S 742 - Přidřeno?

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 26.09.2011 do 01.10.2011, založil/a Magiver
řadit dle data
22:35:38
01.10.2011
Magiver
Už je tam druhý motor - tenhle pro změnu žere olej a tím pádem "trochu" kouří - no ale jako nouzovka musí stačit. 8

Po rozebrání poškozeného motoru zde poreferuji - aby téma bylo kompletní. 6
17:52:38
27.09.2011
ferrari
no zas taký prudký kopec to nemusel byť, na 2ke by schádzalo auto aj z menej prudkého kopca...prečo nazaradíš 1ku? To ej teraz asik možno jedno...ale ak je to KO, tipujem, že bolo málo oleja...
22:27:03
26.09.2011
Jarda - zrušená registrace
-> Magiver: shod vanu a sundej vika lozisek kliky a hned budes videt na cem jsi4

myslim, ze vymena salek je rychlejsi nez tam davat jinej motor a aspon to budes mit nove... ale je potreba mrknout na cepy kliky, jestli nejsou taky KO a na ojnicich to same...
upraveno 1x, naposled 27.09.2011 09:03:19
21:58:27
26.09.2011
Magiver
-> Hurdis: No docela mne ten motor štve - byl z mé první škodovky a natočil jsem toho s ním opravdu dost. Bohužel já s tím současným autem nejezdím - i když je moje, jezdí s ním otec. To jsem si ho jednou půjčil a takhle dopadl...



Už hledám druhý motor, který bych tam narouboval...8
20:45:03
26.09.2011
Hurdis
-> Magiver: To jsi měl asi dost pod rysku, když se nesrovnala hladina před startem. Na kontroly kapalin trpím u starých aut poměrně slušnou paranoiou.



Tvého motoru je mi upřímně líto, nicméně zrovna i dnes se mi opět potvrdilo v práci, že nejčirejší olej se vždy vypustí z čerstvě zadřeného motoru. Občas jsem pozván k této aktivitě, abych viděl alibi experta co zadřel firemní auto na vlastní oči.



Pardon za OT vložku. Jestli máš původní motor 742.12, dá se to považovat za impulz ke zlepšení. 4
20:32:47
26.09.2011
Dušan
pridreno ikdyz je to divny. Asi to byl fakt prudky kopec a uz to nenasalo olej
20:32:38
26.09.2011
Eidy
Jestli to mlátí na klice, tak to už nezachráníš. Jakmile se rozsvítí mazání a nemáš tlakoměr oleje, zhasnout motor nebo to dopadne takhle. Můžeš zkusit napojit tlakoměr. Aspoň pro příště víš, že máš mít dost oleje.
20:26:15
26.09.2011
Magiver
Zdravím!



Tak si nejsem jistý, jestli se mi auto dneska nezadřelo pod rukama. Situace:

Vyjel jsem do prudkého kopce na polní cestě - ne dlouhý (cca 20m), ale prudký (auto mělo při zařazené dvojce snahu sjíždět zpátky při zhasnutém motoru).

Cca po 10 minutách jsem chtěl jet zpátky. Bez nastartování a s vyřazeným jsem sjel dolů a pak nastartoval - začala svítit kontrolka mazání. Tak jsem to na cca 2 minuty zhasl - aby dotekl olej. Pak znova start - znova svítí kontrolka. Protože jsem musel být už jinde, jel jsem s tím pomalu domů (cca 4km). Kontrolka svítila celou cestu. Doma jsem to po odstavení nastartoval znovu a z motoru se ozývá docela klepání - něco jako rozvoďák, ale silněji.

Všimla si toho i netechnicky založená sousedka, "že mi tam něco klepe". Mazání stále svítí, i poté co jsem dolil olej (bylo ho tam málo).

Otázka: co s tím je? Přidřelo se (ně)co? Nebo se něco ucpalo? Co zkusit prohlédnout - vyčistit, než ten motor vytáhnu z auta a asi pošlu do šrotu?



Motor do této doby jezdil v pohodě, olej (15W-40) měl něco kolem 7 tisíc a chtěl jsem ho měnit teď v týdnu (asi už nebudu...).
Extreme Tyres