matulo: Takže pokud to chápu dobře tak ti teplota na volnoběh nechtěla jít nahoru a tlakovalo to do nádobky.
11:19:27
20.11.2011
Maťulo
-> Pivodak: nedavno som robil jednu feldu s rovnakymi priznakmi! motor nechcel bez pridania plynu startovat, musel som tomu naslapavat ako pri karburatore! s palivovym systemom to nakonec nemalo vobec nic!!! 6 Benzin smrdel len preto, lebo som ho tam naslapal a tie vysoke otacky boli tak isto lne kym sa to zohrialo! Nevedel som prist na to co to je az kym mi teplota po cca 10 min na volnobeh nevybehla na maximum... Otvoril som expanzku a pridaval som plyn a v expanzek vyrivka... 4 Takze nakoniec to bolo tesnenie pod hlavou a hned jak sa to vymenilo, vsetko ostatne prestalo...
11:08:25
20.11.2011
Pivodak
-> buldozerxxx: čidlo je vyměněné a dělá to pořád
10:36:31
20.11.2011
tajnej
Ano, cidlo teploty by to mohlo delat, ale pak je divny, ze to na diagnostice neodhalili..
10:08:13
20.11.2011
buldozerxxx
nejsem si jistek hele ale mam za to ze uplne stejnej problem mi delalo cidlo na teplotu :-)...dal jsem temkrat nejake jine starsi a klid :-)
00:50:51
20.11.2011
TooM-As
Co takhle protekajici vstriky ? palivovy system je natlakovany a pres vstriky to protece do sani.
21:40:58
19.11.2011
Pivodak
-> Ultim: Jak mile se nastartuje tak pak už jede normálně
21:14:40
19.11.2011
Ultim
A kdyz ten motor bezi, tak bezi normalne? Neni stejne citit benzin?
19:14:05
19.11.2011
Pivodak
Zdravím chlapi,na Fele 1,3MPI nastal takový problém,když je motor studený tak po nastartování vyběhne do otáček a spadne na normální sytičové,když je motor zahřátý vypne se a nechá se tak cca 10minut v klidu a pak se nastartuje chová se jako motor s karbecem který se přechlastává takže nejde nastartovat bez sešlápnutí plynu a když chytne tak z výfuku se vyvalí koule černého dýmu (bohatá směs)a smrdí benzín.Už to bylo i na diagnostice ale nikdo nedokázal říct co tomu je8
Extreme Tyres