skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bmm nechytá, velká záhada s řj!
18:37:31
09.10.2011
09.10.2011

vhml
-> suri: mě nejspíš namokla. V pátek v noci hodně chcalo a měněný podběh na kterém cívka drží má vyvrtané různé díry, nevím proč.
16:39:50
09.10.2011
09.10.2011

suri
-> vhml: origo nová je 2tis a riskovať čínu nemá význam , ostatok typu febi a temic /zrejme výrobca origa / stoja tiež toľko , osobne som za prvú feldovú alebo fávo cievku zo zeleným popisom telefunken , tá má chladič a nemáva problémy s tým že ju odpáli len tak z ničoho nič , a pekné sa dajú nájsť
16:07:17
09.10.2011
09.10.2011

castrol
-> vhml 09.10.11 12:26:47: ale podelit by si sa mohol 

14:33:49
09.10.2011
09.10.2011

vhml
-> Tomaso435: stav a dej vědět, dík
Když z toho vypáchneš i čidlo otáček, na škodu to taky nebude :-)
Když z toho vypáchneš i čidlo otáček, na škodu to taky nebude :-)
13:24:56
09.10.2011
09.10.2011

Tomaso435
-> Stepan FUN: jo tak to tam je :-D se tam stavim v uterý...
13:23:21
09.10.2011
09.10.2011

StepaNoFUN
-> Tomaso435: Zapalovací modul... Jeden plochej 3pinovej konektor a konektor na VN kabel. www.autokelly.cz/ImageVie
w.aspx?Main=gpj.0...
13:20:49
09.10.2011
09.10.2011

StepaNoFUN
vhml 09.10.11 13:12:28 napsal:
Takže klidně jetou, ale kvalitní…
Přesně tak. ;-) Na fáčku je ještě pravděpodobně původní a to má najeto hodně přes 300tis... Jinak nemusí to bejt jen z Feldy. 1.3 BMM Fel, 1,6MPi Fel jsou i na pohled stejný, fáčko mělo jenom větší, ale i konektor je stejnej. A pak hromada jinejch aut. Golf III, atd...
Takže klidně jetou, ale kvalitní…
Přesně tak. ;-) Na fáčku je ještě pravděpodobně původní a to má najeto hodně přes 300tis... Jinak nemusí to bejt jen z Feldy. 1.3 BMM Fel, 1,6MPi Fel jsou i na pohled stejný, fáčko mělo jenom větší, ale i konektor je stejnej. A pak hromada jinejch aut. Golf III, atd...
13:19:35
09.10.2011
09.10.2011

Tomaso435
-> vhml: vyfoti mi o co konkrétně jde, felda tam momentálně je, sice už dost rozebraná ale v motorku je toho víc než dost
13:18:00
09.10.2011
09.10.2011

vhml
-> Tomaso435: a nechces me tam dve poridit? :-)
13:15:34
09.10.2011
09.10.2011

Tomaso435
-> vhml: tady máme hloupou paní který když neřekneš že je to cívka tak je to za pusu :-D motor volant a kola pozná, ale to je celý :-D
13:12:28
09.10.2011
09.10.2011

vhml
Takže klidně jetou, ale kvalitní...
13:06:10
09.10.2011
09.10.2011

Shatter
-> vhml: napríklad ja mám telefunken ešte z favorita a keď som ju premeral tak má hodnoty skoro ako nová..ale takých cievok je veľa, nielen na bmm...aj 1.6MPi má takú..tuším magneti marelli..radšej kúpiť novú si myslím
13:05:55
09.10.2011
09.10.2011

StepaNoFUN
-> vhml: 500,- je za modul normální cena. Novej origo stojí asi 1800,- kolem těch 500,- stojí nová replika. Tu rozhodně nebrat. Na služební feldě jsem kdysi vyměnil postupně 3 vždy po cca měsíci a pak mě to tak vytočilo, že tam přišla nová originál...
12:57:35
09.10.2011
09.10.2011

vhml
-> Tomaso435: 20 Kč je bohuzel naivni predstava, na jednom vrakaci u nas uz zadnou nemaj, na druhym za 500 jeta origo
12:29:38
09.10.2011
09.10.2011

Tomaso435
-> vhml: pokud stojej nový stejně za prd na bmm jako na fávo, tak bych se přikláněl ke dvoum jetejm á 20kč z vraku. jednu sebou, jednu použít.
12:26:47
09.10.2011
09.10.2011

vhml
Tak nakonec si zaslouzim flasku ja sam :-)
Prvotni porucha byla CIVKA ZAPALOVANI.
K tomu se v tu samou chvili, nevim proc, pridalo i ukostreni ridici jednotky. Z pozice 17 skrz čidlo teploty. Proto jsme to nevyresili jeste v tu chvili v noci, kdy jsem civku vymenil.
Po ukostreni řj a vymeně civky to 2 dnech hledani jede.
Otazka na tema koupe civky. Novou? Jetou? Jakou znacku? Za kolik penez?
Prvotni porucha byla CIVKA ZAPALOVANI.
K tomu se v tu samou chvili, nevim proc, pridalo i ukostreni ridici jednotky. Z pozice 17 skrz čidlo teploty. Proto jsme to nevyresili jeste v tu chvili v noci, kdy jsem civku vymenil.
Po ukostreni řj a vymeně civky to 2 dnech hledani jede.
Otazka na tema koupe civky. Novou? Jetou? Jakou znacku? Za kolik penez?
12:24:56
09.10.2011
09.10.2011

vhml
-> Shatter: nehazelo to jiskru
12:11:09
09.10.2011
09.10.2011

wattanen
A co pojistkovka u řidici jednotky. Bud bude pojistka v řiťi a nebo studenej spoj na desce pod pojistkama.Ja měl podobnej problem s fačkem před 5 lety. Měl jsem studeňák pod těma pojistkama
12:09:31
09.10.2011
09.10.2011

Shatter
-> vhml: ak hádže iskru a strieka benzín tak už musí ísť
12:00:56
09.10.2011
09.10.2011

vhml
Takže aktuálně:
Ono napájení už funguje, v zápalu boje jsem si tam píchnul prasklou pojistku. Beze změny.
Dále řídící jednotka neměla konstru na kontaktu 17. Opraveno. Velkej příslib do budoucna. Běží čerpadlo, diagnostika i ovládání plynu. Teď už to ,,jenom" nechytá...
Cvičně opět prohozeny snímače otáček. Zkusím ještě znova vyměnit cívku.
Ono napájení už funguje, v zápalu boje jsem si tam píchnul prasklou pojistku. Beze změny.
Dále řídící jednotka neměla konstru na kontaktu 17. Opraveno. Velkej příslib do budoucna. Běží čerpadlo, diagnostika i ovládání plynu. Teď už to ,,jenom" nechytá...
Cvičně opět prohozeny snímače otáček. Zkusím ještě znova vyměnit cívku.
10:21:57
09.10.2011
09.10.2011

vhml
Už tuším odkud vítr vane.
Jednotka má 3 napájecí vstupy dle schématu. 40 , 20 ( nebo tak nejak leží mi ta knížka dole) a silnej 23.
Na 40 a 20 proud mám, ale na 23 ne...
Jednotka má 3 napájecí vstupy dle schématu. 40 , 20 ( nebo tak nejak leží mi ta knížka dole) a silnej 23.
Na 40 a 20 proud mám, ale na 23 ne...
09:34:51
09.10.2011
09.10.2011

vhml
-> spartra: spínačkou rozsvítím kontrolky, spustím startér, relé ŘJ ( horní řádek, druhé zleva) cvakne...
09:08:53
09.10.2011
09.10.2011

spartra
kostru máš?
jde ti proud do spínačky a z ní? Platí i pro pojistku lpg a pojistku 1 (či2), jde li proud i do přívodů relé

jde ti proud do spínačky a z ní? Platí i pro pojistku lpg a pojistku 1 (či2), jde li proud i do přívodů relé
08:58:56
09.10.2011
09.10.2011

vhml
Tak Milan 136 lahev rumu nevyhrává! :-(
Prohodil jsem relátko s relátkem vyhřívání okna. ŘJ a palivové čerpadlo dále bez reakce a vyhřívání funguje.
Takže... ?
Prohodil jsem relátko s relátkem vyhřívání okna. ŘJ a palivové čerpadlo dále bez reakce a vyhřívání funguje.
Takže... ?
20:29:53
08.10.2011
08.10.2011

Milan 136
-> vhml: může to být napájený taky odtud, to netuším
20:28:55
08.10.2011
08.10.2011

vhml
-> Milan 136: jeste nerozumim proc mo nesviti prepinac na plyn, kterej po chcipnuti jeste nejakou chvili sel. Uvidime. S Felicii jsem zacatecnik. U stovky mam par kabelu bez relatek... 

20:21:57
08.10.2011
08.10.2011

Milan 136
-> vhml: napájení jde z tý pojistky na relé a odtud dál. Když nejde čerpadlo a řj je nedostupná, tak tam to napájení evidentně nejde
20:18:03
08.10.2011
08.10.2011

vhml
-> Milan 136: zkusim zejtra, zkusim, tahle myslenka dava logiku.
Pripadne nekdo dalsi napad?
Pripadne nekdo dalsi napad?
20:16:45
08.10.2011
08.10.2011

Milan 136
-> vhml: kdyby nešla ze spínačky 15ka, tak se nenasvítí kontrolky a nic nejde.
relé je úplně stejný třeba na zadní mlhovce
relé je úplně stejný třeba na zadní mlhovce
20:13:19
08.10.2011
08.10.2011

vhml
-> darklord: mozná ze to ovladani LPG je sprazeny s nejakym napajenim ŘJ
-> suri: spínačka? Vsak zapalovani zapnu, starter toci, co je ve spinacce jeste jineho?
-> Milan 136: to je hodne slibna myslenka. Je mozno tam mrsknout rele z jineho postuna zkousku? Nemam zadne jine nahradni
-> suri: spínačka? Vsak zapalovani zapnu, starter toci, co je ve spinacce jeste jineho?
-> Milan 136: to je hodne slibna myslenka. Je mozno tam mrsknout rele z jineho postuna zkousku? Nemam zadne jine nahradni
19:39:31
08.10.2011
08.10.2011

Milan 136
-> vhml: pokud je pojistka č.1 OK, tak se podívej na relé palivového čerpadla. Nenapájí jen čerpadlo, ale i řj motoru atd.
19:38:42
08.10.2011
08.10.2011

suri
-> vhml: s cyklovačom a rj nie je žiadny problém , je to len cimbu kec a výhovorka na pokazené rj , toto vypadá ako ko spodok spínačky
19:36:23
08.10.2011
08.10.2011

castrol
-> vhml: spinacka ale to bude asi blbost
19:36:08
08.10.2011
08.10.2011

darklord
-> vhml: to bude nejak aina zavada v elektrike... ked ani lpg nesvieti, nemoze byt napr v prdeli spinacka?
19:35:36
08.10.2011
08.10.2011

vhml
-> fido06: origo.
Ale v tom to nebude, nevidím tu ŘJ na diagnostice. Dva tejdny zpět diagnostika fungovala
Ale v tom to nebude, nevidím tu ŘJ na diagnostice. Dva tejdny zpět diagnostika fungovala
19:34:44
08.10.2011
08.10.2011

vhml
Jen ještě pár projevů:
- zapnu klíček a nezavrčí palivová pumpa
- přepínač LPG/benzín nesvítí, ale ještě chvíli do zdechnutí fungoval, zkoušel jsem to přepínat.
- poslední dobou blbnul cyklovač stěračů, což snad ale byl nějaký problém s ŘJ u MPi, někde na strákách Cimbu.
- zapnu klíček a nezavrčí palivová pumpa
- přepínač LPG/benzín nesvítí, ale ještě chvíli do zdechnutí fungoval, zkoušel jsem to přepínat.
- poslední dobou blbnul cyklovač stěračů, což snad ale byl nějaký problém s ŘJ u MPi, někde na strákách Cimbu.
19:33:13
08.10.2011
08.10.2011

fido06
to cidlo otacek si dal origo, nebo cinsky?
19:32:42
08.10.2011
08.10.2011

vhml
-> suri: dva velky stekry u nadobky s uhlim jsem kontroloval, pripojeny, suchy.
ukostreni jsem nezkousel. Ale starter toci, bezi sterace, vsechno, jen to neda jiskru a nezavrci pumpa.
ukostreni jsem nezkousel. Ale starter toci, bezi sterace, vsechno, jen to neda jiskru a nezavrci pumpa.
19:19:03
08.10.2011
08.10.2011

suri
-> vhml: čo tak skontrolovať pripojenie motorvého zväzku ku kabínovému hore pod kapotou pri nádobke z aktívnym uhlím , skontrolovať ukostrenie na prevodovke a očistiť , skontrolovať pripojenie kostry z baterky na motor a potom pokračovať? viem štartuje to ale odpory sú svine
19:16:49
08.10.2011
08.10.2011

vhml
Přátele, jako odměnu za dopadení přičiny problému nabízím lahev rumu.
Situace se má následovně:
Včera v noci za deště po 20km jízdy felda 3x zaškytala a zůstala stát. Na to jednoduchá rada, snímač otáček, inu vyměnil jsem a felda stála dála. Prší, tak to asi zapalovací modul, vyměnil jsem a felda stála dál. Odtáhli jsme auto za brzkého kuropění domů a napíchnul jsem diagnostiku, zda-li nebude moudřejší. Ale nebyla, neměla být z čeho moudrá, neviděla žádnou řídící jednotku. Nezbylo než jí vyměnit za jinou, fungl novou a felda stojí stále dál a diagnostika ani tuto nevidí...
A teď babo raď. Pojistky a štekry jsem samozřejmě zkontroloval...
Situace se má následovně:
Včera v noci za deště po 20km jízdy felda 3x zaškytala a zůstala stát. Na to jednoduchá rada, snímač otáček, inu vyměnil jsem a felda stála dála. Prší, tak to asi zapalovací modul, vyměnil jsem a felda stála dál. Odtáhli jsme auto za brzkého kuropění domů a napíchnul jsem diagnostiku, zda-li nebude moudřejší. Ale nebyla, neměla být z čeho moudrá, neviděla žádnou řídící jednotku. Nezbylo než jí vyměnit za jinou, fungl novou a felda stojí stále dál a diagnostika ani tuto nevidí...
A teď babo raď. Pojistky a štekry jsem samozřejmě zkontroloval...