jikov 32.....mechnicke otvaranie 2 stupna

prohledat
21 příspěvků (zobrazeno 1 až 21) od 09.10.2011 do 13.04.2012, založil/a LUKÁŠ PD
řadit dle data
22:09:35
13.04.2012
tami
jo,manuál je prostě manuál,to pružinou nenahradíš
21:56:24
13.04.2012
m8rinek
-> dakar.cz: to mě nefungovalo, pružina byla slabá...
21:53:37
13.04.2012
dakar.cz
já mám jen otočenou pružinku v podtlakové komoře,takže po mechanickém odblokování se druhá klapka sama otevře silou pružinky.. Funguje to a nemusí se vymýšlet žádné mechanické páčky :-)
21:50:46
13.04.2012
tami
21:45:16
13.04.2012
tami
21:41:46
13.04.2012
tami
Nebo si vyrobit nějaký z těch bastlů,něco pro inspiraci
zvětšit jikov 32.....mechnicke otvaranie 2 stupna - obrázek od tami vložen 13.04.2012 21:41:46
21:39:25
13.04.2012
tami
Vypadá to asi tak na Š 120,a věř,že je to poznat ,je třeba se s tím naučit jezdit
zvětšit jikov 32.....mechnicke otvaranie 2 stupna - obrázek od tami vložen 13.04.2012 21:39:25
21:36:40
13.04.2012
tami
nejlíp,když seženěš originál z karburátoru na warťase (dávaly se i SEDRY)
zvětšit jikov 32.....mechnicke otvaranie 2 stupna - obrázek od tami vložen 13.04.2012 21:36:40
14:42:59
12.10.2011
LUKÁŠ PD
-> bibendum30: je to pekne videt ...dakujem4
21:49:11
10.10.2011
bibendum30
Stačí se podívat třeba ke mě do fotek....č.274 4
21:43:57
10.10.2011
Markop
-> MOLSO: Jak říká palinator, musí se s tím umět jezdit. Ale ať to vyzkouší, jak mu to bude vyhovovat.
18:56:17
10.10.2011
LUKÁŠ PD
-> ferrari: velmi pekne nazorne, dakujem .....aj ostatnym za typi4
17:53:49
10.10.2011
ferrari
Takto dákos...
zvětšit jikov 32.....mechnicke otvaranie 2 stupna - obrázek od ferrari vložen 10.10.2011 17:53:49
09:41:08
10.10.2011
darabos
-> vhml: 6



ja som sporozoroval po uprave podla L/A teda hore bez pruziny a dole 2x, ze okolo otacok 2500-3000 na plny plyn motor stratil vykon na nejaky cas, pravdepodoben prilis skoro sa otvorila druha komora...diff 22.5mm a 26.5mm...
09:25:50
10.10.2011
vhml
V sedru výkon nehledej
08:30:31
10.10.2011
palinator
-> MOLSO:

Jenže musíš s tim umět jezdit. Podtlakovka když funguje správně (případně je dobře naladěná), tak je podle mě ideální řešení, protože ti udržuje optimální podtlak pro činnost karbu/(ne)škrcení motoru.
07:35:23
10.10.2011
koordiak
mechanické otváranie je bezporuchová vec. Jak molso vraví, do polky na spotrebu a odpolky jak veter 3 spotreba3 ja na 613kovom s dif 23,27 so spravnym natriskovanim som mal na 100km spotrebu 5,5liitra meranu na ,,Coca-colových,, flašiach, nakolko som mal deravú nadrž 3
07:24:50
10.10.2011
MOLSO
-> Markop: preco ? druha komora sa aktivuje az od polky plynu. Ja s mechanikou jauzdim celu sezonu, ked idem na spotrebu jazdím na prvej komore, pri predbiehaní prestúppim pedál za polovičku otvorím obe komory a idem jak veter 1
21:44:37
09.10.2011
Markop
-> LUKÁŠ PD: Auto ti líp nepojede. Spíše naopak, hlavně v nízkých otáčkách.
20:06:32
09.10.2011
colaczech
-> LUKÁŠ PD: podivej se na karburator ze strany te podtlakove komory(to ufo:-) ) co ovlada 2.klapku. Zacni klapkou na prvnim stupni jakoby pridavat plyn. Uvidis jak takova packa na te osicce prvni klapky odblokovava klapku druhe komory, kterou nasledne podtlak(pri jizde) otevre.

Jedine co musis udelat je, ze s te pacicky co odblokovava tu druhou klapku, udelas vidlicku(navarenim plechu nebo male kulatinky vhodneho tvaru na tu packu) - tak budes ovladat druhou klapku nucene, mechanicky.
13:14:50
09.10.2011
LUKÁŠ PD
chcel by som to vyskušat....4 budem rad fotkam a navodom ako na to. viem že to tu mnohy mate len to tu neviem dako najst na virte.....
Extreme Tyres