termostat fe1.6

prohledat
26 příspěvků (zobrazeno 1 až 26) od 10.10.2011 do 14.10.2011, založil/a Karel.
řadit dle data
16:27:42
14.10.2011
Mil@n
-> Karel.: Stejně to ale radši zastav4 Je tam i kotouhek ale ten je na přívod do nadoby LPG
16:21:23
14.10.2011
Karel.
-> Mil@n: mám ho rok novej, takže nemusím řešit odpojování pokud tam nebude kohoutek
16:20:37
14.10.2011
Mil@n
-> Karel.: Jo u bomby býva uzavěr,jestli maš ale nový plyn měl by tam být už elektromagnetický ventil4
16:18:43
14.10.2011
Karel.
-> Mil@n: -> Mil@n: ručně kde? u bomby?
16:17:19
14.10.2011
Mil@n
-> Karel.: Bud ručně a nebo už automaticky elektromagnet4
16:10:23
14.10.2011
Karel.
ještě jedna otázka, kde se u feldy vypíná plyn? to bude někde u bomby předpokládám? mám ji v rezervě, díky
10:42:12
13.10.2011
Karel.
-> Dušan: mně to zas tak žíly netrhá stejně jsem věděl, že půjde dolů, navíc se to hodí, už přejíždím olej o 1tkm3 3
09:52:37
13.10.2011
Dušan
ty nadelas 3 aspon budes mit generalku 1
08:03:07
13.10.2011
Karel.
tak hlava jde dolů, navíc je prasklá trubka co jde ze zadu mezi motorem a topením, co vede do termostatu, ta plastová8 To, že hlava se bude dělat jsem věděl, ale nečekal, že tak brzo, hold už nevydržela.
21:55:43
12.10.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> suri: jj,taky jsem měl rozlílou vrtulku vodní pumpy
17:07:05
12.10.2011
suri
-> Karel.: uvidíš , vybral by som termostat a bez neho sa to nesmie zhoriať nejak podozrivo rýchlo
15:24:01
12.10.2011
Karel.
-> suri: proč? co jsem četl na forech, tak prý to bez termostatu má topit, že se to ohřeje, sice to moc nechápu, ale je tomu tak, navíc kdyby to bylo přicpaný, tak vařím, což nevařím
15:13:30
12.10.2011
suri
-> Karel.: nová neznamená dobrá ,ak sa to hreje aj bez termostatu tak je to po tesnení prípadne pricpanom systéme prvé čo ma napada
15:11:16
12.10.2011
Karel.
-> suri: vodní pumpa je nová, byly dělaný rozvody.



Jinak teď jsem šahal na hadice,ty jsou měkký a auto topí, takže večer hodím celej novej termostat a uvidím, asi to nebude tím těsněním, doufám8 Ale chová se to divně no
15:01:00
12.10.2011
suri
-> Karel.: žlté modré je 1,3 -6 a zelené diesel



prečo mi toto skôr vypadá na vodnú pumpu , skús mačkať hadice ako sú zohriate či niekde to nesyčí , podobne sa chová odtrhnutá vrtulka vodnej pumpy čo sa pretáča , že na voľnobeh to ešte udrží aký taký tlak a v otáčkach ju pretočí , časom ju urve celú a prehreje sa to na mieste
13:46:08
12.10.2011
Karel.
tak mi došel termostat, ale ještě jedna otázka, mám na něm žlutý čidlo na teplotu,ale v autě modrý, prý se to už nerozlišuje, ale vím, že dřív žlutý bylo na 1.3, je tomu tak?
10:05:48
12.10.2011
Karel.
-> Stepan FUN: s termostatem jsem samozřejmě měnil i to víčko a víčko na expanzce dle mě těsní, kdyžtak vyzkouším nový, jako netopí, místama jde teplejší vzduch, ale nic moc. Nahodím hold dneska ten termostat celej a uvidím co to udělá, kdyžtak půjde hlava dolů8
09:14:36
12.10.2011
StepaNoFUN
-> Karel.: 1.6 se odvzdušní sama... Hadice bejt tvrdý nemusej, pokud Ti blbě těsní víčko. Každopádně ten termostat když neotvírá, tak bejvá prasklý víčko termostatu. Nejlepší je měnit ho i s termostatem. Ale jinak pokud se to bez termostatu hřeje a netopí to, tak to na těsnění fakt vypadá...
08:39:53
12.10.2011
Karel.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: ok, ale myslím, že tvrdý nebyli vyzkouším a jak se teda odvzdušňuje 1.6? samo nebo taky čidlo ven?to je ale blbost, protože je směrem dolů,díky4
08:34:55
12.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Karel.: za jakoukoli co se dá lehce zmáčknout, třeba přívod od chladiče4
08:29:58
12.10.2011
Karel.
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: tvrdý jak beton nebyli, co si tak pamatuju,no radši to vyzkouším ještě po práci8 s tím těsněním jsem si to myslel,sakra8 stačí vzít za hadice co jdou to termostatu a z termostatu ven ne?
08:22:22
12.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Karel.: hochu , to vypadá na tísko, už jen proto že 1.6 ač bez termostatu topí celkem krásně- vyzkoušeno, do oleje to jít nemusí, zkus po jízdě pomalu otevřít expanzku, POMALU! nebo nejdřive vem za hadice, když budou jak beton tvrdý, je to jasný4
08:09:35
12.10.2011
Karel.
takže problém bude asi trochu větší8 Nasadil jsem termostat, ale ten neotvíral,nějakej šunt co jsem našel na prodejně,šlo mi o to vyzkoušet jestli je to opravdu termostat. Nevadí, teď jsem si objednal celej komplet i s čidlem a bude cajk, ALE!!! Teď jsem ráno jel bez termostatu, protože ten novej neotvíral a starej byl rozpadlej. Delší dobu se to zahřívalo, což je v pořádku, ale pak do kolony a teplota najednou nad půlkou to přece není možný, takhle by se to ohřát nemělo ne?? Navíc po 2-3km se ventilátor sepínal poslední díl před červeným, ale normálně trošku víc nad půlkou jak je to možný? Napadlo mě, že je to zavzdušněný, já akorát nalil vodu,nehcal nastartovaný s otevřeným víčkem a pak zavřel přece se to neodvzdušňuje jako 1.3 ne? A teď raďte10 Díky1
13:55:36
10.10.2011
Karel.
-> Dušan: to si myslím taky1 ,ani poklepání nepomohlo3 Tomapa mě zase straší, zkusím vyměnit a uvidím2
13:45:38
10.10.2011
Dušan
zustava pootevrenej. Za jizdy chladis okruh moc rychle a kdyz stojis tak se to vyhreje
13:13:53
10.10.2011
Karel.
mám menší problém, když jsem jel na vysočinu,tak mi teplota držela dost pod půlkou a skoro netopilo,takže to přisuzuju termostatu. Ale když stojím,tak teplota vylítne nad půlku a normálně sepne ventilátor a občas topí občas ne,což mi je divný. Kdyby byl špatnej termostat tak to přece neohřeju ani na místě kdž stojím. Někdo mě straší těsněním pod hlavou, ale emulzi nemám a nepřehřívá se to. Dle mě je to termostat co myslíte?
Extreme Tyres