Stavba motoru

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 17.10.2011 do 18.10.2011, založil/a erkar
řadit dle data
15:57:16
18.10.2011
VeTeV
já nahodil motor kompletně novej a dle platných vyhlášek je nutno mít min. výmaz motoru - neb blok žádné číslo nemá, a doufat, že technik na STK nebude mít nějaký pindy (je to na něm, zdali to tak nechá či bude požadovat ražbu čísla náhradní technologií) - ty paragrafy se mě už nechce hledat, ale tak nějak v kostce to tam je...
18:58:30
17.10.2011
ferrari
darklord 17.10.11 08:34:39 napsal:

→ Mr.Lumpy: tak ono asi kazdeho kto ma v riti dieru a

pracuje na STK trkne rozdiel medzi olejovym filtrom na 110 a 130 motore…
No to by si sa divil, u nás na STk je také nemehlo, keď som mu niečo hovoril o nejakej drobnosti na Corse (inak má výbavu, ako Š120), tak ma soslova zarazil slovami "juj, ale tomu sa ja nerozumiem"...bola to nejaká banalita a naozaj ma šokol...
14:51:26
17.10.2011
Mr.Lumpy
-> darklord: vidíš, na tohle jsem zapoměl... Mohl být 120 blok použit jako náhradní díl? Jestli ano, tak není co řešit 6
11:46:31
17.10.2011
darklord
-> minno: no vymena bloku ale tiez musi byt za spravny typ 3
11:41:15
17.10.2011
minno
-> David.: každý nech si robí podľa vlastného svedomia, ale ja by som to neriešil :) Výmena bloku a hotovo.
11:34:55
17.10.2011
David.
minno 17.10.11 10:53:43 napsal: → darklord: technik na STK nemá čo skúmať a riešiť spôsob filtrácie oleja motora a nie je to ani predpísané .



to sice ne, ale za špatný typ motoru tě vyrazit může a s tím nic nenaděláš a bohužel tohle je na první pohled rozdíl oproti origo motoru
10:53:43
17.10.2011
minno
-> darklord: mne to nevrav, ale môj názor je taký, že technik na STK nemá čo skúmať a riešiť spôsob filtrácie oleja motora a nie je to ani predpísané - to, že my všetci vieme, že 110 motor mal obtok, ešte nič neznamená, nik nepovedal, že náhradné bloky už nemohli mať plnoprietok. Prax je taká, že na 130 motor v škode 100-110R, či 105-120 s zbrúseným číslom a typom na bloku a s výmazom čísla motora v TP, ti nik nemôže povedať jediné slovo, pretože papierovo všetko bude sedieť a na vonok ten motor, až na detaily, ktorého nikoho trápiť nemusia (a keby aj trápili tak nie sú relevantným dôkazom toho, že ten motor tam je ilegal), vyzerá rovnako.
10:38:56
17.10.2011
darklord
-> minno: ano, pridanim minimalne jednej hadice a medzikusu ktore su neviditelne, ze? 4
10:26:01
17.10.2011
minno
-> David.: no ale typ motoru nik nepozná, 5-kanál ako 5-kanál :)

-> darklord: aj obtokové bloky sa dali prestavať na plnoprietok.
08:34:39
17.10.2011
darklord
-> Mr.Lumpy: tak ono asi kazdeho kto ma v riti dieru a pracuje na STK trkne rozdiel medzi olejovym filtrom na 110 a 130 motore...
07:53:41
17.10.2011
Mr.Lumpy
-> David.: ale málokdo to pozná 1 já sám mám 130 a 105 a ruku do ohně bych nedal kdybych ji měl určit. A technik na STK, pokud to není nějaký starý škodovkář, taky ne.
07:45:11
17.10.2011
David.
-> minno: nebude sedět typ motoru, a ten musíš dodržet4
07:43:04
17.10.2011
minno
-> erkar: ak ti ide o legálnu zástavbu motora 130 do škody 110R, daj si spraviť výmaz čísla motoru z TP a nahoď tam potom normálne 130 motor tak, ako je, a na bloku len zbrús číslo a typ motora. Bloky bez číselného označenia sa normálne vyrábali ako náhradný diel.
06:59:50
17.10.2011
shrekzv
tiez by som odporucil z novych dielov a nie prekladat stare, stare ide vzdy najlepsie...uz je zodrate a nie je tam odpor trenia tak motor ide paradne
06:41:28
17.10.2011
BeBe
zda se dá do bloku 110r osadit válce ze 130 - neda sa,iny priemer a rozostup
02:04:58
17.10.2011
erkar
Zajimalo by mne, zda se dá do bloku 110r osadit válce ze 130. A taky se chci zeptat jestli můžu normálně přendat střeva z bloku do bloku(myslím vložky, písty ojnice kliku) z motoru co má dost najeto ale chodil dobře, když to složím tak jak bylo v původním bloku, nebo je to kravina a dělá se to vždy z novejch dílů? v tomhle se nevyznám, dík za vysvětlení..
Extreme Tyres