skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Úprava motoru s Lpg
20:25:23
09.11.2011
09.11.2011

vhml
-> Akasa: komplet pístní sadu jsem mel doma navic a vacku bych musel kupovat a vyndavat motor. Takze u me asi tak...
19:18:18
09.11.2011
09.11.2011

Akasa
Právě ani nevím, jestli mám jít cestou obsahu nebo spis vačku a tak. Jinak Tu hlavu udělám každopádně.
18:46:33
09.11.2011
09.11.2011

vhml
Teď taky stavím motor na LPG. Ale jen na běžné ježdění. KP kolem 10,5 , slícovat kanály a trochu dotvarovat + nahodím vrtání 77mm protože tu mám jedno navíc
18:40:11
09.11.2011
09.11.2011

Akasa
Zdravím,
Chtěl jsem se zeptat, jaké úpravy by jste mi doporučili na motoru favorit při provozu na LPG? Mám škodu 125 (zatím stále origo motor, ale favo mám už doma v garaži) a chtěl bych dosáhnout sportovnějšího výkonu při rozumné spotřebě. Záleží mi spíš na účinnosti než na nějaké velké úpravě karburátoru, ale zároveň, aby ten motor vydržel aspoň 40 000km. V plánu mám úpravu hlavy, vačku, možná kliku z Fábie. Finance na úpravu jsem si vymezil do 30 000, ale cim min tím líp. Předem děkuji za rady.
Chtěl jsem se zeptat, jaké úpravy by jste mi doporučili na motoru favorit při provozu na LPG? Mám škodu 125 (zatím stále origo motor, ale favo mám už doma v garaži) a chtěl bych dosáhnout sportovnějšího výkonu při rozumné spotřebě. Záleží mi spíš na účinnosti než na nějaké velké úpravě karburátoru, ale zároveň, aby ten motor vydržel aspoň 40 000km. V plánu mám úpravu hlavy, vačku, možná kliku z Fábie. Finance na úpravu jsem si vymezil do 30 000, ale cim min tím líp. Předem děkuji za rady.