karburator druha komora

prohledat
78 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 03.10.2011 do 07.01.2017, založil/a Kurier Grobar
řadit dle data
22:55:54
07.01.2017
sikula
13:27:35
05.01.2017
Tomaso435
-> Urbi: tak víš jak, než najdu tu knížku v jedné z garáží, tak to tady někdo vychrlí z hlavy pač tu je hafo znalejch lidí. 3
02:29:20
04.01.2017
Petr Urban
-> Tomaso435: ty vole ... to je paráda. Čtivo je na to doma, ale šup rychle dám dotaz na virt :D

Jako pokaždé co se ptáš, můžeš se zeptat u zdroje... když ty karb. dělám denně a mám ti ho dělat.

Je to pro délku nástřiku akc. pumpy. Když se to po letech vyhodí, dá se posunutím o jeden zub vlastně vymezit to letité vychození - dotyk.
19:05:24
03.01.2017
Tomaso435
-> minno: dyk :) to mám vlastně taky ale ještě sem to neotevřel 3
15:25:45
03.01.2017
minno
10:43:06
03.01.2017
Tomaso435
-> minno: takhle vypada kazdej karbec po 25 letech denniho provozu :D... hmm takze neresit asi. :D funguje to i tak i tak. Mas manual lekru na posrani ? :)
08:43:26
03.01.2017
minno
-> Tomaso435 02.01.17 19:19:46: To si vytiahol z rybníka?3

Manuál k LEKRu uvádza presný návod na nastavenie množstva vstreku akceleračnou pumpičkou - pozri na to. T.j. ak si správne spomínam, nešteľuje sa to podľa toho či je to 135, 136, 136, ale šteľuje sa to v rámci tolerancie vstreku, opotrebenia tej ovládacej vačky a podobne.



Ja som to nastavil na max. a funguje to, tak neriešim 1 (motor 136 s 265 vačkou a kp 10,2:1), ale fungovalo to rovnako dobre, aj keď to bolo nastavené na menej.
19:43:52
02.01.2017
Tomaso435
na 136 to mám tam jako je červená lajna
zvětšit karburator druha komora - obrázek od Tomaso435 vložen 02.01.2017 19:43:52
19:39:58
02.01.2017
castrol
-> Tomaso435: tak jednoznacne 3
19:38:22
02.01.2017
Tomaso435
-> castrol: podlehnul komfortu 3
19:34:39
02.01.2017
castrol
-> Vojtisek 02.01.17 19:25:00: 3 donedavna si si vozil prdel s karburatorom a zrazu mpi forever 3 3
19:30:39
02.01.2017
Tomaso435
-> Vojtisek: depa :) plány sou jiný :)
19:25:00
02.01.2017
Vojtisek
-> Tomaso435: MPi 4ever!
19:19:46
02.01.2017
Tomaso435
pánové dámy, fávo karb 135 vs 136 vs 136X- tuší někdo jak má bejt správně na kterej motor nastavený ovládání membránky? na 2 karbech je to jinde - jakoby dřív a na dalších je to jakoby později. soudím že jde o 135 a 136 karbce, může tomu bejt tak?
zvětšit karburator druha komora - obrázek od Tomaso435 vložen 02.01.2017 19:19:46
15:35:47
30.07.2012
Zippess
-> minno: Písal si, že riešením problémov s karburátorom je výmena za fungl nový karbes. Dá sa ešte zohnať funglovka karbes?
13:19:58
30.07.2012
afro100
-> Kurier Grobar: sak si to zamkni sam
10:22:37
30.07.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Kurier Grobar: 3 3
10:19:09
30.07.2012
Kurier Grobar
ŽIADAM O ZAMKNUTIE A ZMAZANIE TÉMY
09:46:35
07.10.2011
Jozka
-> MOLSO 04.10.11 09:59:22: Taky jsem dělal nedávno.. hrozně zábavná činnost1.
21:38:19
06.10.2011
Kurier Grobar
-> ferrari: okey :)
20:20:09
06.10.2011
ferrari
Kurier Grobar 06.10.11 18:53:16 napsal:

→ ferrari: Napadlo ma ze tie kruzky na srub zmes aj vzduch

dam z toho 130co mam. tam srub tesni poriadne …
to vymeň rovno tie šróby, lebo ten Okrúžok dáš dole ťažko...
20:09:42
06.10.2011
Kurier Grobar
-> Marcius: to si ako ja :) ja tiež rád skúšam :)
19:54:56
06.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Kurier Grobar: ano, ale proč to nezkusit a nepřesvědčit se ? na té osce to je třeba paráda... ale o kroužky jsou třeba na BOV ventilech a taky to chodí. spíš by to ale chtělo zkusit ty jiný kroužky jak psal havlík... nicméně v těchto karbecích je kůže prostě kůže 4
19:49:30
06.10.2011
Kurier Grobar
-> Marcius: podľa mňa to je hlúposť, ta gumka je všade na karbci na súčiastkach čo sa nepohybujú
19:49:04
06.10.2011
peti
-> Pavel P..: skusali sme v DDSR gumicka /manzeta sa znicila a nefungovalo to
19:28:21
06.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Pavel P..: přesně to se stalo... přilepilo se to 4
19:25:17
06.10.2011
havlik
-> Pavel P..: no ona moc nefunguje právě:D řešil sem to pravidelně po delším stání:D i při výměně za skoro novej karbec byla ta kuže spuchlá
19:23:53
06.10.2011
Pavel P..
-> havlik: obávám se že ta gumička by se tam mohla po delším stání přilepit.. ta kůže funguje, ale chce to sehnat novej pístek, což ještě neni takovej problem.4
19:22:11
06.10.2011
havlik
-> Marcius: ono na akceleracku by to chtelo gumicky s ostrou hranou jako je treba v brzdovym prasatku nebo spojkovym valci
19:19:06
06.10.2011
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
minno 06.10.11 09:56:09 napsal:

tak ma napadlo, či by na osičky klapiek nešlo nejako zakomponovať

O-krúžky. Ale už som karburátory dávno nerobil, tak si nepamätám, či by

tam bolo na to miesto…




dají, tak jsem to udělal u svojeho aktuálního karburátoru - BSka ... mám tam kroužky 4/8 na hřídelce a paráda. zkoušel jsem dělat i píst akcelerační pumpičky s o kroužkem, ale nebylo to ono...



jinak někdy na zatuhlou osku, zvlášť, když je karburátor od pohledu dosti špinavej, pomůže ho namočit s tělesem po klapky do technickýho lihu, benzínu nebo nějakýho jinýho odmašťovadla a nechat chvilku působit, pokusit se zahejbat a repete... 4
zvětšit karburator druha komora - obrázek od Tunerláďa #2 - zrušená registrace vložen 06.10.2011 19:19:06
18:53:16
06.10.2011
Kurier Grobar
-> ferrari: ďakujem :), nemenil som nastavenia, bol som sa previesť a dal som mu aj 5rpm na zohriatom a pekne drzi otacky stale :) vsetko ide ako predtym teraz :) , racej to necham uz tak...oizeral som ci netecie sruba zmesi a netieklo nic...som neuveritelne rad ze som prisiel konecne po dlhom case ze to vsetko bolo z karburatorom :), uz sa tesim ked budem mat iny 130 karbec :). Zatial 120cina bude 6. Napadlo ma ze tie kruzky na srub zmes aj vzduch dam z toho 130co mam. tam srub tesni poriadne ...
upraveno 1x, naposled 06.10.2011 18:55:37
15:52:47
06.10.2011
ferrari
1. ak karbec 2 roky stál, odporúčam vymeniť minimálne Okrúžky na nastavovacích skrutkách zmesi a vzduchu, potom nastaviť...

2. áno, aj karbec mení zvuk motora, ale iba jemne...je to tým, že sa mení prúdenie vzduchu cez rozdielny priemer difúzorov...
12:04:02
06.10.2011
Kurier Grobar
prave som dal karbec a odskusal. zatial ide bez kolisania otacok....ale nedal som mu az prevackovu teplotu motoru, musimist do prace nestiham to. mam otazky: 1.,karburator je nastaveny uz tak ako ho mal predosly majitel a auto mi ide dobre, mam si to nastavit ja nanovo? lebo niesom spokojny, neviem kolko ma zmesi a nechcem aby to vela zralo...2., auto ma iny zvuk teraz, to karbec meni zvuk motoru? 3 6
10:32:14
06.10.2011
Kurier Grobar
-> minno: -> minno: asi nie, je to veľmi tesné 6
10:30:16
06.10.2011
Kurier Grobar
-> haso: ten karbec čo mám tak nešiel skoro 2roky, počistíl som mechanizmus (zubná kefka a benzín) no a uvidíme ako pojde, ale som fakt zvedavý.....ten tvoj karbec závidím :)
upraveno 1x, naposled 06.10.2011 10:31:13
10:28:07
06.10.2011
Kurier Grobar
-> minno: len som to prekopíroval od Tomina ale sám neviem posúdiť čo tam je, sanie mam z rapid a olejová vaňa je určite favoritacka, dá sa dať favorit vaňa na 130 motor? asi nie nie? ja neviem :)
09:56:09
06.10.2011
minno
tak ma napadlo, či by na osičky klapiek nešlo nejako zakomponovať O-krúžky. Ale už som karburátory dávno nerobil, tak si nepamätám, či by tam bolo na to miesto....
09:15:32
06.10.2011
haso
-> Kurier Grobar: ja jazdim 130ku so 120kovym sanim a karbecom...a ide to...

130kove sanie + karbec som este nenahodil lebo sanie sa lesti a karbec je v stadiu zlozenia



edit: teraz som si to narychlo precital co sa tu pise, ja som zgeneralkoval moj 120kovy karbec z auta co stalo asi 5 rokov, zrovnana priruba aj veko, nove tesnenia, O-kruzky na srobikoch, membrana akc. pumpicky atd a ide jak vino, prvy start hned velka radost...a startoval aj v -20°C na prvy tuk...
upraveno 1x, naposled 06.10.2011 09:20:32
07:45:35
06.10.2011
minno
-> Kurier Grobar 04.10.11 22:50:08: podľa popisu auta máš motor favo 136. Ak chceš počuť aké to bude so 120 karbečom, tak to bude bieda.
00:46:22
06.10.2011
Kurier Grobar
asi tu nikto nieje. kazdy picuje na novoregitrovanych prave aky su sprosty a nevedia gramatiku....zajta davam karbec 120 podla cisla
22:50:08
04.10.2011
Kurier Grobar
mam doma karbec na 120 a mal by byt funkcny. aky bude rozdiel bo vykone narozdiel od toho co mam teraz zo skody 130? ako ked bude drzat pekne otacky tak ho racej necham
22:30:58
04.10.2011
palinator
-> Markop:

No... pod pojmem repas si nutně nemusím představovat úpravu osiček. Našel jsem karbec kterému chodí obě osky volně bez velkých vůlí a stačilo jen vyměnit skoro všechno ostatní a seje to.4
22:27:12
04.10.2011
castrol
-> Markop: ved ho nechaj 4 ale snaha o repas tam bol
22:25:28
04.10.2011
Markop
Ano, ať nějaký zrepasuje.

Nejlépe pilníkem...
upraveno 1x, naposled 04.10.2011 22:28:07
22:19:23
04.10.2011
palinator
-> Kurier Grobar:

Objeď pár šroťáků nebo někde sežeň více starších karbců najednou a vyber nejlepší, ten pak zrepasuj. Jako já.40
21:35:00
04.10.2011
Kurier Grobar
karburátor ide tak ako šiel ale aj tak potrebujem nový, nedrží mi otáčky tak ako do teraz... bazos.sk?
19:31:29
04.10.2011
castrol
nepoucitelni to chlapec 1
16:04:51
04.10.2011
palinator
-> Markop:

Na rozhýbávání osiček jsem se radši vysral a sehnal jinej, schopnej karbec. Po 10 minutách práce to bylo stejně zatuhlý jako předtím. Jinak osky bych mazal molybdensulfidovou pastou, kterou benzin nerozpustí, ale je to drahý a osobně jsem se ani k demontáži klapek nedostal - nevydržel bit.
14:03:44
04.10.2011
Kurier Grobar
-> Markop: neboj :) ten pilník bol už bez zubov :), oska v tom nebehá. mam doma 105tkový karburátor a ide to tak isto ako v ňom.
13:50:15
04.10.2011
Markop
-> Kurier Grobar: Hmm, nenapadlo mě že se do toho pustíš pilníkem. Měls tu osičku jenom očistit, namazat wédéčkem a rozhýbat.
Extreme Tyres