Karburátor škoda 120

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 19.09.2011 do 26.09.2011, založil/a sramja
řadit dle data
07:36:55
26.09.2011
Jozka
-> MiroJ: Dotahováno vždy lehce, párkrát i skotačila na filtru povolená, teď už je zrušená úplně - nahrazená brzdovejma pružinama.

Jinak jsem nijak nepokročil, byl víkend otevřených dveří, který se netrhly, jen jsem lépe nacvičil rituál startování bez sytiče4.
09:12:30
22.09.2011
MiroJ
-> Jozka: ako moc si dotiahol skrutku filterboxu do karburatora ?
08:01:47
22.09.2011
Jozka
-> ferrari: Tlumítko tam není, je to originální komplet 1977.. neměl jsem to rozhozený, jen sejmutý, takže jsem profukoval a tuhle konkrétní trysku protáhl štětinou z kartáče.. Včera jsem zjistil, že budu o víkendu doma, tak to rozpitvám, bude to nějaká prákovina. Ale dnes ráno jsem to zkoušel a za sytič můžu vzít až tak po kilometru, jde tam asi nějak moc vzduchu..
20:45:13
21.09.2011
ferrari
A to tlmítko pod tou sacou trubičkou sýtiča máš? No, to je jedna možnosť, alebo si niečo zložil zle, alebo ešte môže byť špinavá tryska sýtiča...
07:43:59
21.09.2011
Jozka
-> palinator: Ano, zmatenej jako lesní včelstvo.. zvonil mi telefon.. Měli ty karby pojmenovat třeba Karel, Venca a tak..4.

-> ferrari: O ten kablík by ani tak nešlo.. a divný to je - když začal zlobit, našel jsem vypadlou trubku sytiče, co je ve víku nad tryskou, tak jsem se zaradoval, ale teď aktuálně funguje jen po zahřátí motoru, což je u sytiče dost na h.. Kdybych na to měl klid a mohl to celý v klidu rozhodit, ale funguju teď od pěti do pěti a další ráno zas musí vrčet - a tak do karbu můžu jen tak nakukovat..10
upraveno 1x, naposled 21.09.2011 07:44:26
15:55:11
20.09.2011
ferrari
-> Jozka: u SEDRa sa odpojovača nezbavíš, zapoj tam káblik z indukčky (z toho kontaktu, kde je plus po zapnutí zapaľovania) a máš...inak, ak ti nejde sýtič, to bude niečo veľmi čudné, sýtič je dosť jedoduchý systém...
15:51:23
20.09.2011
palinator
-> Jozka 20.09.11 11:13:10:

Jsi nějakej zmatenej.

R/LS může bejt ještě DDSR, abys v tom měl "menší" zmatek. Oprav si tam ten "překlep" :"a ono se to na užovkách jmenuje ještě furt SEDR.." na EDSR 4
12:11:06
20.09.2011
Jozka
-> ferrari: No ale já se toho trčícího odpojovače potřebuju zbavit právě u SEDRu, kterej chci dočasně použít, než se původnímu karbu mrknu na zoubek (postupně mě úplně opustil sytič).
11:21:41
20.09.2011
ferrari
-> Jozka: zaslep to aj ty a máš pokoj, EDSR odpojovač nepotrebuje. Daj tam taký sitý štift, ako ne na protiľahlej strane karbeca.
11:13:10
20.09.2011
Jozka
-> darklord: Jaj, pravda, já bral R/LS = EDSR, 120 = SEDR a ono se to na užovkách jmenuje ještě furt EDSR..9
upraveno 1x, naposled 21.09.2011 07:29:54
11:07:44
20.09.2011
darklord
-> Jozka: mas EDSR.
11:06:26
20.09.2011
Jozka
Si zkusím přihřát polívčičku - mám SEDR cca 1977, má odpojovač (menšího průměru) ještě v těle karbu, ne jako ten zde na fotce v přírubě. Potřeboval bych ho vynat na repasi, jiný stejný nemám a tento novější se mám dojem nevleze - u užovky by byl jeho odpojovač v kolizi se vzpěrou pro fitrbox..

Ale všimnul jsem si, že v tomto karbu je v původním místě jakási záslepka. Asi je to blbost, ale nešel by odpojovač přemístit na původní místo - vyvrátí mi to (nebo potvrdí) někdo z hlavy, nemám moc čas zkoumat odchylky vedení kanálů v odlitcích...
22:19:08
19.09.2011
sramja
Tak děkuju za rady ;) zatim to teda jezdí bez problému ale radši to vrátim do původního stavu :D
22:15:00
19.09.2011
palinator
-> sramja:

Tak jestli to funguje, tak ho tam ani nemusíš dávat.
22:14:37
19.09.2011
castrol
-> Arnold: v pohode ide od odpojovaca dopredu 3
22:14:30
19.09.2011
Pivodak
-> sramja: tak šup tam s ním a pokud tam není ani kabel tak dodělat
22:12:55
19.09.2011
Arnold
-> tunerlada: v tom aby se prase vyznalo 40 40 40
22:12:32
19.09.2011
sramja
No on tam ten ventil původně vůbec nebyl a bylo to jen ucpaný šroubem
22:10:54
19.09.2011
castrol
-> sramja: tam hore v pravo je policko hledej tam sa dozvies viac
22:09:36
19.09.2011
Pivodak
-> sramja: a pokud tam ten kabel nemáš tak si ho tam dodělej a napoj ho na cívku kde je napětí po zapnutí zapalování
22:08:51
19.09.2011
tunerlada
-> sramja: tady máš aji foto kterej kábel to je 40
zvětšit Karburátor škoda 120 - obrázek od tunerlada vložen 19.09.2011 22:08:51
22:08:09
19.09.2011
sramja
Tedy k přívodu proudu od spínačky?
22:04:34
19.09.2011
Nwkt
-> sramja: K zelenýmu kabelu
22:04:02
19.09.2011
sramja
a k čemu se to má připojit?
22:00:10
19.09.2011
Pivodak
-> sramja: elektromagnetický odpojovač volnoběhu po vypnutí zapalování uzavře volnoběžný okruh
21:59:42
19.09.2011
castrol
odpojovac volnobehu
21:57:09
19.09.2011
sramja
Zdravim nevíte k čemu je to čidlo na karburátoru ze 120? Vede od toho jeden kabel.
Extreme Tyres