vyvazenie ojnic a piestov

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 04.11.2011 do 06.11.2011, založil/a DuriQ

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

vyriesene

Zastavil:DuriQ

řadit dle data
13:29:01
06.11.2011
DuriQ
ok vyvazene vsetko do jednej vahy dik :)
15:25:47
04.11.2011
Gemini
idealne je mat vsetko v nule......idealne pre motory s 320tkou vackou, inac to je sumak, 2-3 gramy hore dole
12:35:38
04.11.2011
DuriQ
aj ked si neviem dost dobre predstavit ako by to mohlo ohybat kluku skor mi pride ze 2-3 bude potrebovat o cosi viac namahy aby dvihli tie 2x3g, ako tiez si myslim, ze je lepsie aby to bolo v jednej vahe ale pokial do tych ojnic nemusim sahat tak nesaham preto ta otazka :)

ale asi budem muset sahnut :P
12:25:16
04.11.2011
vhml
Samozrejme musi mit vsechny stejne. Bud máš rozdíl 1-4 a kliku ,,naklápí" nebo mas rozdil 1-4 a 2-3 a kliku ti to ,,ohýbá".
12:02:55
04.11.2011
DuriQ
mam jednu technicku otazocku ohladom vyvazenia ojnic a piestov ako celku 1-4 mam v rovnakej vahe, medzi 2 bol rozdiel 3g od ostatnych 3ks takze 3ku som odlahcil na vahu 2-ky

otazka ktoru si kladiem je ci ma zmysel sa zaoberat aby aj 1-4 mala rovnaku vahu ako 2-3, 1-4 chodia spolu a budu spolu o 6g tazsie ako 2-3 asi naidealnejsie je ked su vyvazene vsetky rovnako toz len tolko ci to ma zmysel sa s tym serkat :)

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

vyriesene

Zastavil:DuriQ

Extreme Tyres