skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jikov 32.....mechnicke otvaranie 2 stupna
22:09:35
13.04.2012
13.04.2012

tami
jo,manuál je prostě manuál,to pružinou nenahradíš
21:56:24
13.04.2012
13.04.2012

m8rinek
-> dakar.cz: to mě nefungovalo, pružina byla slabá...
21:53:37
13.04.2012
13.04.2012

dakar.cz
já mám jen otočenou pružinku v podtlakové komoře,takže po mechanickém odblokování se druhá klapka sama otevře silou pružinky.. Funguje to a nemusí se vymýšlet žádné mechanické páčky :-)
21:50:46
13.04.2012
13.04.2012

tami
ad
21:45:16
13.04.2012
13.04.2012

tami
ad
21:41:46
13.04.2012
13.04.2012

tami
Nebo si vyrobit nějaký z těch bastlů,něco pro inspiraci
21:39:25
13.04.2012
13.04.2012

tami
Vypadá to asi tak na Š 120,a věř,že je to poznat ,je třeba se s tím naučit jezdit
21:36:40
13.04.2012
13.04.2012

tami
nejlíp,když seženěš originál z karburátoru na warťase (dávaly se i SEDRY)
14:42:59
12.10.2011
12.10.2011

LUKÁŠ PD
-> bibendum30: je to pekne videt ...dakujem

21:49:11
10.10.2011
10.10.2011

bibendum30
Stačí se podívat třeba ke mě do fotek....č.274 

21:43:57
10.10.2011
10.10.2011

Markop
-> MOLSO: Jak říká palinator, musí se s tím umět jezdit. Ale ať to vyzkouší, jak mu to bude vyhovovat.
18:56:17
10.10.2011
10.10.2011

LUKÁŠ PD
-> ferrari: velmi pekne nazorne, dakujem .....aj ostatnym za typi

17:53:49
10.10.2011
10.10.2011

ferrari
Takto dákos...
09:41:08
10.10.2011
10.10.2011

darabos
-> vhml:
ja som sporozoroval po uprave podla L/A teda hore bez pruziny a dole 2x, ze okolo otacok 2500-3000 na plny plyn motor stratil vykon na nejaky cas, pravdepodoben prilis skoro sa otvorila druha komora...diff 22.5mm a 26.5mm...

ja som sporozoroval po uprave podla L/A teda hore bez pruziny a dole 2x, ze okolo otacok 2500-3000 na plny plyn motor stratil vykon na nejaky cas, pravdepodoben prilis skoro sa otvorila druha komora...diff 22.5mm a 26.5mm...
09:25:50
10.10.2011
10.10.2011

vhml
V sedru výkon nehledej
08:30:31
10.10.2011
10.10.2011

palinator
-> MOLSO:
Jenže musíš s tim umět jezdit. Podtlakovka když funguje správně (případně je dobře naladěná), tak je podle mě ideální řešení, protože ti udržuje optimální podtlak pro činnost karbu/(ne)škrcení motoru.
Jenže musíš s tim umět jezdit. Podtlakovka když funguje správně (případně je dobře naladěná), tak je podle mě ideální řešení, protože ti udržuje optimální podtlak pro činnost karbu/(ne)škrcení motoru.
07:35:23
10.10.2011
10.10.2011

koordiak
mechanické otváranie je bezporuchová vec. Jak molso vraví, do polky na spotrebu a odpolky jak veter
spotreba
ja na 613kovom s dif 23,27 so spravnym natriskovanim som mal na 100km spotrebu 5,5liitra meranu na ,,Coca-colových,, flašiach, nakolko som mal deravú nadrž 



07:24:50
10.10.2011
10.10.2011

MOLSO
-> Markop: preco ? druha komora sa aktivuje az od polky plynu. Ja s mechanikou jauzdim celu sezonu, ked idem na spotrebu jazdím na prvej komore, pri predbiehaní prestúppim pedál za polovičku otvorím obe komory a idem jak veter 

21:44:37
09.10.2011
09.10.2011

Markop
-> LUKÁŠ PD: Auto ti líp nepojede. Spíše naopak, hlavně v nízkých otáčkách.
20:06:32
09.10.2011
09.10.2011

colaczech
-> LUKÁŠ PD: podivej se na karburator ze strany te podtlakove komory(to ufo:-) ) co ovlada 2.klapku. Zacni klapkou na prvnim stupni jakoby pridavat plyn. Uvidis jak takova packa na te osicce prvni klapky odblokovava klapku druhe komory, kterou nasledne podtlak(pri jizde) otevre.
Jedine co musis udelat je, ze s te pacicky co odblokovava tu druhou klapku, udelas vidlicku(navarenim plechu nebo male kulatinky vhodneho tvaru na tu packu) - tak budes ovladat druhou klapku nucene, mechanicky.
Jedine co musis udelat je, ze s te pacicky co odblokovava tu druhou klapku, udelas vidlicku(navarenim plechu nebo male kulatinky vhodneho tvaru na tu packu) - tak budes ovladat druhou klapku nucene, mechanicky.
13:14:50
09.10.2011
09.10.2011

LUKÁŠ PD
chcel by som to vyskušat....
budem rad fotkam a navodom ako na to. viem že to tu mnohy mate len to tu neviem dako najst na virte.....
