hlava mpi/kompresni pomer

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 14.09.2011 do 16.09.2011, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
řadit dle data
18:07:07
16.09.2011
Jarda - zrušená registrace
-> Nwkt: no tenkrat jsi mi daval daval odkaz na ta Cu tesneni, je to zajimave, ale nevim, jak udelat presahy... to medene se preci tak nezmacne, jako to lisovane (treba temac), takze presah 0,07 - 0,14 by vyhovujici nebyl, ja se drzim spis nekde na 0,15-0,17 to jsem mel u rapida a po prvnim sundani hlavy tam bylo 0,129

-> Kubina AVTOBA3 CCCP: jo Mirecku, to je rozumne... a vacku davas od koho? ta od chovance mi prijde dobra... ted kdyz jsem tam dal karbec ze 136X, tak mi to MTX jede jeste o dost lip, nez jelo (ale to bylo spis zavadou klapky sytice a ne typem karbu)



dnes jsem si pritahl remenici na klice pro jistotu :) (trochu jsi me vystrasil) sla jeste o 1/4 otácky
upraveno 1x, naposled 16.09.2011 18:11:20
22:23:14
15.09.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Jarda: Jarousku klid,mpi hlav je dost.nakonec jsem sel do snizeni o 1,3,hlavu jsem si dnes po praci vyzvedl.mam to na mtx,kdyz uz budu vyndavat motor,tak to osadim touto hlavou,vackou 265.ta serie 135 na lpg nejela a zrala jako tank.ten kp 10,3-10,4 je pro lpg idealni,takze cekam mensi spotrebu a vyssi vykon
22:06:32
15.09.2011
Nwkt
-> Jarda: Tak dáš vyšší těsnění ne?
21:57:38
15.09.2011
Jarda - zrušená registrace
-> upír 130: ja taky kdysi par felda-favo hlav neril a litalo to ve 3mm4 z toho se vychazet proste neda...

-> Kubina AVTOBA3 CCCP: ja bych si trosicku nechal rezervu, u rapa jsem taky udal KP 10,5:1, pak se mi udala trhlinka na krouzku tesneni, nechal jsem ji srovnat a mam KP 10,7:1... zatim tesneni drzi, ale dalsi rovnani uz nebude mozne :/ skoda MPi hlavy

U MTX mam KP 10,3:1, ale tam mam hlavu ze 136B



budes k tomu davat i nejakou vacku? mam odzkousenou z feldy 136BMM (254) a 265 od Chovance a s obema spokojenost pro bezny provoz... s tou 265 je uz trosicku kolisajici volnobeh a zabira o cca 500/min. výš

mam ted doma 248 z fava 136X a pak jeste jednu z feldy 136BMM a nevim, kterou pouziju do 130 motoru na LUXe
upraveno 1x, naposled 15.09.2011 22:30:14
20:27:23
15.09.2011
upír 130
-> suri: psal si že 2-3milimetry byly rozdíly vždy.. to je fuk.. ale je to opravdu blbost aby to bylo na mm na nových hlavách..
18:42:28
15.09.2011
suri
-> upír 130: až raz pochopíš o čom sa tu diskutuje Mlho tak bude posvícení , nikto tu neberie mm žiadna miera
18:33:51
15.09.2011
upír 130
-> suri: tak to nejsou blbiny pokud děláš hlavy a stavíš motory.. ale mluvit v milimetrech o mírách hlavy je spíš kovařina..
11:16:08
15.09.2011
suri
-> upír 130: vtip to nebol stačí si pár krát niečo zmerať a uvidíme ako to je , mňa našťastie takéto blbiny netrápia
07:49:54
15.09.2011
ferrari
Hm, tá tabuľka je pôvodne z knižky "Aby jezdili i v roce 2000", ale nerozumiem tomu, prečo sa so zvyšujúcim znižovaním KP zvyšuje rýchlejšie...predsa je ten spaľovák jemne užší a teda znížením hlavy je zmenšenie objemu spaľováku menšie a teda by sa mal menej meniť aj KP...
23:34:08
14.09.2011
upír 130
-> ferrari: právě že nad 1mm by se měl zvyšovat víc ne..
23:28:01
14.09.2011
upír 130
-> Nwkt: možná lepší než vyhledávat starý příspěvky by bylo vzít si posuvku a padesát nových hlav si změřit a pak zkušeně říct vlastní názor..
23:20:34
14.09.2011
upír 130
-> suri: ty si psal 2-3mm, to byl ale asi vtip.. říkam desetina lítá,ale to je jen tolerance..
23:18:52
14.09.2011
upír 130
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: já jsem psal že si myslím že 135ka má kompresi 8,5 ale jak už tu psali tak má 8,8 tudíž je to dobře těch 1,4mm. z tej tabulky si můžeš odvodit koli je snížení hlyvy úměrný kompresi i na 135ce jen nezačínáš na 9,7 ale na 8,8 kp. takže těch 1,4 snížení je správně.. nejlepší když si hlavu přitáhneš na blok a zaleješ to, spočítáš kompresi a ztoho budeš vycházet, ale jak říkám hlavy na výšku mají všechny +/- 0,1mm stejně. Měl jsem jich v rukách spousty..
22:59:38
14.09.2011
suri
-> upír 130: hliníková hlava má vybratie max zníženia , výšky sú rozdielne a pár krát som si to meral a overoval to čo cituje NWKT ...
22:56:23
14.09.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
dobre,diky za rady
22:36:17
14.09.2011
ferrari
Tak vyšiel som z toho, že spaľovák sa smerom hore jemne zužuje a teda uberaním výšky sa objem zmenšuje pomalšie...ale možno sa mýlim no, istý som si hlavne tým, že 1mm dole je 9,8. To som onehda rátal (vyrátal som si objem vybrania piestu, objem spaľováku, atď...).
22:18:11
14.09.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
ferrari 14.09.11 21:58:08 napsal:

1 mm na 135ke sa dostane na 9,8. Pri ďalšom znižovaní by sa mal KP

zvyšovať menej a z toho mi vychádza, že na KP 10,5 treba cca

1,7–1,8…pre hlavu MPi to platí iba ak má zhodný spaľovák,

ako Favo…
pockej jak menej?podle tabulky se prave zvysuje o vic a kdyz se u 135 pistu dostanu na kp jaky ma 136,tak uz jsem o 0,8mm niz a dostavam se do druhe casti tabulky,kde kazde snizeni o 0,2mm ma za nasledek zmenu pomeru o 0,3
21:58:08
14.09.2011
ferrari
1 mm na 135ke sa dostane na 9,8. Pri ďalšom znižovaní by sa mal KP zvyšovať menej a z toho mi vychádza, že na KP 10,5 treba cca 1,7-1,8...pre hlavu MPi to platí iba ak má zhodný spaľovák, ako Favo...
21:38:28
14.09.2011
Nwkt
-> upír 130 14.09.11 20:08:39: Jasněpetr s 08.10.06 10:42:46 napsal:

→ Gryzly: Tato výška není směrodatná protože i na

litinových hlavách byl rozdíl 3mm
21:30:57
14.09.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
upír 130 14.09.11 20:06:07 napsal:

→ Kubina AVTOBA3 CCCP: přesně je to 97,9 a u feldy je to

stejný, tam je komprese vyšší díky přesahům pístů přes blok..
tak ted opravdu nevim na cem jsem,hlava ma vysku 9,5 a od stredu vyfukoveho ventilu(mereno uprostred prohlubne) 9,4mm a u saciho 9,2mm.

kp 135 fav je 8,8 ale cim vice snizujes tim se kp meni,to je jasne,ale vsimni si,ze o napr o 0,2mm se na zacatku kp zmeni o 0,2,ale pri vetsim ubrani napr.meri 1,0-1,2 se kp zmeni o 0,3.

takze aplikovatelnost teto tabulky na pisty 135 je jen orientacni,me konkretne vychazi na kp 10,5 snizit hlavu o 1,4 a ty jsi uz na 1,6
21:16:54
14.09.2011
Josifek
Nechcem zakladat novu temu tak sa spytam tu: cisto teoreticky na kolko sa da stiahnut KP na favo/felda motore bez pouzitia specialneho tesnenia, tj. kombinaciou vnotornosti a hlavy a upravou spalovakou ?
20:45:14
14.09.2011
Markop
-> upír 130: Fáčko 135 má 8,8:1. Jen pro pořádek ;-)
20:18:44
14.09.2011
upír 130
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: musíš vycházet ztoho kolik má favorit 135 kompresi. Já si myslím že má 8,5. a když se podíváš do tabulky kde 135 neuvádějí ale to je jedno, tak když vemeš hlavu o 1,6mm tak navýšíš kompresi o 2:1 takže budeš na 10,5:1. takže jí vem o 1,6mm a seš na 10,5:1
20:08:39
14.09.2011
upír 130
-> suri: jak může bejt rozdíl mezi hlavama 2-3mm ?? jediný zčeho se vychází když potřebuješ hlavu, kupuješ jí a chceš zjistit jestli je snížená tak podle její výšky..
20:06:07
14.09.2011
upír 130
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: přesně je to 97,9 a u feldy je to stejný, tam je komprese vyšší díky přesahům pístů přes blok..
19:13:11
14.09.2011
suri
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: o tabulke sa neviem vyjadriť ale výšku hlavy nemeraj , meral som aj novú aj neznižovanú aj znižovanú hlavu a boli tam 2-3mm rozdiely vždy
18:20:23
14.09.2011
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
hoj,mel bych otazku plati tato tabulka i pro mpi 50kw hlavu felicie r.v.2000?

skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=43

a pokud ano na kp 10,5 snizit o 1,4mm kdyz by se pouzily favorit 135 pisty?



je mozne,ze celkova výška nesnizovane hlavy favorit 135 je 98mm a u nesnizovane mpi 50kw felicia 97,5???
upraveno 1x, naposled 14.09.2011 18:21:02
Extreme Tyres