skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
1.3 Mpi - volnoběh po vyčištění klapky
15:51:49
03.09.2011
03.09.2011

Markop
Pokud nikde nic nevázne, a vůle na lanku akcelerace je dostatečná, je potřeba nastavit (sladit) ECU motoru s klapkou. Hlavně pokud došlo k demontáži tělesa klapky. Někdy to dělá psí kusy, BMM je v tomhle méně zákeřné :-)
12:30:18
03.09.2011
03.09.2011

suri
klapka bola dole a vyčistená nakomplet hlavne hrany dosadacie na klapke? ak áno tak to daj niekomu kto s tým vie robiť na reset jednotky a základné nastavenie , je tam pár vecí čo treba dodržať - vôla na plynovom lanku , zohriaty motor , čistá pamäť závad ,,, inak to nejde
12:28:41
03.09.2011
03.09.2011

Pecyn
Zdarec bando virťácká.
Potřeboval bych pomoct. Jde filetu 1,3 MPI rv.96, která povyčištění škrtící klapky drží volnoběh na 1000ot/min a při malém pozvolném přidání plynu zůstává viset na 2000ot/min. Dělá to asi elektronika, nemužu furt zresetovat řj, ani dlouhodobým odpojením od baterky. Díky moc, asi su analfabet
Potřeboval bych pomoct. Jde filetu 1,3 MPI rv.96, která povyčištění škrtící klapky drží volnoběh na 1000ot/min a při malém pozvolném přidání plynu zůstává viset na 2000ot/min. Dělá to asi elektronika, nemužu furt zresetovat řj, ani dlouhodobým odpojením od baterky. Díky moc, asi su analfabet
