Struna sytič dvoukomorák

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 19.09.2011 do 19.09.2011, založil/a Toňas
řadit dle data
15:37:45
19.09.2011
David29
Ono někdy je blbě struna chytlá za tu páčku u kabce - jde tam blbě a bejvá třeba ohlá
15:21:48
19.09.2011
Jozka
-> minno: Taky možnost.. ale jde-li dobře tam a špatně vracet - když si to tak představuju - nebyl by spíš povolenej šroubek na druhým konci, tj. pod páčkou ?
13:26:15
19.09.2011
minno
-> Toňas: pruženie páčky sytiča tiež môže spôsobovať príliš silno utiahnutý šróbik na karburátore, ktorý pridržiava bowden. Šróbik stačí zakrútiť jemne rukou aby bowden nevypadol.
13:23:19
19.09.2011
vhml
Pokud pruží, tak to máš někde ve velkým ohybu, resp. malém radiusu. Vymysli jinou trasu
12:58:48
19.09.2011
Jozka
-> Toňas: Taky jsem to kdysi chvilku ladil, dokonce jsem bowden přehazoval i v tunelový průchodce, aby z tunelu vycházel co nejvíc nalevo... nemůžu se teď mrknout do auta, neb tam je zrovna jednokomor, ale bowden by měl obejít převodovku doleva hned u řadícího táhla, být do mot. prosotru prostrčenej výřezem v plechu vlevo přibližně u baroskopu a pak normálně nahoru. Když pruží, tak někde délkou nestačí, což znamená, že vede jinudy, než by měl.
10:21:09
19.09.2011
Toňas
Zdravím, dal jsem si na svou š110 dvoukomorák a řešim strunu na sytič. Zaboha nevím jak a kudy ji mam natáhnout, koupil sem normálně na 120tku jo a když sem to zapojil tak když ho ,,zapnu" tak to jde, ale už když ho chci ,,vypnout" tak to jde jen do půlky, pak to jakoby pruží. Nebaví mě pořád chodit dozadu. Nevíte někdo nějakou fintu? už je chladno a mě to štve... Díky
Extreme Tyres