Potřebuju radu

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 13.10.2011 do 18.10.2011, založil/a kalmik_06
řadit dle data
14:28:25
18.10.2011
Petr Urban
-> kalmik_06: Pokud máš dobře upravenou hlavu a vačku 280 tak osvědčený výchozí natavení, vždy tryska/vzdušník : 125/190 a 2 st.: 145/140 nebo 150vz. To proč se ti to zakuckává je jakoby by se to přechlastalo po ubrání plynu nebo naopak je tam toho benzínu málo, neumím posoudit z videa. Každopádně klapky musí být perfektně nastaveny, pro ostřejší vačku otevření první komory kolem 0,15-0,20 mm a druhý stupen 0,13mm hodinkama, volnoběžná tryska minimálně prvního stupně by měla být 60. Stačí to vrtáček 0,6 optrně v ruce vrtnout. Karburátor musí být naprosto čistý a nevyběhané osičky, rovná příruba na něm a rovné i horní víko, prostě top karbec na upravený motor, který je náchylnější na špatné věci k ladění. K 280 vačce by si měl mít určitě upravený rozdělovač - pložší charakteristiku. Pokud používáš origo rozd.,nebudeš vubec využívat potenciál vačky, motor nepotáhne a hlavně ti hrozí zníčení vlivem detonací...viz.foto v kartě. pokud i tak chceš jezdit s orig. rozd.,tak základní předstih max. 0, spíše bych dával minusové hodnoty, problémem je že když není upravený, tak ti to nebdue chtít držet volnoběh, ale ve vysokých ot. by to mělo jet lépe. pokud budeš mít zákl. předtih v kladné hodnotě, hrozí ti rélně poškození motoru a malý výkon ! Pokud ccheš upravit rozd. k 280 vačce, pošly mi ho, za 300,- ti ho upravím a pošlu ti odměřený graf regulace.
upraveno 3x, naposled 18.10.2011 14:30:18
15:52:56
15.10.2011
ferrari
-> kalmik_06: no proste ten vzdušník 2. komory je moc, je to o dosť chudobnejšie, ako sériové osadenie...
13:58:18
15.10.2011
kalmik_06
-> Matulo: neee podle oka sem to nastavoval, zkoušel sem míň a s tím to zas nejelo a víc to divně cukalo tak sem to nechal podle známýho co staví škodovky , ten mi právě řikal 7°.



Ty bys dal mín nebo víc?
01:39:31
15.10.2011
Maťulo
Neni 7° predzapal moc na 280ku vacku??? Ked si nastavoval podla stroboskopu, tak som nic nepovedal...4
00:54:37
15.10.2011
kalmik_06
-> Petr Volfik: u karbce sem to šteloval, klapku všecko, krásně mě drží volnoběh, ale dělá to jen když přidáš a pak spadnou zpět otáčky :(

-> vhml: ok moc děkuju. Jen taková technická, jak si to poznal, podle čeho?
10:27:00
14.10.2011
ferrari
-> vhml: Veru, to som si aj ja hneď všimol...



Inak, pokiaľ motor neskapíňa, asi by som to ani neriešil...predsa len, SEDR je SEDR...
08:02:47
14.10.2011
vhml
I bez kouknutí na video ti řeknu, že máš strašne velkej vzdušník druhýho stupňě. Alespoň o 30 se vrať...
23:56:18
13.10.2011
Petr Volfik
No nikdy jsem si s tim nehrál ale rapid s fáčkovym karbecem mi to občas malinko udělá taky. Když klesají otáčky tak se to zakucká na volnoběh... Zkoušel jsi ten volnoběh seřídit na vyšší otáčky jestli to bude dělat pořád? Myslim si že je to jenom karburátorem- špatně seřízenej volnoběh nebo klapka 1. stupně špatně dolejhá- pokaždé jinak. Zkus to prošlápnout ze vnitř z auta a pak zkusit prstem tu klapku ještě dovřít. Jestli pujde a volnoběh se ještě sníží tak je to špatně...
10:00:12
13.10.2011
kalmik_06
09:49:26
13.10.2011
kalmik_06
Zdravím, potřeboval bych poradit. Mám udělanej motor. Je tam ostrá vačka 280/280, staženej setrvák, tvrdší ventilový pružiny, snížená palice, karburátor mám sedr difuzory 22/24 natriskování první komory 200/125 (vzduš./tris.) a druhý komory 190/145, myslim.

Jenže mrknětě na video a poradte mi co mám udělat, aby když motor vytočim do otáček a pak nechám klesnout, aby se mě nezakuckával jako na videu. Dělalo mi to u předešlýho fáčka, který nebylo upravený nijak, dělá to i tedka. Vyměnil sem kondík, dal nový kabely ke svýčkám, palec, víčko, relátka, předstih mám seřizenej přiblížně na 7 stupňů. Vejfukem si myslím, že to není protože mi todle udělá i s originál vejfukem.

Pokud si někdo už s tímhle hrál a zkoumal to, tak dejte vědět, jestli se vám to povedlo odstranit či ne. Díky:)
upraveno 2x, naposled 13.10.2011 14:30:43
Extreme Tyres