fabia nebo 1.4 favorit ?

prohledat
68 příspěvků (zobrazeno 51 až 68) od 03.11.2011 do 29.11.2011, založil/a TooM-As
řadit dle data
11:55:49
05.11.2011
DuriQ
neviem co vsetci mate proti tym hydrakom, ako vo vsetkych inych autach to funguje len v tom vasom to nebude alebo si naivne myslite ze to strati 200koni ... to akoze vsetci vyrobcovia motorov su vadny ? :))
20:41:18
04.11.2011
elbacil
-> TooM-As: kanály nerieš,tie sa uzavru so zdvihátkami1
18:56:50
04.11.2011
TooM-As
já hydra právě vůbec nechci , a nejradši bych ty mazací kanály pro mě zaslepil , ale ještě nemám blok doma tak nevím jak je ten kanál přístupnej.
12:11:10
04.11.2011
DuriQ
TooM-As: ked to osadis dvyhatkami tak to ciastocne ucpes ale neverim ze by si natolko stratil tlak aby to nefungovalo :) a ked nechces kupovat nove dvyhatka tak tie stare si daj vycistit v ultra zvuku a pokial niesu uplne na sajgon maly by ist ale to vies zistit ked sa na ne blizsie pozries ;)
upraveno 1x, naposled 04.11.2011 12:11:57
12:22:51
03.11.2011
TooM-As
ano , jednak kvůli ostré vačce (296), a za druhé kvůli tomu že stará hydra se mi zdají spíše poruchová a náchylná na olej a do nových nechci investovat.
upraveno 1x, naposled 03.11.2011 12:24:21
12:18:36
03.11.2011
Ultim
-> TooM-As: Proc vlastne nechces hydroslety? Kvuli ostre vacce?

Pokud je tam nechces, tak tam dej proste normalni zdvihatka, oni uz samy uzavrou privod oleje.
12:16:30
03.11.2011
TooM-As
dobrá , a vadí tam tedy tlakové mazání ? nebude se ztrácet tlak oleje ? popř , je možnost dostat tam červíka jako ucpávku ?
12:13:48
03.11.2011
Ultim
-> TooM-As: jo
12:12:04
03.11.2011
TooM-As
ano, právě jsem na to koukal v dílně , felicie žádné tlakové mazání zdvyhátek nemá . ale fabie ano že ?
12:00:49
03.11.2011
MOLSO
-> m8rinek: pokial viem 1000 - felda tam ziaden kanal nema ...
11:57:56
03.11.2011
m8rinek
-> Ultim: Pravda, ve schématu jsem mazací kanál nenašel, tak jsem se asi trochu zmílil :)). Tak teď nevim a zodpovězte to někdo i mě :D.
11:48:34
03.11.2011
Ultim
m8rinek 03.11.11 11:38:05 napsal:

→ TooM-As: k normálnímu zdvihátku také vede mazací

kanálek…
Opravdu? Opravdu??? Ja mel za to, ze je to mazane jenom tim olejem so tece z hlavy.
11:41:46
03.11.2011
TooM-As
aha :-) tak to jsem nevěděl hned až budu v dílně to prozkoumám.
11:38:05
03.11.2011
m8rinek
-> TooM-As: k normálnímu zdvihátku také vede mazací kanálek...
11:36:34
03.11.2011
TooM-As
Výměna hydroštelů je mi jasná ale co udělat s olejovým kanály které nim logicky musí jít ?



Ano vše již je někde napsáno ale je vemi těžké se k tomu dostat přes spoustu příspěvků kde se všichni hádaj o ničem.
11:14:22
03.11.2011
m8rinek
Vše již je někde napsáno. Místohydroštelů, dáš klasický zdvihátka a tyčky.
11:08:17
03.11.2011
MOLSO
-> TooM-As: urcite fabiovy blok. uz len pre to ze ma vyssiu tuhost a tu mrezu zospodu 4
10:35:01
03.11.2011
TooM-As
Ahoj řeším teď problém se stavbou sportovního motoru, nevím jestli použít celý motor z fabie i s blokem , a nebo nechat upravit kliku pro použití do motoru favorit.

Ještě jsem se nikde nedočetl jaký vliv má odebrání vývažků na kompletní vyváženost celého klikového mechanismu ( jen tak tam přece ty vývažky nebudou).

co jsem se dočetl tak fabie má hydroštely , a co vím o hydrech tak musí bejt plněný tlakovým olejem takže by se tam potom zbytečně ztrácel tlak.



Pokud už to tady někde bylo probírané tak se omlouvám za nové téma ,ale hledám to již 3 dny a kromě spousty hádek které s tématy vůbec nesouvisely jsem se toho vlastně moc nedozvěděl.
Extreme Tyres