Vleklý problém motor vs. rozdělovač

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 29.10.2011 do 02.11.2011, založil/a Pivodak
řadit dle data
14:17:21
02.11.2011
Petr Urban
-> Pivodak: Obejdi eko likvidace vozidel a zkus sehnat rozdělovač z 50kw favorita tsp 880 bez velkých vůlí. Jinak v obchodech se normálně prodává ten Hannhart,pokud ho někde budou mít, u nás v Přerově je, cena kolem 2200,-
upraveno 1x, naposled 02.11.2011 14:17:34
14:51:17
01.11.2011
Pivodak
-> Urbi: Obejdu pár obchodů tady na Ostravě a pokud nic neseženu tak se skusím obrátit na ten Hanhart.
02:52:10
01.11.2011
Petr Urban
-> Ultim: Ale je sehnatelné, sice po náhodě s velkými obtížemi, ale dá se.

-> Pivodak: Můžeš zkusit sehnat jen vnitřnosti do bezkonatku typ 880,zkusit štěstí na vrakáčích nebo koupit nejlépe nový přímo od Hannhart Morkovice, ten funguje skvěle, mám ho v 50kw fel. zabudovaným ve škodovce nyní a motor šlape perfektně.
20:59:04
30.10.2011
Ultim
-> Pivodak: Daji se koupit jen vnitrnosti primo u skodovky. Na vrakacich je to nesehnatelne.
19:19:15
30.10.2011
Pivodak
-> Urbi: Takže,sehnat rozdělovač s koncovým číslem 880 na 50ti kilowatovou 136?
14:14:52
30.10.2011
Petr Urban
-> Pivodak: To co popisuješ je ukázkou klasicky špatné regulace od výroby...tzn. hodně strmý předstih. bud to jede nahoře dobře nebo dole ale nikdy ne u obojeho. Pokud máš motor kde je KP 9,7 tak potřebuješ rozdělovač bezkontakt typ 880, nebo nějak docílit jeho charakteristiky a pojede ti to od spodu až do maxima dobře. Ty máš typ 860-koncové číslo vyraženo na rozdělovači a ten má velkou a strmou regulaci, která je k hovnu k motoru s větším KP. Určitě to cvrlikání není podtlakem, naopak ten bych nezapojoval u 50kw motoru vůbec a pokud ano, tak určitě jen s regulací z kontaktního rozdělovače, kde je pouze 5st. místo 10 favoritové reg. takže jestli chceš jezdit s tímto rozdělovačem a neníčit motor, předstih max. do 10st. v 1000 ot. jinak to bude nahoře detonovat - cvrlikat vždycky. Potřebuješ rozdělovač s měnším rozsahem regulace - jen 10st. což má 50kw typ 880 na konci číslo. A jinak je tady už docela dost fór kolem tohoto problému.
upraveno 2x, naposled 30.10.2011 14:15:46
11:54:46
30.10.2011
Dušan
je to urcite seriovy motor ?
20:00:17
29.10.2011
Pivodak
Zdravím pánové,mám ve svoji schade motor Fáčko na motoru není výrobní číslo ani žádný údaj který by prozrazoval jestli je to 135 nebo 136 ale písty mají rovné dno bez vybrání tudíž usuzuji že je to 136.S původním rozdělovačem motor jezdil na předstih 20stupnů jinak nejel,rozdělovač jsem vyměnil číslo původního tak i nového je 443 213 204 860 přiznávám se nejsem si jist jestli je to rozdělovač na 136 nyní motor jezdí na normální předstich tj.cca těch 5 stupnů mám nastaveno 7 protože když dám menší tak od spoda se špatně sbírá.Na těch 7 jede suprově jenže cvrliká neboli detonuje a ve 4000ot/min přestane cvrlikat usuzuju že bude problém v podtlakové regulaci.Prosím poradte jsem s toho celkem v pasti8
Extreme Tyres