skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
sundání motoru
19:44:17
23.10.2011
23.10.2011

Mr.Lumpy
-> Dušan: vykukující části šteftu už jsou odřezaný, vrtáky to bude chtít lepčí ale to až příští víkend
19:07:13
23.10.2011
23.10.2011

Dušan
-> Mr.Lumpy: tak si na to vem VRTAK a ne china vrtak. Nicmene flexou reznym koroucem z boku bys udelal tenkej zarez a nic neposkodis
15:06:43
23.10.2011
23.10.2011

Mr.Lumpy
-> Dymák: zkusim, teď zrovna piju slivovici na vztek, páč už jsem zlomil dva vrtáky a po hodině vrtání mám jenom pididírku
14:45:19
23.10.2011
23.10.2011

Dymák
-> Mr.Lumpy: normálně na hulváta - podrž si motor heverem v normální poloze, dej si špalek pod převodovku (tak velkej, aby mezi špalkem a převodovkou bylo cca 20cm, podrž si motor rukama za příčku, někdo ať ti vyndá ten hever a pusť to z vejšky na ten špalek...
13:53:10
23.10.2011
23.10.2011

Mr.Lumpy
-> Josifek: jako klinek jsem tam zkoušel dát ale je to na nejroztáhlejším místě široký tak 2mm maximálně a nerad bych to olámal, protože to drží opravdu fest
13:47:19
23.10.2011
23.10.2011

Josifek
-> Mr.Lumpy: ja som tak rozoberal a nic sa neposkodilo... maximalne sa odreli nejake miesta... ale ked to chces mat vo vystavnej skrini tak to nemusis rozoberat, no...
13:45:41
23.10.2011
23.10.2011

Mr.Lumpy
-> Dušan: -> Josifek: já bych rád zachoval jak blok tak převodovku 

13:35:13
23.10.2011
23.10.2011

Josifek
-> Mr.Lumpy: neskusal si nabit klin medzi motor a prevodovku ?
13:30:16
23.10.2011
23.10.2011

Dušan
ja bych to riznul flexu v miste toho sroubu napric
12:25:07
23.10.2011
23.10.2011

Mr.Lumpy
-> Dušan: takže s chutí do toho a za pět hodin vrtání bude hotovo 

12:16:49
23.10.2011
23.10.2011

Dušan
pomuze jen odvrtani nebo urezani. Jednou jsme to zkouseli vytahnout autem na lane a neslo to jak to bylo zarostly
12:14:36
23.10.2011
23.10.2011

Shader
-> Mr.Lumpy: Je mezi motorem a převodovkou nějaká mezera? Nebo to drží pořád celé dohromady (natěsno), i když s tím cloumáš?
12:10:52
23.10.2011
23.10.2011

sbf
ze motor ti drzi zarostly steft (bez matky) a metrovou pakou? tak tomu neverim ani po 1/2l borovicky nemal by si sa do toho pustat
12:00:13
23.10.2011
23.10.2011

Vyspu
Tak pak jedině dostatek WDčka a opatrně lomcovat motorem...
11:32:56
23.10.2011
23.10.2011

Mr.Lumpy
-> Vyspu: tu jsem sundal. Musel jsem jí povolovat metrovou pákou, jak to bylo zarezlé...
11:28:04
23.10.2011
23.10.2011

Vyspu
-> Mr.Lumpy: ne, jestli si tam nezapomněl matici na tom štěftu, už sem se s tím setkal že někdo povolil tu matici co na ní drží držák vejfuku a divil se proč ten motor pořád drží...
11:21:28
23.10.2011
23.10.2011

Mr.Lumpy
-> Vyspu: myslíš zkusit ho protočit?
11:16:11
23.10.2011
23.10.2011

Vyspu
jen kontrolní otázka, povoloval si ten šteft ze strany převodovky?
11:04:40
23.10.2011
23.10.2011

Mr.Lumpy
-> Kuladmin: to jsme zkoušeli :-/ Je to pěkně na prd. Odvrtávat to bude pěkná pakárna...
10:27:54
23.10.2011
23.10.2011

Kuladmin
zapri prevodovku z prave strany o kastly a zalomcuj motorem tez doprava - neverim tomu ze by to nepovolililo.
10:23:12
23.10.2011
23.10.2011

Mr.Lumpy
takže vše je povolený, ale s motorem ani nehnu. Drží na zarostlým šteftu na který se přidělává výfuk. Prostříkal jsem ho, převodovku zapřel o karoserii a motor vyheveroval, sešlápl jsem spojku a mlátil do toho zkurvenýho šteftu kladivem ale ani ťuk. Nemáte nějaký tipy?