Felicia 1,6 topí/netopí

prohledat
57 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 11.11.2011 do 23.11.2011, založil/a MXMarek
řadit dle data
08:26:41
23.11.2011
Karel.
tak mám ještě jednu otázečku, jak by se chovalo topení kdybych prohodil hadice u termostatu?myslím od topení? Ještě když nebyla taková kosa, tak to topilo dobře, ale jak je zima tak nic, kdybych je zaměnil tak by to bylo jakoby pořád zavzdušněný ne?Podotýkám, že toplata motoru je tak jak má být
10:09:29
21.11.2011
Karel.
-> Stepan FUN: aha, takže žádná pojistka čistě nasunutý, tak to jsem nevěděl, nechtěl jsem za to škubat abych to neurval. Díky moc
10:06:50
21.11.2011
StepaNoFUN
-> Karel.: Fotku nemám. Prostě to v tom ohybu vezmeš a zatáhneš směrem dolů. Ono to vyskočí. Je to jenom nasazený v tom topení. Bez jakýhokoli zajištění. Ale naštělovat to tam zpátky je dobrej pakec. Já to mám u Formana ještě zpestřený tím, že svazek elektriky je skoro 2x tak tlustej, takže manipulační prostor je značně omezenej. :-/
09:56:16
21.11.2011
Karel.
-> Stepan FUN: já jsem si to myslel, ku*va8 je to hned za středovým tunelem zadělaný že? a kde přesně to odcvaknu?nemáš fotku?díky4
09:52:12
21.11.2011
StepaNoFUN
-> Karel.: Musíš zespoda vyhodit ten plast, kterej Ti rozvádí vzduch k nohám a pod sedačky. Stačí vycvaknout horní část z tělesa topení. Ven to jde dobře. Horší je to tam nacpat zpátky aby to sedělo.
09:45:44
21.11.2011
Karel.
tak jsem to včera zkoušel a ani prd8 Sundal jsem ten jakoby filtrbox na kovových cvokách, dostal jsem se k vrtuli, kterou jsem oddělal. Odpojil boční hadice a snažil se vysunout topení, vadil soklík na baterku. Takže jsem rozdělal palubku, odpojil táhla,abych to povvysunul, ještě jsem topení uvolnil z kastle dvouma šroubama, dál jsem nic jinýho nenašel, ale prostě nešlo povytáhnout aji když jsem silnějc zabral, jestli třeba není přilepený, hejbalo se, ale vytáhnout ani prd tak kde je chyba?10
10:25:10
18.11.2011
suri
-> Karel.: na 1,6 sa nič neodvzdušňuje , naleješ a necháš bežať kým nezapne vetrák a doleješ , maximálne pomačkáš hadice
08:38:03
18.11.2011
Karel.
-> MXMarek: odvzdušňoval jsi to?1.6 se prý odvzdušňuje skřípnutím hadice odvodu/přívodu teď nevím od topení a přidá se plyn, pak pustí a tím podtlakem odvzdušní je to tak?
23:09:33
17.11.2011
suri
-> MXMarek: jj klasika , tiež ma to čaká ale neriešil som to .
22:09:33
17.11.2011
MXMarek
-> Karel.: Vypustit chlad. kapalinu, vyndat baterku, oddělat hadice od radiatoru, povolit radiátor a celé těleso topení a pak pořádně zabrat za těleso a radiátor vysunout. Mě akorát zevnitř drželo těleso topení za to vedení vzduchu na nohy, tak to jsem musel zevnitř odehnout.
21:56:23
17.11.2011
Karel.
-> MXMarek: Jak jsi postupoval?odpojím baterku,vytáhnu část toho topení a tam je ta vložka, musel jsi oddělávat i ten ovládací panel v interiéru? Kde ta přepážka je?
21:46:55
17.11.2011
MXMarek
Tak felicia zase topí, bylo to opravdu tou přepážkou, takže suri díky moc za radu
zvětšit Felicia 1,6 topí/netopí - obrázek od MXMarek vložen 17.11.2011 21:46:55
17:39:31
15.11.2011
suri
-> Nwkt: aha-> Fén: viem podobne ako 1,6 , ono diesel o felde topí veľmi slušne
17:28:06
15.11.2011
Fén
-> suri: Nevím jak dlouho chládne hlína ve feldě, ale dehtu to trvá hodně dlouho.
17:25:31
15.11.2011
suri
-> Nwkt: ty v tom tvým máš nezávislé?
17:23:50
15.11.2011
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: 15.11.11 16:57:284
17:22:32
15.11.2011
Nwkt
suri 15.11.11 15:32:12 napsal:

→ Jirik_Tuňák: no jo , ja už budem kukať auto

z nezávislým a vyhrievanými sedačkami
Rozumný názor 158
17:17:11
15.11.2011
suri
-> Fén: v prípade felicie je to jedno
17:10:34
15.11.2011
Fén
-> Jirik_Tuňák: To rychlejší topení je jenom u prvního startu. Když se někde zastavíš třeba na hodinu, tak má navrch zase dehet
17:01:45
15.11.2011
suri
-> Jirik_Tuňák: ja naftu nemám tiež rád i ked ju nezatracujem a ako spotrebný voz bysom si ju predstaviť vedel , ale zatiaľ stačí felicia
16:57:28
15.11.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: Jak říkám, zlatej benzín. 1 Sice tam chybí ten tentononc vocpoda. Ale je to celkově levnější na opravy a servis. Rozdíl ve spotřebě není v době variabilních časování a zdvihů už tak markantní oproti naftě. A hlavně to dřív a rychleji topí.
15:32:12
15.11.2011
suri
-> Jirik_Tuňák: no jo , ja už budem kukať auto z nezávislým a vyhrievanými sedačkami
15:30:28
15.11.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: Ale je pravda, že Felina topila moc pěkně. Mě topil Kantík taky výborně do pár minut. Teď problém taky nemám, ale zase se vytápí velký prostor. Aspoň, že je tam vícezonový rozvod i pro zadní sedačky včetně podlahy.
14:36:44
15.11.2011
suri
-> Jirik_Tuňák: neviem ale zatiaľ v čom som sedel nič nekúrilo tak rýchlo ako felicia vyjma ak to nebolo nezávislé , to je asi jediná zimná výhoda felicie .





ujo má corsu cdti a po hodine jazdenia je v aute zima , chodí z kartonom cez chladič ako chodili 120tky , termostat to má ok ale kúri to až po jeho otvorení aj to nie je bohviečo , ak je vonku okolo 0st sa termostat otvorí , potom zavrie a takto dookola kúri nekúri , u auta za bezmála pol miliona by som očakával niečo iné ...
14:34:17
15.11.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri: Mno já jenom, že jsem ten problém u "moderních" vozů ještě nepocítil. Ano, max. u nafty, v některejch autech se pak moc neohřeješ, nebo po jízdě parkuješ a začíná to topit. Ale taky jak u čeho u 320D E90 jsem tenhle problém taky nepozoroval. 1
11:36:58
15.11.2011
suri
-> Jirik_Tuňák: to ja radšej potom nezávislé
11:21:11
15.11.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
suri 15.11.11 09:46:35 napsal:

→ Jirik_Tuňák: ja to mám niekedy spred leta a neriešil

som to , ono to aj tak topí ešte luxusne proti moderným vozom .
Já vím, moderní vozy netopí vůbec, tam si musíš nosit na záda kocoura a v dece nahřátou žehličku. 3
upraveno 1x, naposled 15.11.2011 11:43:41
10:44:44
15.11.2011
Karel.
-> suri: rozdělaný jsem to ještě neměl tak nevím8

-> minno: z toho si nedělej srandu8 Jsem se teď měsíc s mladou stěhoval, ani jsem nepřezul, takže dneska po 5hod valím k našim, kde budu za tmy přezouvat, orandžádu musím hodit do jiné garáže, garáž co je doma vyklidit, no celkem nuda, ale bez topení jezdit nebudu1
10:30:43
15.11.2011
minno
-> Karel.: kým to vyriešiš bude jar :)
10:29:44
15.11.2011
suri
-> Karel.: a zanesené to nie je ?
10:28:16
15.11.2011
Karel.
-> suri: no ono i při těch otáčkách to není žádná sláva,takže si tím radiátorem nejsem tak jistej, asi to zkusím ještě oidvzdušnit, ale voda se neztrácí8
10:18:57
15.11.2011
suri
-> Karel.: však na voľnobeh to topí len tak vlažne a v otáčkach riadne ak je ko radiator
10:16:13
15.11.2011
Karel.
takže změna, na volnoběh to topí, né nijak slavně,ale topí a za jízdy taky, ale.....minulej rok to topilo určitě daleko víc, takže radiétor by to být nemusel, klapky by měly být v pohodě. Takže čím to? je to 1.6 v plynu, odvzdušněný to bylo před 2 měsícema kdy se dělala hlava
09:46:35
15.11.2011
suri
-> Jirik_Tuňák: ja to mám niekedy spred leta a neriešil som to , ono to aj tak topí ešte luxusne proti moderným vozom .
09:33:28
15.11.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ideální doba na vysírku topení. 1
15:28:50
14.11.2011
Karel.
-> suri: ok díky
15:15:46
14.11.2011
suri
-> Karel.: budíky
15:12:43
14.11.2011
Karel.
-> suri: takže když to nepůjde tak dát dolů část palubky jo?hmm tak na to mrknu až o víkendu radši8
14:56:13
14.11.2011
suri
-> Karel.: dva šrouby sú tam ale neviem ako ti to pôjde , raz to ide raz nie treba dať prístrojovku von a uvolniť ovládanie topení , prípadne rozvod vzduchu , čas si nedovolím tipovať
14:53:25
14.11.2011
Karel.
-> suri: tak to mám radost a kde drží to topení?předpokládám z motorovýho prostoru 4 šrouby ne?práce na jak dlouho cca? nemám teď garáž bohužel8
14:41:07
14.11.2011
suri
-> Karel.: topení vyndavať netreba , stačí baterku a povoliť uchyteniee topenia - niekedy ide pohnúť dostatočne aby sa radiator dal vybrať inokedy treba uvolniť ovládanie v kabíne , prístrojovy panel a za ním rozvod vzduchu
08:45:12
14.11.2011
Karel.
chci se zeptat, mám stejný problém jako MXMarek, ale nikdy jsem topení nevyndával z feldy. Jakej je postup?
16:53:43
12.11.2011
suri
-> MXMarek: jj
13:38:25
12.11.2011
MXMarek
Takže říkáte koupit jiný origo radiátor?
22:03:43
11.11.2011
StepaNoFUN
-> suri: Ani nerozdělal. Byl jsem tak nas*anej, že jsem s ním šlehnul do kouta a dál to neřešil...
21:57:58
11.11.2011
suri
-> Stepan FUN: a rozdelal si ten tvoj a prepážky nikde že jo? klasika
21:51:39
11.11.2011
StepaNoFUN
-> suri: A pak jsou lidi, kteří si koupěj novej radiátor, kterej tu přepážku nemá z výroby a divěj se proč to kuwa netopí, 5x rozeberou všechno možný a nakonec daj jetej radiátor a je po problémech. Po týhle zkušenosti musím konstatovat, že čínu už nikdy... :-/ Ještě leží někde na dílně. Neměl jsem ani sílu to reklamovat...
21:23:21
11.11.2011
suri
-> MXMarek: nie , na vstupe vody do radiatora topení sú dva nátrubky na hadice a vnútry predelené prepážkou z umelej hmoty , tá sa odlomí a voda ide najkratšou cestou , je to relatívne častá závada , pomôže výmena za origo radiator škoda nie za čínu - tá topí znateľne menej a jetý vzhľadom na relatívne zložitú výmenu by som nedoporučil
20:38:00
11.11.2011
MXMarek
-> suri: Jakou přepážku myslíš? Někde v tělese topení?
Extreme Tyres