znova Sviečky

prohledat
51 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 29.10.2011 do 13.05.2012, založil/a mereksk
řadit dle data
11:14:34
13.05.2012
peti
-> darklord: nj hlave u serioveho skodovackeho 5 kanalu
22:46:30
12.05.2012
darklord
-> peti: tak ono zase tu indexaciu kopec tunerov riesi a nejake minimalne uspechy z toho su, ale srat sa na kazdej sviecke s podlozkami aby bol kazdy kontakt v spalovaku rovnako...
22:18:16
12.05.2012
peti
-> palinator: alebo kazdych 500 km pootacat sviecky 3 3
21:09:29
12.05.2012
palinator
-> peti:

Spíš bude frézovat spalováky.47
20:59:23
12.05.2012
minno
tak zlé to so mnou zas neni :-) je pravda že sa všeličo spýtam, lebo rád mám vo veci jasno, ale v skutočnosti to až tak neriešim. Lebo som na to moc lenivý.
20:53:03
12.05.2012
peti
-> darklord: vystihol si to 3 bude laborovat pol roka a kym bude mat 100% rovnako opalene izolatory moze sviecky vyhodit 40
20:30:02
12.05.2012
darklord
-> minno: no aby si mal kazdy izolator opaleny na rovnakom mieste
20:26:39
12.05.2012
MiroJ
-> minno: 3
20:20:06
12.05.2012
minno
-> darklord: neboj nic :)
20:13:50
12.05.2012
darklord
-> minno: uz vidim ako zacnes riesit indexaciu sviecok....
20:13:34
12.05.2012
peti
-> minno: presne su ciste , nezahdzane tak neni ocom, brisky som vytiahol po necelých 15 tis, a NGK tam budu urcite o kus dlhsie4
20:12:15
12.05.2012
minno
-> peti: necham tak a vytiahnem zas po 30 tis. km a mam na haku :)
20:08:39
12.05.2012
peti
-> minno: hmm mam tu predsebou vcera vytiahnute sviecky co su na fotkacha takisto vzdy na jednej polovici je izolator menej opaleny ( menej nanosov), predpokladm ze to bude prave polohou v hlave
20:05:45
12.05.2012
minno
-> peti: tak podľa tohto vzorkovníka sú ozaj OK3 Hej BP7HS, ale predým som mal BP6HS a boli tušim rovnaké stavom.

Nevieš prečo sa mi to vyfarbuje len na jednej polovici?
20:01:13
12.05.2012
peti
-> minno: neviem mne sa zadaju byt prave Ok podla tohto vzorkovnika

www.dansmc.com/spark_plug s/spark_plugs_catalog.html



a ak dobre vidim mas tam NGK BP7HS? ja som teraz daval BP6HS, som rozmyslal nad tymí 7 ckami pre LS uvidim ako sa to bude chovat
19:57:54
12.05.2012
minno
-> peti: len mi je divné prečo mám tie izolátory zfarbené vždy len na jednej polovici.

Tie Mirove sú podľa mňa zas až moc nejako do červena opálené, teda podľa toho "vzorkovníka" možného stavu sviečok, akoby nemali správnu tepelnosť.
19:52:37
12.05.2012
peti
-> minno: to je dobre, ja mam LS ku so 130 SEDRoma tiez nemam moc ine sviecky, ale napr MiroJ na rovnkom motore s LEKRom ma sviecky ukazkovo tehlove, zo SEDrom mal podobne



foto sviecok po +-15 tis
zvětšit znova Sviečky  - obrázek od peti vložen 12.05.2012 19:52:37
19:51:42
12.05.2012
mereksk
Nieje to ale stále trochu chudobnejšie ? len sa pýtam
19:41:24
12.05.2012
suri
-> minno: máš to dobré
19:39:16
12.05.2012
minno
A z druhej strany je izolátor biely - čistý.
zvětšit znova Sviečky  - obrázek od minno vložen 12.05.2012 19:39:16
19:38:52
12.05.2012
minno
pootočíme sviečku, tu už vidno že izolátor je zfarbený len z jednej polovice.
zvětšit znova Sviečky  - obrázek od minno vložen 12.05.2012 19:38:52
19:38:07
12.05.2012
minno
Stále si nie som celkom istý stavom mojich sviečok (resp. bohatosťou zmesi), tak sa radšej spýtam.

Stav elektród asi OK, ale čo izolátor? Je normálne, že izolátor sa zfarbuje na všetkých sviečkach mierne do hneda len na jeho jednej polovici (zrejme tá polovica, ktorá smeruje smerom k piestu)?

Z tejto strany je izolátor zfarbený (je to podľa farby chudobné, alebo OK?).
zvětšit znova Sviečky  - obrázek od minno vložen 12.05.2012 19:38:07
19:58:13
08.01.2012
zolic - zrušená registrace
-> mereksk: Ake mas zapalovanie, kontaktne? Ak ano, nevymyslaj a daj tieto D15YC(tieto vymen kazdych 10tKM),alebo lepsie DR15YS. Ked ti to nepojde,tak ti ich preplatim!!!
13:07:21
08.01.2012
mereksk
-> Petr Volfik: No ja mam teraz problem že mi toto iste robí ale pri D14 (motor136)
09:59:13
08.12.2011
MOLSO
-> steyr: NGK BCP 6ES 4
23:31:31
07.12.2011
Petr Volfik
-> mereksk: Do 136 opravdu D14Y a opravdu to tam maj napsaný blbě. Mně se to projevilo na mojí 136 s D17Y tak, že při plný zátěži to po malé chvilince přestalo jet a hnet se to dusilo. Stačilo někoho předjíždět do mírnýho kopce a na jeho úrovni to přestalo jet. Dal jsem ty 14ky a pokoj.
18:31:50
07.12.2011
Evž@
-> steyr: zkus Bosch FR5DP ...
17:29:05
07.12.2011
steyr
nechcem zakladat novu temu...precital som si viac vlakien o svieckach no nieje mi az tak jasne aky by som mal pouzit...jedna sa o motor s KP 11:1... niekde pisu 14cky na 136 favo no ten ma ovela mensi KP...takze poprosil by som o radu... pripadne aj nejake kvalitnejsie sviecky ako brisk v slusnom pomere vykon/cena.. a jednokontaktne :)
19:28:29
05.11.2011
Petr - Rapid 135
Nevim co je do 135 a 136 psané, ale jezdíme bez potíží ve 135 od Brisku D15 i D 17. Ve 136 Jezdíme D14 i D 15 a na obě varianty to jede v pohodě. Ve 136 mám teď na zkoušku D12 a ve vyšších otáčkách je to lepší, než D14. Takže asi budu dávat na zvětšený kompresní poměry a vetší výkony než série pouze už D12. To jsou moje poznatky o svíčkách, vyzkoušené v praxi :)
19:18:57
05.11.2011
dakar.cz
-> Markop: jo,však já to znám.. Opravíš jednoa hned seposere druhé. Opravíš druhé,posere se třetí......Až se posere něco,co mi nebude vadit,tak to opravovat nebudu a už se pak dál nic kazit nebude3 3

Jinak takhle vypadalo to staré těsnění tam,kde doléhají sací svody v místě,kde je voda.. Takže stačilo jen malé povolení a hned byla voda ze sání ve válcích a všude.. A samozřejmě to bylo rozsypané úplně kolem všech kanálů,jak sacích tak výfokových..
zvětšit znova Sviečky  - obrázek od dakar.cz vložen 05.11.2011 19:18:57
upraveno 1x, naposled 05.11.2011 19:19:46
19:08:02
05.11.2011
Markop
-> dakar.cz: Nebuď, za nějakou dobu se ti posere zase něco jiného :-D
18:57:03
05.11.2011
dakar.cz
Tak už jsem na to přišel a opravil.. Za všechny problémy mohlo těsnění mezi výfukovýma/sacíma svodama a hlavou. Tama si to přisávalo falešný vzduch a vydávalo to divné cvakání. Dneska jsem to vyměnil a motor vrní jak kotě. A na všechno jsem přišel včera večer,když jsem náhodou zabloudil do tohoto tématu,kdy měl Syny úplně ten stejný problém na Seatu :-P

skoda-virt.cz/cz/.../1206 24-motor-1-8-66kw?gotopost =2...

Já su tak rááád 3 3 3
23:02:20
30.10.2011
Markop
-> Evž@: Není cvakání jako cvakání. Kovové ostré cinkání od vahadel by se s agregátu linout nemělo. U škůdek s motorem vzadu to moc slyšet není, páč to přeřve výfuk a rezonance karosérie :-D
22:16:38
30.10.2011
Evž@
-> dakar.cz: favorit cvaká pořád jak šicí stroj oproti pětikanálům...taky sem si nemohl dlouho zvyknout
18:53:13
30.10.2011
Vrba
tady je docela dobrej vzorník i s popisem problému: stekly.wz.cz/svicky.html
16:44:34
30.10.2011
dakar.cz
-> Markop: no a to najeli 3000 km.. Takže co nejrychlejc na diagnostiku,jo?? Svíčky mám ty,co na to patří.. Teda podle pana z obchodu.. Ale je to chudé.a to cvakání nevím,ale mrknu na ventily..
16:34:27
30.10.2011
Ultim
-> mereksk: Za me muzu doporucit BRISK SUPER FORTE DOR15YC

www.e-cat.cz/p-1951155/.. ./zapalovaci-svicka-brisk- super-forte.html?cPath=131 4...



Ale mozna to jen proste sedlo pekne na muj motor 4



EDIT: Popr DOX15LE, coz je jeste o kousek lepsi. Tato je dokonce doporucovane primo Briskem do motoru Fa/Fel/Fab a jine...
upraveno 2x, naposled 30.10.2011 16:43:20
15:42:27
30.10.2011
Markop
-> Urbi: Je to stříkačka, takže jakýpak copak. Buď používá příliš teplé svíčky nebo má v hajzlu lambda sondu. Takže ať honem rychle upaluje do servisu na diagnostiku.
15:37:59
30.10.2011
Markop
-> dakar.cz: Ty svíčky dostali pořádně na prdel, tohle jsem naposledy viděl u jednoho páprdy co je tam prý měl přes 50000km, než se mu u jedné rozsypala elektroda a od se teprve potom, na tři válce, uráčil přijet do servisu že mu "to blbě táhne" :-)



Necvakaj ti ventily?
15:33:26
30.10.2011
Petr Urban
-> dakar.cz: Jo jedině to dat na něco aby si věděl jakou máš lambdu nebo prostě zkusit něco aby si to obohatil, jestli se to zlepší.
15:03:38
30.10.2011
dakar.cz
-> Urbi: je to chudé,to je mi jasné.teď sem se díval na svíčky,co sem tam včera dal a sou chudé..ten cvakavý zvuk,těžko to popsat.ale detonace to nejsou..takové cvakání jak šicí stroj.. Ale třeba je to u favorita normální. Jen nevím,co s tou směsí.. To jedině na diagnostiku,ne?
14:20:55
30.10.2011
Petr Urban
-> dakar.cz: Špatný poměr směsi nebo špatný předstih ? Nějaké čídlo špatné... Cvakavý zvuk není moc popis...detonace jakoby ?
11:04:48
30.10.2011
vhml
-> mereksk: viz. graf www.brisk.cz/page.php?pag e=2500
08:36:16
30.10.2011
dakar.cz
využiju tématu,zdovolením. Včera jsem měnil na favoritu svíčky. A takhle vypadaly ty staré. Poslední dobou ten motor má takový cvakavý zvuk,ale jen když jede v záteži. Výměna svíček nepomohla.Nevíte někdo čím by to mohlo byt? Je to favorit 135 BMM 40 kw..
zvětšit znova Sviečky  - obrázek od dakar.cz vložen 30.10.2011 08:36:16
08:19:38
30.10.2011
mereksk
A v čom sú lepšie ? O čo lepšie sa to chová ? Rád by som dosiahol čo možno najlepšie zapalovanie, samozrejme v rámci možností.
upraveno 1x, naposled 30.10.2011 08:21:44
07:31:28
30.10.2011
vhml
Kupovat jen Y je blbost, to je dávno překonaná věc. Kup YC, ideálně YCY...
22:11:56
29.10.2011
mereksk
Mimochodom dnes som zároveň menil VN káble (5Kohm) veko rozdeľovača, ramienko kondík atď. No nedarí sa mi to nastaviť . Keď pridám plyn tak sa to najprv trochu zakucká a potom rozbehne, nemáte tip čím to je ? . Teraz mám uhol zopnutia kontaktov 53 stupňov a predstih 6 stupňov.
22:05:23
29.10.2011
mereksk
Takže v tej knihe je to zle napisané ? Ja len aby som o mesiac nenadával. Dakujem ale za vysvetlenie.
21:54:47
29.10.2011
Kuladmin
Do 136 patrej ty 14. Do 135 17.
21:53:35
29.10.2011
Markop
To těžko. U Brisku platí, že čím má svíčka nižší číslo, je studenější.

Do 135 tedy D17Y, do 136 patří D14Y.
Extreme Tyres