skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
diagnostika favorit Bmm - Chyby
prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 09.11.2011 do 11.11.2011, založil/a Jarda - zrušená registrace
09:25:43
11.11.2011
11.11.2011

Markop
-> Jarda: Ten obrázek je výstřižek z nějakýho časáku. A značka souhlasí s tím holandským na tom tvym webu, takže to fakt bude on.
08:00:33
11.11.2011
11.11.2011

Jarda - zrušená registrace
-> Markop: jj, mam 2, jeden cas jsem mel i 3
a prave zelenej je jedobod... www.mtxroadster.wz.cz
ten z obrazku, neni to holandan?

ten z obrazku, neni to holandan?
22:40:32
10.11.2011
10.11.2011

Markop
-> Jarda: Teď jsem si teprve všiml, ty máš fakt sedm nula šestku?
Kolem mě to taky kdysi jezdilo, měl to tady otec jednoho mého spolužáka z učňáku.
Kolem mě to taky kdysi jezdilo, měl to tady otec jednoho mého spolužáka z učňáku.
21:56:33
10.11.2011
10.11.2011

Jarda - zrušená registrace
-> Markop: nebo na nej nejak zapomeli... (ze skodovky dostali zrovna zmetek - nedokoncene saci) precijen v metalexu udelali udajne jen 4ks aut s timto motorem,
ale jestli teda nemeli ani diagnostiku
to je dobre stavet motor se vstrikovanim bez diagnostiky
ale jestli teda nemeli ani diagnostiku


20:26:08
10.11.2011
10.11.2011

Markop
-> Jarda: Feldy v té době měly čidlo na sání, kde by se vzalo sériové sací potrubí bez otvoru pro čidlo, leda by to tak schválně pro MTX vyrobili.
Ale i bez čidla to jede, že ;-) ECU signál nahradí. Ale je to pro ní "nepříjemné", musí těsně po nastartování provádět velké množství korekcí.
Ale i bez čidla to jede, že ;-) ECU signál nahradí. Ale je to pro ní "nepříjemné", musí těsně po nastartování provádět velké množství korekcí.
19:55:30
10.11.2011
10.11.2011

Jarda - zrušená registrace
-> castrol: s tou redukci prave nevim, jinac vsude s bezicim motorem jde... proto jsem se ptal jestli je dobre mit propojene K a L
-> Markop: ja mam sani z feldy 136BMM r.v.1994, ale je docela vyzrane, to bych si radeji udal ten zavit do stavajiciho, mozna stavajici bude take nejak upravene
me majitel tvrdil, ze motor ma mit 90HP, jede to fakt hodne dobre, kdyz to porovnam s motorem, co jsem si stavel (fabka v bloku 135, kp 10,3:1, vacka 265 chovanec, 880 rozdelovac, hlava po GO z 136BMM s trochu zvetsenymi a slicovanými kanaly) tak toto je jeste o trochu lepsi
auto je r.v. dle TP 6/1995, tak me napada, jestli sani nebylo uz pro feldu, ktera ma mit cidlo v domku termostatu a kabelaz dali jeste starou a termostat take...
-> Markop: ja mam sani z feldy 136BMM r.v.1994, ale je docela vyzrane, to bych si radeji udal ten zavit do stavajiciho, mozna stavajici bude take nejak upravene
me majitel tvrdil, ze motor ma mit 90HP, jede to fakt hodne dobre, kdyz to porovnam s motorem, co jsem si stavel (fabka v bloku 135, kp 10,3:1, vacka 265 chovanec, 880 rozdelovac, hlava po GO z 136BMM s trochu zvetsenymi a slicovanými kanaly) tak toto je jeste o trochu lepsi
auto je r.v. dle TP 6/1995, tak me napada, jestli sani nebylo uz pro feldu, ktera ma mit cidlo v domku termostatu a kabelaz dali jeste starou a termostat take...
19:37:31
10.11.2011
10.11.2011

Markop
-> Jarda: Ha, ha. No pěkný. Kde asi soudruzi udělali chybu. Nenapadá mě jediný důvod, proč tam to čidlo nedali.
A nebylo by fakt lepší sehnat favoriťácký sání, než vymýšlet čachry s termostatem?
Co se připojení týče, to se občas stává, že ECU nechce komunikovat s vagem. Máš dobře ukostřenou ECU? To taky občas po těch letech zlobí.
A co se týká 135B a jednotky ze silnější verze, taky je to občas k vidění. Prý to přidá až megalomanské 4kW výkonu...
:-D
A nebylo by fakt lepší sehnat favoriťácký sání, než vymýšlet čachry s termostatem?
Co se připojení týče, to se občas stává, že ECU nechce komunikovat s vagem. Máš dobře ukostřenou ECU? To taky občas po těch letech zlobí.
A co se týká 135B a jednotky ze silnější verze, taky je to občas k vidění. Prý to přidá až megalomanské 4kW výkonu...
:-D
19:37:25
10.11.2011
10.11.2011

castrol
-> Jarda: a na inom aute bez problemov ide
19:31:24
10.11.2011
10.11.2011

Jarda - zrušená registrace
pri behu motoru :(
17:30:02
10.11.2011
10.11.2011

Jarda - zrušená registrace
-> castrol: jj, zadne cidlo tam nemam...
uz od vyroby
ale porad mi neni jasne, ze se to nepropoji za chodu motoru



ale porad mi neni jasne, ze se to nepropoji za chodu motoru

16:55:53
10.11.2011
10.11.2011

castrol
-> Jarda: Markop 10.11.11 10:49:54 napsal:
→ Jarda: Hele, že tys vyměnil čidlo pro teploměr, co? Ty
nevíš, že čidlo teploty chl. kapaliny pro ECU je vzadu na sacím
potrubí?toto ma ani nenapadlo ked si pisal ze si cidlo vymenil
tak kazdopadne uz vies kde je chyba
→ Jarda: Hele, že tys vyměnil čidlo pro teploměr, co? Ty
nevíš, že čidlo teploty chl. kapaliny pro ECU je vzadu na sacím
potrubí?toto ma ani nenapadlo ked si pisal ze si cidlo vymenil

16:23:31
10.11.2011
10.11.2011

suri
-> Jura_Favorit: jj niekde som to videl na fotke a kukal som na to ako puk , neviem s čoho to bolo , proste dávo domček , klasika jedno čidlo a druhé vyzeralo ako oirgo z bmm
15:53:49
10.11.2011
10.11.2011

Jura_Favorit
-> suri: myslíš hliníkovou skříň s otvorem jak pro sdružené čidlo, tak pro staré čidlo jen na teploměr?? 

15:53:23
10.11.2011
10.11.2011

Jarda - zrušená registrace
-> suri: no prave to je v hlinikovem, to by taky slo tam dat obe... zas nechci, aby to vypadalo jako nejakej bastl...
15:45:26
10.11.2011
10.11.2011

suri
-> Jarda: hele a nemal to mtx v hliníkovom domčeku ? ja som raz videl domček vyzeral ako origo na dve čidlá , urobil by som kus gulatiny zo závitom a navaril to tam a naskrutkoval
15:42:02
10.11.2011
10.11.2011

Jarda - zrušená registrace
-> suri: ale to musim i domek termostatu nebo cely termostat? tam uz to cidlo preci neni na nasroubovani, ale drzi na te plastove zavlacce... a co budik? bude fungovat
napada me poresit to jen tim termostatem a udelat si redukci na soucasnou kabelaz...
napada me poresit to jen tim termostatem a udelat si redukci na soucasnou kabelaz...
15:37:37
10.11.2011
10.11.2011

suri
-> Jarda: tak zožeň novšiu elektriku a daj čidlo k termostatu ako novšie feldy bmm
15:35:30
10.11.2011
10.11.2011

Jarda - zrušená registrace
-> Markop: tak si predstav, to mi nebudes verit...
cidlo jsem vymontoval z vraku, co mi stoji pred barakem a zjistil jsem, ze jej nemam kam namontovat, uz kdysi jsem chtel dat fotku, co mi to visi za dvojdratek s conectorem...
ted si napred rikam, aha to cidlo bude odpojene, tak ho jen pripojim a koukam na sacim je jen nalitek, neni tam pro cidlo udelana dira a zavit
takze to auto cidlo nikdy nemelo
co ted s tim... saci se mi sundavat nechce :/ jeste nikdy dole nebylo, auto je to zelene MTX, co mam v id... najeto ma 93tis. km
zajimave je i to, ze na motoru je 135B a jednotka tam je 50kW, je fakt, ze jede hoodne dobre a nevim, co s tim v metalexu udelali, ale ze to nechali bez cidla

ted si napred rikam, aha to cidlo bude odpojene, tak ho jen pripojim a koukam na sacim je jen nalitek, neni tam pro cidlo udelana dira a zavit


co ted s tim... saci se mi sundavat nechce :/ jeste nikdy dole nebylo, auto je to zelene MTX, co mam v id... najeto ma 93tis. km
zajimave je i to, ze na motoru je 135B a jednotka tam je 50kW, je fakt, ze jede hoodne dobre a nevim, co s tim v metalexu udelali, ale ze to nechali bez cidla

14:27:13
10.11.2011
10.11.2011

Markop
-> Jarda: Na všech fáčkách BMM jsou oddělený, na prvních feldách taky. Teprve někdy v 96, teď nevím přesně, se začalo na termostat montovat dvojité, čtyřpinové.
14:02:48
10.11.2011
10.11.2011

Jarda - zrušená registrace
-> Markop: hmm, nevim...
dekuji, felda, fabka mpi to ma ale na termostatu ne? a ja se divil, ze klesnou otacky po zahrati ikdyz dratek na cidle neni pripojen


10:49:54
10.11.2011
10.11.2011

Markop
-> Jarda: Hele, že tys vyměnil čidlo pro teploměr, co? Ty nevíš, že čidlo teploty chl. kapaliny pro ECU je vzadu na sacím potrubí?
09:35:27
10.11.2011
10.11.2011

Jarda - zrušená registrace
-> castrol: kostra je OK
to K a L ma byt opravdu propojene?
jaky na to pouzivate VAG? je mozne, ze BMM felda r.96 by to mela jine? - treba zrovna cidlo teploty ma 4 vodicove a tady je jen jeden kablik jako u karbecu jen pro budik
tady je ta chyba cela...
00522 020A 2312 Snímač teploty chladicí kapaliny -
- přerušení/zkrat na plus/zkrat na kostru/
nesmyslný signál
napada me, aby nebyla chyba na pristrojovce v budiku... ale stejne porad nechapu, proc mi to pise, ze nelze synchronizovat, kdyz bezi motor :(
to K a L ma byt opravdu propojene?
jaky na to pouzivate VAG? je mozne, ze BMM felda r.96 by to mela jine? - treba zrovna cidlo teploty ma 4 vodicove a tady je jen jeden kablik jako u karbecu jen pro budik

tady je ta chyba cela...
00522 020A 2312 Snímač teploty chladicí kapaliny -
- přerušení/zkrat na plus/zkrat na kostru/
nesmyslný signál
napada me, aby nebyla chyba na pristrojovce v budiku... ale stejne porad nechapu, proc mi to pise, ze nelze synchronizovat, kdyz bezi motor :(
22:57:37
09.11.2011
09.11.2011

castrol
-> Jarda: hej je od baterky napriamo obcas to tam blbne ale ked ide nastartovat tak neviem
22:55:34
09.11.2011
09.11.2011

Jarda - zrušená registrace
-> castrol: na motoru? proverim... myslim, ze kostrici pasek dole nemam (mezi napravnici a motorem), ale, ze tam je napojena primo od baterky - jena na motor a druha na kastli

22:44:32
09.11.2011
09.11.2011

castrol
-> Jarda: tak to divne je ...kostra je dobra
22:39:29
09.11.2011
09.11.2011

Jarda - zrušená registrace
-> castrol: zkousel... ale je i divne to, ze se mi nepropoji pri behu motoru, u feldy bmm r.96 chodil bez problemu, ale tam uz je prave zasuvka obd-II , jinac s tim bezne delam feldu a fabii mpi, octavku 1.9TDi a VW polo 1.1 taky nejaky jednobod
22:33:23
09.11.2011
09.11.2011

castrol
-> tunerlada: to je pravda ale nahoda je blbec a stane sa ze to pomoze
22:31:44
09.11.2011
09.11.2011

tunerlada
-> castrol: no to by melo stejný efekt jako vymazaní paměti závad, pokud tam ten problém skutečně je tak se tam opět v paměti objeví
22:28:49
09.11.2011
09.11.2011

castrol
-> Jarda: a odpojit baterku si neskusal
22:24:08
09.11.2011
09.11.2011

Jarda - zrušená registrace
toto to pise: :(
22:23:06
09.11.2011
09.11.2011

Jarda - zrušená registrace
udal jsem si redukci na BMM favorit (je to v motorovem prostoru), ale pri chodu motoru mi to pise nelze synchronizovat , kdyz motor zhasnu a necham zapnutej klicek, tak prectu pouze pamet zavad – pise mi to haluv snimac (to je normalni, kdyz nebezi motor, to pise kazdy jednobod a potom cidlo teploty, to zkusim zitra vymenit… (motor ma nekdy studeny strasne nizky a nepravidelny volnobeh, ale zase vacka tam neni zrovna seriova a zere to 10l/100km, takze na tom by se to cidlo podilet mohlo
u te redukce jsem K a L propojil, ta zasuvka v aute ma jen + – a jeden dalsi kablik pro diagnostiku
z pinu na obrazku mam v aute pouze 2,4,5
VAG mam IRH 304
tak jsem dnes cidlo vymenil a chyba je tam stale, vymazu a za chvilku naskoci zas :/… budik prestim ukazoval vyssi teplotu
u te redukce jsem K a L propojil, ta zasuvka v aute ma jen + – a jeden dalsi kablik pro diagnostiku
z pinu na obrazku mam v aute pouze 2,4,5
VAG mam IRH 304
tak jsem dnes cidlo vymenil a chyba je tam stale, vymazu a za chvilku naskoci zas :/… budik prestim ukazoval vyssi teplotu