skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Repase karburátoru - Kratochvíl
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 31.10.2011 do 30.11.2011, založil/a dragon_cb_cz
21:41:05
30.11.2011
30.11.2011

mereksk
Prepáčte že využijem tému no mám malú otázku. Mám karbec SEDR3223 otryskovani prechádzajúcim majiteľom podla SEDR2932 (120L) no niesom si istí čo všetko vymenil a kde všade sa ukrivaju trysky a vzdušníky. No mám len otázku je ich 7 ? ( tie ktoré sa dajú odšraubovať ? ) ( tryska behu naprázdno 1 a 2 , tryska hlavná 1 a 2 , tryska sytiča , tryska behu na prázdno 1 a 2 ) Alebo sú ešte niekde nejaké ktoré sa dajú vymeniť ?
08:57:07
30.11.2011
30.11.2011

Nepér
Od začátku mluvím o LEKRu, nic jinýho neumět 

14:40:09
29.11.2011
29.11.2011

dragon_cb_cz
-> Nepér: OK, díky, pokud nebude zbytí tak to tak udělám - ale právě jsem to radši chtěl nechat seřídit "pořádně". Máte někde rychle odkaz na nějaký instrukce k SEDRu ať vím kterej šroub je kterej (ideálně s fotkama)? Já jsem bohužel co se týká karburátorů zamrzl u BSek, s těma si celkem rozumím, ale s dvoukomorákama ne :(
Jinak píšeš - dorazem klapky a předstihem volnoběh na 900 - to je ten problém, teď je tam asi 1100, což mi přijde moc. Předpokládám, že dorazy Kratochvíl seřídil dobře (ty ani doma seřídit pořádně nejdou, úchylkoměr nemám), ale vůbec nepíšeš o šroubu přídavnýho vzduchu - toho si všímat nemám vůbec?
Jinak píšeš - dorazem klapky a předstihem volnoběh na 900 - to je ten problém, teď je tam asi 1100, což mi přijde moc. Předpokládám, že dorazy Kratochvíl seřídil dobře (ty ani doma seřídit pořádně nejdou, úchylkoměr nemám), ale vůbec nepíšeš o šroubu přídavnýho vzduchu - toho si všímat nemám vůbec?
09:26:14
29.11.2011
29.11.2011

Discovera
-> Nepér: Nevíš jestli je na LEKRa taky nějaký laický postup, jak ten karb nastavit? Ten kdo mi dělal karby na stolici už tu taky jaksi néni a do Prahy to mám z Olmika dost z ruky
Na stk mi posrali špičkově nastavení karbu a rád bych jej nastavil alespoň na nějaký opravdu rozumný základ než začnu příští rok jezdit

08:20:30
29.11.2011
29.11.2011

Nepér
Šroub směsi nastav tak, že ho utáhneš na konec a povolíš na asi 4 otáčky a na prohřátém motoru s autem na rovině budeš postupně po půl otáčkách ubírat, dokud nezačne být volnoběh nepravidelný, při tom musíš mít dorazem klapky a předstihem danej volnoběh kolem 900 rpm, nebo kolik tam má být. Pak přidej půl otáčky doleva, ať to běží pravidelně. Takhle je to +- nastavený i na slušný emise. Když ti to bude cukat při jízdě v koloně na jedničku, zejména při pomalém přidávání z jízdy bez plynu mezi 900-1100 rpm, nebo ti to bude cukat při brždění motorem v podobných otáčkách, tak si to o další půlotáčku doleva přidej. Jestli všechno po Kratochvílovi funguje jak má, což tak většinou bývá, není třeba nic víc seřizovat, pokud se jedná o sériový motor.
08:00:33
29.11.2011
29.11.2011

Jozka
-> palinator: Nu, když mu u nás řeknu, tak to po měření zase přeladí na lépe
.. nebo to z toho "úředního" základu napravíme u známýho dle ucha.. Řešil jsem to takhle kvůli termínu hlavně. Když jsem tam dojel, že chci doladit motor, tak to bylo vždycky "za 14 dní v úterý", kdežto když řeknu, že chci změřit emise, jdu na plac do hodiny nanejvejš..
A když už se jo nedařilo, tak má kamarád tester v servisu - akorát to k němu mám 35 km daleko - ale to je tobě houby platný, protože z Phy to bude nějakých 135 km.

A když už se jo nedařilo, tak má kamarád tester v servisu - akorát to k němu mám 35 km daleko - ale to je tobě houby platný, protože z Phy to bude nějakých 135 km.
15:49:23
28.11.2011
28.11.2011

dragon_cb_cz
Prave, chtel bych to nechat seridit taky aby to bylo optimalni pro motor, ne pro ekologisty ;)
13:43:33
28.11.2011
28.11.2011

palinator
-> Jozka:
Jenže na klasickejch emisích stáhnou bohatost na 0,5% CO a stojí to za prd, obzvláště v chování za studena a v nízkých otáčkách.
Jenže na klasickejch emisích stáhnou bohatost na 0,5% CO a stojí to za prd, obzvláště v chování za studena a v nízkých otáčkách.
13:33:46
28.11.2011
28.11.2011

Jozka
-> Vít Heřman: Nechávám si udělat emise.. skoro to vyjde levněji - teda u nás.
11:01:58
28.11.2011
28.11.2011

dragon_cb_cz
Hmm, tak mě snad nepokazil nic zásadního, ale volnoběžky jsou někde okolo 1100 - ale alespoň stabilní :) Takže jen tohle seřídit. Nějaký tip na servis v Praze kde mi seřídí karburátor podle analyzátoru?
10:22:17
03.11.2011
03.11.2011

Jozka
Za mě jeden karb ok, jak došel, tak potom šel, druhej jsem ještě nezkoušel..
21:24:23
02.11.2011
02.11.2011

Nepér
Já u něj měl asi třikrát nějakej Lekr... z toho ten poslední jsem chtěl na upravenej motor, takže obohatil první stupeň a dal jinou emulzní trubičku volnoběhu. Funguje to dobře (kontroluju to lambdou), jen jsem ještě musel jinak nastavit sytič, jinak než na sériový motor. Jednou nedotáhnul sponu na hadičce
. Holt už je to starší pán a někdy dělá chyby ale myslím si, že umí. Navíc to mám 10 minut daleko.

19:19:29
02.11.2011
02.11.2011

jerrom
Nedal mi do víka karbece "trubičku" která trčí do prostoru mezi difuzorama. Motor pak nešel nastartovat. A byla špatně hladina. Při reklamaci (dal jsem ho na motor asi až po 2 měsících) mi to neuznal a tvrdil, že se do toho někdo hrabal.
17:46:43
31.10.2011
31.10.2011

dragon_cb_cz
Ahoj,
zítra bych chtěl dovézt kaburátor na repasi ke Kratochvílovi (karburatory.sweb.cz/), četl jsem tu na něj reference pozitivní i negativní, ale přeci jen ty pozitivní převažují, tak jsem se rozhodl to zkusit. Chtěl bych se zeptat těch co měli zkušenost negativní - co konkrétně udělal špatně, tzn až ho budu sledovat co dělá, na co mám dát bacha? Vím, že někdo psal, že něco nedotáhnul a pak z karbu tekl benzín - ještě něco?
zítra bych chtěl dovézt kaburátor na repasi ke Kratochvílovi (karburatory.sweb.cz/), četl jsem tu na něj reference pozitivní i negativní, ale přeci jen ty pozitivní převažují, tak jsem se rozhodl to zkusit. Chtěl bych se zeptat těch co měli zkušenost negativní - co konkrétně udělal špatně, tzn až ho budu sledovat co dělá, na co mám dát bacha? Vím, že někdo psal, že něco nedotáhnul a pak z karbu tekl benzín - ještě něco?